J.
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix
J
O počte rastu prepravených cestujúcich bolo vyslovené z úst nezávislého experta, ktorý tvrdil, že za minulý rok to bolo 25% a tento rok za prvých sedem mesiacov spomínaných 38%. Čísla si necucám z prstu, len interpretujem slová nezávislého experta, ktorý dosť rýpal do ministra aby sa bratislava nepredala Swechatu, že to rozvoj letiska veľmi zbrzdí.
Takže tomu pánovi môžem len veriť a ešte štatistickému úradu, ale tam som nebol.
K tým pristávacím dráham. To číslo je určite rátané tak, že keby boli 3 dráhy tak pri najväčšej možnej obsaditeľnosti lietadla s najväčšou kapacitou by bolo možné prijať toľko a toľko cestujúcich. Alebo to možno počítajú aj nejako inak, ja som len napísal čo som počul v rádiu konkrétne na Slovenskom rozhlase v relácii popoludnie s rozhlasom.
Tak toto je odpoveď a nie je začo