Tak vies, chcu dopravu ako keby boli v starom meste a neplatit za to ani cent, vsak ked Bratislava dava 55 milionov, tak ich nejakych 5 tisic podla ich nazoru nezruinuje
revízorov netreba až tak veľa teraz ich má niečo okolo 50 podľa mňa by stačilo 100 ale aby ich bolo vidieť aj na málo vyťažených linkách a prestať ich konečne platiť províziami proste robili by na DPČ dalo by sa im 12€/hod a bolo by
však ak by si tí, ktorí tam reálne bývajú dali aj trvalý pobyt a prestali tak okrádať Chorvátsky Grob o podielové dane, hneď by bol poruke argument na potrebu takejto linky ....
presne tak. treba ovela, ovela viac revizorov, keby nechcem tak v podstate si nemusim kupovat elektricenku a jazna na cierno sa mi oplati, mozno rok som nevidel uz revizora a jazdim hore dole po bratislave.
samozrejme v grobe nie je revizor skoro nikdy...
stacilo by, ze tyzden by tam chodili pravidelne revizory a hned by sa predalo viac listkov...
lenze management DPB je neschopny.
a samozrejme su aj ine linky kde pravdepodobnost stretnutia revizora sa blizi k vyhre v lote... takze miesti samozrejme su vsetci bez listka
Vtipné sú tie prestupy na Borskej. ? DPB s tou svojou typickou obrovskou a hlavne "nepriehľadnou" tabuľou, asi aby ľudia použili podchod... Podnik nejako presúva svojich zákazníkov pod kolesá áut, viď Molecova a viď Borská, kde ak by ľudia použili podchod, CP NAD by bol úplne nevyjazditeľný.
Okrem Karlovešťanov a Dúbravčanov ostatní si možno ani nevšimnú, že práve TU na Borskej je prestup na X5.
Samozrejme nič sa tam nedialo, dokonca naďalej je trolej od Drobného nižšie. Akurát dvaja "pracovníci" fajčili na zastávke Pri kríži.
Ano, o tom viem a je to dalsie maslo na hlave DPB. Najprv zle postavia zmluvu a potom ani neuplatuju svoje zaujmy vyplyvajuce z tej zmluvy (preprava len cestujucich s platnym CL). Taky management by z normalnej firmy letel za pol minuty.
Keď sa raz za čas nájde vodič, ktorý to dodržuje, tak už sú naňho sťažnosti a volania na dispečing, že čo to má znamenať, že oni potom nestihnú električku (prípoje; akože pri povinnom nástupe predným dvermi a označovaní všetkých CL nie je žiadna šanca v rannej špičke vyjadiť jazdnú dobu ani vrámci nejakej prijateľnej tolerancie meškania). Daná prevádzka potom takých vodičov na 630 radšej druhý krát nedáva, aby predišli sťažnostiam...
Toto je ďalšia hlúposť. Dopravný podnik má podstav revízorov, rozvrh práce zostávajúcich je neskutočne katastrofálny, ľudia ich reálne nevidia a prestali si kupovať lístky. S týmto nechce nikto nič robiť? Belfi sa ešte v 2012 (SME, 3.8.2012) dušoval, že prijme viac revízorov. Kde sú? Tržby klesajú, nikto pre to nič nerobí.
a) Mesto financuje usek na uzemi mesta, co je uplne absurdne, kedze mesto tu linku nepotrebuje.
b) Zly sposob vypoctu uhrady za dane sluzby, ktory nijak nereflektuje trzby - v DPB si vymysleli zevraj polovicu nakladov pokryju trzby, to sa ale nedeje, kedze listky si nikto neoznacuje. Vo vysledku je teda strata podstatne vyssia, ale Grob ju nezaplati, lebo nemusi (cena za sluzby je fixna).
Takze toto treba vyriesit - Grob proste musi plati komplet naklady na tu linku (vratane odpisov a podobne) + nejaky zisk pre DPB, alebo si platit standardnu obsluhu aku zabezpecuje BSK vsetkym obciam (teda mizernu obsluhu).
Nastup len prednymi dverami tam zavedeny je a cestujuci je povinny si oznacit CL. Zial, vodici to absolutne nedodrzuju, lebo samotnemu DPB to je jedno. Kazdopadne, aj keby si ich oznacovali tak uvedena vyska dotacie je zufalo nizka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA