v MHD je (podla mna) ovela viac ciernych pasazierov ako vo vlakoch, ktori sa navyse spravaju drzo, tak casom sa im prisposobili aj revizori natolko, ze su neoblomni aby ich kazdy, kto nema listok neukecal
Ono pravdou je, že keď za Tebou príde upravená sprievodkyňa, oblečená v súlade s dress-code firmy a komunikuje s tebou ako seberovným a dokonca sa na Teba aj usmeje, je to trocha rozdiel, ako keď nastúpi strapatá pupkatá gorila v khaki veste a v lepšom prípade ťa ani neosloví. Žiaľ, je to vlastná skúsenosť. Ale nechcem hádzať všetkých do jedného vreca, zažil som aj zlých revízorov vo vlakoch a dobrých a slušných v MHD. Len podiel pozitívnych prípadov zo všetkých pozorovaní je výrazne v neprospech Dpb v mojom prípade.
Ale dúfam, že ak túto stránku čítajú, neberú to demotivačne, ale ako dobre mienenú radu.
Zaujímavé, že na sprievodcov ZSSK nikto nedáva sťažnosť, ale na revízorov DPB každý deň. Kebyže sa nechovajú, ako poslední z posledných, tak by ich nikto nehádzal do jedného vreca.
výber charakteristiky postáv z článku (alebo skôr telenovely):
1. vodic: "desivú zrážku", "Hrozivo vyzerajúca zrážka", "Bezočivo však cez priechod pre chodcov prešiel na oranžovú", "Po desivom náraze", "bezohľadný vodič", "napálil vo vysokej rýchlosti", "agresívny vodič"
2. chodec: "Martina videli na chodníku poctivo čakať na zelenú"
Keby bolo vozidlo vybavene kamerou so záznamom, ktorá sníma cestu + čas + rýchlosť všetko by bolo zaznamenané. Chlapec vypočutý a potom obvinený z klamstva (takto sú len dohady aká bola farba).
zákruty tam nemalo byť malo byť - ktorý vodič by tam išiel rýchlo, keďže tam musí zastaviť potom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
patrik24