Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #197093:
To sa pytas nespravneho, nemam prehlad o takychto veciach (ja som teda iba fanusik ?)
Reakcia na: Valec #197112:
Mne nevadí (resp. nie som s tým spokojný, ale rozumiem, prečo to tak je) nasadzovanie starých vagónov na takéto výkony. Ale zdá sa mi zvláštne, že ZSSK nemá ANI JEDEN reštauračný vozeň navyše, ktorý by sa dal zaradiť k Šarišanovi. Neviem, ako si s nimi na tom vo všeobecnosti stojí, keďže o železničnú dopravu sa v tomto ohľade moc nezaujímam, ale zdá sa mi zvláštne, že práve na jeden rýchlik nevyšlo... Jedine že by fakt neexistovali žiadne ďalšie prevádzky schopné. Alebo sa to ZSSK nechce nasadzovať kvôli nutnosti obsadenia ďalším personálom? Ako je to vlastne?
Reakcia na: Rubber38 #197111:
Šarišan je posilový rýchlik. Posilové vlaky sa skladajú predovšetkým zo starších vozňov, ktoré sú už z väčšej časti/úplne odpísané, keďže z ekonomického hľadiska si nikto nedovolí dať novému vozu s vysokými odpismi minimálne výkony.
To isté platí aj o reštaurákoch, držať celý týždeň reštaurák na odstavnom len kvôli tomu, aby spravil jednu víkendovú jazdu do PO sa nikdy nebude rentovať. Nanajvýš by sa v takom vlaku mohlo vyhradiť jedno kupé v ktorom by mal zásoby mobil bar... avšak v posilovom vlaku by aj to jedno kupé chýbalo a ani ten bar by veľmi mobilný nebol.
Reakcia na: 810zssk #197110:
Áno, ale platí dodnes #wink Teda hlavne platí to, že neobsahuje jedálenský voz, , len 10, resp. 9 vozov 2. triedy, a to ostatné neriešim.
Reakcia na: Rubber38 #197109:
To je radenie z GVD 2011.
Reakcia na: Tedomík #197103:
No neviem, ja chodím R 6xx celkom často a ten jedálenský plný väčšinou nikdy nie. A pokiaľ viem, Šarišan ani jedálenský nemá.
Reakcia na: Tedomík #197103:
je to praktické, že by bolv strede, ale to je ťažko zrealizovateľné, 1trieda je proste vždy hneď pri jedálenskom 🙂 a prvá trieda je v rýchlikoch smero z bratislavy na začiatku, opačným smerom na konci 🙂
Reakcia na: Tedomík #197103:
a je maximálne nepraktické, aby ľudia hľadajúci miesto vo vlaku prechádzali cez jedálenský vozeň v strede vlaku ?
V roku 2011/2012 chodili vlaky na trase Bratislava-B.Bystrica tak že pólka súpravy s novými voznami chodila od zvolena do prešova a druha polka starých voznou do B.Bystrice a rozdeloval to vozen 1.triedy ktorý bol v strede. a tak sa často stávalo že ludia išli do novšieho sprievodca nič nepovedal a ludia sa previezli až do krivána až detvy. dosť smutné že ZSSK to nevedia aspon normálne označiť?
Reakcia na: Tedomík #197103:
Jedálenský je preto pri kraji súpravy, aby susedil s vozňom 1. triedy. A ten nemôže byť hocikde v strede. Mňa by skôr, ako časovače, potešili bufetové oddiely (rozumej niečo ako jedálenský vozeň, ale bez kuchyne, len s malým barom a sedadlami do polky vozňa. Druhá polka vozňa by mohla byť klasická 2. trieda s kupé. V dlhších vyťažených súpravách by mohol byť radený jeden jedálenský vozeň pri vozni 1. triedy a potom niekde v strede, alebo na opačnom konci súpravy vozeň 2. triedy s bufetovým oddielom).
Reakcia na: mark178 #197100:
Ono škoda, že jedálenský nieje v strede vlaku. Je maximalne nepraktické, aby si sa trepal cez celý vlak keď ľudia stoja v uličke. Častokrát ani kapacita jednálenského vozňa nestačí. Väčšinou sú tam taký čo sa nezmestia do kupéčka a dajú ci Colu a idú až Žiliny 😃 Dobré by bolo nejaké osadenie časovaču a pri kaŽdej obiednávke by sa im limit čo môžu sedieť predĺžil dajme tomu o 15 minút
Reakcia na: jozin #197098:
ak to bude dobre spravené kruháče majú význam 🙂 ale stačil mi kruhový objazd keď bol pri KNM a to bol dosť zabiják 🙂
(knm- kysucké nové mesto) 😃 😃 😃
Reakcia na: piotr #197096:
ja za 1,5 čo som v BA som zaznamenal 3x 🙂 a to jazdím 2-4 týždenne 🙂 niečím 🙂 takže celkom MHD využívam
Reakcia na: Peon #197095:
tie rýchliky menia furt vozne minule boli úplne krásne vozne 🙂 a inokedy tie staré 8-kové kupéčka 🙂 ak to chcú tak dávať, tak nech dajú 2-3 staré a zvyšok nové 🙂 a nie že jedne rýchlik staré čisto, a iný nové :)) veď to pasuje 😃 a jedálenský je vpredu 🙂 aj keď ho nevidno 🙂 a tie staré WC aspoň fungujú, na tých nových sa častejšie kazia ak nejaká elektronika nie je v poriadku ):)
Reakcia na: Mike #197085:
Vo štvrtok som išiel do Rajky a na L 801 bol SOR, takže tá L 801 nebude len o Crossway-och.
Reakcia na: Error 0x007 #197045:
Nemam slov ...
Ak je to naozaj realne, tak do DNV bude ovela pohodlnejsie pokracovat dalej po D2, zist na exite Stupava a naspat okolo VW.
Pri takej hustote kruhacov predpokladam husto ogrcane kriky popri ceste ?
Reakcia na: piotr #197096:
Sorráč ale vidieť revízora nieje žiadna náhoda ? . DPB sa snaží prijať revízorov ale častokrá t im nespĺňajú nejaké normy. všimol som si, že tí noví revízori sú už nie tie gorily ale normálne slušní ľudia ? V Ba revízori veľmi chýbajú a hrozne veľa ľudí preto chodí na čierno. V Budapešti majú revizórov "tak nahusto", že za deň ich niekedy stretnete aj 4x priamo vo vozidle + úplne každá stanica metra má pri vchode niekoľko revízorov čo ľudí bez lístkov nepúšťajú. Čiže tam sa jazdiť na čierno naozaj nevypláca.
V posledných dňoch som zaznamenal zvýšený pohyb revízorov. Dnes večer nastúpili okolo 18ej do 208ky na kollárovom. V DPB chýbajú peniažky na odmeny alebo im klesajú tržby?
Reakcia na: Joyki #197069:
Zo Šarišana som v šoku. 😮 Taká dlhá trasa a nemá jedálenský vozeň. A podľa nasledujúceho videa sú tam nasadzované otrasné staré vozne, takže aj WC sú tam také všelijaké... http://www.youtube.com/watch?v=7GUmYpMF1zc

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.