inac ak sa obnovi ta 41 resp. 203 na stanicu s duobusmi, to chcem vidiet tu vzburu za obnovu 22 ? este zvlast ked si jeden nemenovany mestsky poslanec, ktory ide za starostu v Dubr. na tom prihrieval polievocku, ze sa 22 obnovi s duobusmi, pricom ani nerozozna, co je to dieselagregat.. ?
"Ak by totiž išla 203 z HLST už s cieľom Koliba, mohlo by to cestujúcich pliesť"
hlavne, že ich nepletie s vyhliadkovou jazdou 88čka z ASMN s cieľom Nový most (a opačne)
Ja si tiež myslím,že najlepšie možné riešenie po dodavke sor 30 s APU ,je ich nasadenie na linku 64 v úseku jelačičova-búdková a zrušenie autobus.linky 41 celkovo.To čo sa ide robiť od septembra je nezmysel,cestujúci l.64 sa nepotrebujú trepať na hl.stanicu,ale radšej používajú na prestup Rač.alebo Trn.mýto.Rosovú neustále bombarduje zopár dochodcov,a organizuju tu petície za návrat 41 na stanicu.Ja som len zvedavý koľko z nich ich tam po znovu zavedení bude denno denne cestovať....
Inak v prípade predĺženia 203 cez Drotársku na HLST by som navrhoval, aby v úseku Búdková - HLST jazdila s číslom 41, pričom v CP by bola poznámka o prejazde. Ak by totiž išla 203 z HLST už s cieľom Koliba, mohlo by to cestujúcich pliesť a zbytočne by si urobili vyhliadkovú jazdu cez mesto. Detto v opačnom smere, keby na Hodžko prišla 203 s cieľom HLST a neznalý cestujúci by namiesto 3-4 minútovej jazdy absolvoval vyše 20-minútovú jazdu okolo hradu a horského parku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
hlavne, že ich nepletie s vyhliadkovou jazdou 88čka z ASMN s cieľom Nový most (a opačne)