Mne standardne vydavaju listok z karty ak ju drzim v ruke a v podstate u vacsiny vodicov je to bezne. Niektori tam ale maju nalepky ze mas tu informaciu hlasit vopred.
Vodicovi si mal povedat ze necestujes zadarmo, ale ze mas zaplatene cestovne na cely mesiac z ktoreho ma Slovak Lines prislusny podiel, tak nech nerozprava hluposti. Vzhladom na neprimeranost spravania vodica dorazne odporucam popis situacie (vratane casu, resp. ak este mas listok tak cisla linky a spoja) zaslat aj na sekretariat@slovaklines.sk.
Cesta so Slovak Lines v rámci IDS bola opäť príjemným spestrením... dnes som sa trúfalo odhodlal použiť bus SL na trase Patrónka - RaMy, kde som ako obyčajne nastúpil, povedal cieľovú zastávku, priložil kartu, a následne to prišlo: "vy máte kartu? to ste mi prečo nepovedali??? tu nie ste v mestskej doprave!!!", na čo som poznamenal, že mám kartu a že existuje nejaký IDS a dostala sa mi reakcia "IDS mi ani nespomínajte, zase nás niekto okráda, to sú naše dane a vy tu cestujete zadarmo" a zvyšok som už ani nepočúval. Vie mi niekto povedať, čo to zase malo byť? Nikdy som sa nikde nedočítal, že by som mal hlásiť "mám kartu" a ani s tým (asi 4-5-krát) nebol žiadny problém... ?
Včera poobede som v uliciach Bratislavy až 2x zazrel zaujímavý starší typ zájazdového autobusu Kässbohrer Setra, zrejme to bol typ S 215 UL, vzhľadovo sa najviac podobal tomuto: http://it.wikipedia.org/wiki/File:Autobus_Sippel_Setra_100_8548.jpg
Najprv išiel hore nájazdom okolo bibiany a potom asi o hodinu po Staromestskej smer na most SNP aj s turistami, mal nemeckú ŠPZtku bol bielo-tmavošedej farby a vzadu mal farebné pruhovanie. Podľa toho odkazu na stránke sa uvádza rok výroby tohoto typu autobusu 1975 až 1995 kedy bol vyrábaný v rôznych verziách.
Včera ráno v 83-ke som po niekoľkých mesiacoch zažil kontrolu revízorom (druhý bol asi v prednej časti vozidla). Vedľa mňa sediaca mladá dievčina sa ho najskôr snažila ignorovať ťukaním do mobilu, potom ho presviedčala, že si kúpila SMS lístok, ale stále jej neprišiel. On ju poučil, že do autobusu sa môže nastúpiť iba s už prijatým SMS lístkom a akoby nič sa vzdialil dopredu. Dievčina to samozrejme využila a na najbližšej zastávke vystúpila (predpokladám, že sa potom stratila v dave).
Najskôr mi napadlo, že čím ten revízor rozmýšlal (mozog to asi nebol). A potom, že keďže sa kontroly (snáď stále) automaticky nahrávajú, tak on ju možno chcel nepozorovane pustiť..
Ja konkretne som si vsimol tento odchod, a stav je taky aky je uz par mesiacov, mozno uz aj od septembra. Niekedy sa stane aj opak, vodic neni schopny prist v case odchodu k nastupistu. Ja si to tak vysvetlujem, ze musi docitat noviny ?
1.: Som dnes sledoval 94ku pri Kollarovom a vynorila sa otazka: Preco L94 nemoze zastavit na Kollarovom namesti? Plati tu §cestujucibytozneuzili ?
2.: Aky problem presne maju vodici zadeleni na 5. poradi L91 s odchodom o 6:05 z pod mosta? Totiz v 90% pripadoch vodic odide moc skoro (6:04). To je fakt taky problem odist z vychodzej zastavky nacas?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mark178