Toto by stačilo vysvetliť aj neprofesionálnemu vodičovi. Napr. mne. Profesiálnemu vodičovi by mali stačiť jazdy po vozovni.
Zoberem 4 vozy, rozdelím vodičov na 4 smeny a ide sa na vec. Za deň je hotové "školenie". To nie je autoškola. A vôbec nie autoškola na vodičák typu B, kde uchádzač nevie, kde je ktorý pedál.
je mi to jasné, v prípade DPB si totiž nerobím ilúzie, že by čokoľvek spravili poriadne alebo načas. Len mi nie je jasný reálny dôvod... zistili, že sú to nepojazdné šroty či čo? ?
Pri tak neuveriteľne modernom systéme riadenia so 4 dverami a dvomi pedálmi si hádam nemyslíš, že pustia vodičov sa len tak školiť do ulíc. Samozrejme sa môžu maximálne na tie trolejbusy pozerať vo vozovni a študovať ich moderné funkcie a to rovno celý mesiac až do júna a potom možno do júla a nakoniec možno až do volieb
Profesionálnemu skúsenému vodičovi stačí len vysvetliť na čo má všetky tlačidlá a čo sa nimi ovláda a maximálne mu dajú 1 - 2 kondičné jazdy,aby sa s tým vozidlom zoznámil #wink
Neviem na čo tu hrajú také divadielko zo zaškolovaním vodičov keď každému je jasné kde to viazne ?
Keby sa vozový park obnovoval priebežne a nie raz za 30 rokov, tak by ani školenie nemuselo trvať jednu večnosť. Chápem, že pre vodičov je to niečo ako presadnúť z trabantu do formuly 1...
Aj sa vie koľko je/bolo prihlásených záujemcov?
A vieš mi dať prosím ťa aj link na požiadavky a bodové hodnotenie za krátke a kĺbové BUSy?Len pre zvedavosť čo asi môžeme očakávať ?
Tak to my sme to mali náročnejšie - teória bola v sobotu v školiacej miestnosti na Hroboňke, kde nám Vlado Pravdík nakreslil usporiadanie ovládacích prvkov na Sanose, v praktickej časti si každý mohol sám vybrať, kam pôjde (a ja som spôsobil Pravdíkovi spôsobil šok, keď som sa vybral na Tolstého) a prvú službu na Sanose som mal až v pondelok - moju neskôr kmeňovú 212/2, výnimočne však nie so 6606 ale s 6517, zapožičanou od Vlada Gibalu.
ja som mal zácvik na Sanos - teória z Hroboňky na Šulekovu sledovanie Miša Zdarílka na sedačke nad pravým predným kolesom a prax zo Šulekovej na Hroboňku za volantom, v garáži pečiatka a poobede som už jazdil na 6501 ? ? ?
Pretože nikto nie je povinný odísť po dosiahnutí dôchodkového veku do dôchodku, pretože nikto nemôže byť nútený k odchodu do dôchodku, pretože pokojne mohol doštudovať v 22 rokoch (dvanásťročenka + 4 roky VŠ), takže ešte nemusí byť ani v dôchodkovom veku no a v neposlednom rade preto, že zaňho, napriek rozporom v názoroch, asi nemajú náhradu.
Takže do DPB prišlo vyše 350 žiadostí a oddeleniu Tarify sa to nepodarilo doteraz spracovať. To je aktuálna informácia od pani mediátorky. Myslím žiadosti o vrátenie alikvotnej čiastky za neprecestovaný PCL po vzniku nároku na bezplatnú MHD (darcovia krvi a odbojári).
Preto v týchto prípadoch nedodržiavajú 30-dňovú lehotu na odpoveď / vybavenie. Škoda len, že na tarifnom nespravili e-mail (šablónu), ktorým by ľudí o tom informovali... A aj na svoj web a Facebook stránku by to mohli dať. Poradím im to.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Zoberem 4 vozy, rozdelím vodičov na 4 smeny a ide sa na vec. Za deň je hotové "školenie". To nie je autoškola. A vôbec nie autoškola na vodičák typu B, kde uchádzač nevie, kde je ktorý pedál.