Včera ráno v 83-ke som po niekoľkých mesiacoch zažil kontrolu revízorom (druhý bol asi v prednej časti vozidla). Vedľa mňa sediaca mladá dievčina sa ho najskôr snažila ignorovať ťukaním do mobilu, potom ho presviedčala, že si kúpila SMS lístok, ale stále jej neprišiel. On ju poučil, že do autobusu sa môže nastúpiť iba s už prijatým SMS lístkom a akoby nič sa vzdialil dopredu. Dievčina to samozrejme využila a na najbližšej zastávke vystúpila (predpokladám, že sa potom stratila v dave).
Najskôr mi napadlo, že čím ten revízor rozmýšlal (mozog to asi nebol). A potom, že keďže sa kontroly (snáď stále) automaticky nahrávajú, tak on ju možno chcel nepozorovane pustiť..
Ja konkretne som si vsimol tento odchod, a stav je taky aky je uz par mesiacov, mozno uz aj od septembra. Niekedy sa stane aj opak, vodic neni schopny prist v case odchodu k nastupistu. Ja si to tak vysvetlujem, ze musi docitat noviny ?
1.: Som dnes sledoval 94ku pri Kollarovom a vynorila sa otazka: Preco L94 nemoze zastavit na Kollarovom namesti? Plati tu §cestujucibytozneuzili ?
2.: Aky problem presne maju vodici zadeleni na 5. poradi L91 s odchodom o 6:05 z pod mosta? Totiz v 90% pripadoch vodic odide moc skoro (6:04). To je fakt taky problem odist z vychodzej zastavky nacas?
Muzem dopravy by sa mohlo rozhybat a zachranit tento Slovensky výrobok http://imhd.sk/ke/doc/sk/13291/Koniec-kosickych-autobusov-Novoplan.html Klobuk dole, že vydržali jazdiť cca 14 rokov... Koľko tento štát mohol ušetriť keby kupoval svoje výrobky (ved pozvárať skriňu dokáže každý...)
Hlásim adepta na blízke niekoľko týždňové/mesiacové odstavenie a to 6704. Opäť už vydáva "traktorové" zvuky takže čoskoro bude čakať odstavená na výmenu diferenciálu. Možno, že ešte vydrží pár dni vonku. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133