Reakcia na: Valec #200215:
Na východ od SR vidíme príklad, že tam kde je dotovaná verejná doprava v rozklade, kde keď nastupujem do električky s intervalom 16-20', tak ďalší spoj sa už trmáca na konci ulice... tam ju zastupujú maršutky. Mali by ich tam zakázať a ulice budú plné áut. 
Čo si napísal sa nazýva falošná dilema - buď obmedzenie práva na podnikanie alebo neexistencia organizovanej verejnej dopravy.
Vrátim sa k pôvodnej téme - podľa môjho názoru úlohou štátu je v nevyhnutnej miere vytvárať pravidlá na existujúce alebo v budúcnosti vymyslené formy podnikania. To aká forma dopravy sa presadí, by mal určiť trh, nie štát alebo nejakí lobisti. Laminátka má pravdu, podobné zákazy dopravy/žiaroviek/ vysávačov sú predzvesťou záhuby.
Obmedzovanie podnikania v doprave je tu už vyše 60 rokov a výsledok vidíme - ulice sú plné áut.

Protesty taxikárov by som prirovnal k protestom v minulosti, keď robotníkov v továrňach začali nahrádzať prvé stroje.
ivanbuto
Priechod pre peších Hýrošova -> Kaufland by sa v tomto prípade dal riešiť aj mimoúrovňovo, keďže celý Kaufland je vlastne o jednu úroveň nižšie, nemuseli by byť ani schody. V tom prípade by nebolo nutné budovať CSS, výjazd z Kauflandu by bol len doprava.