Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Na Vazke bude 12.-13. vyluka. Info este prinesiem. Dufam 🙂
To co som pisal, ze 6608 nahradila 6631 je blbost.
Ad: Z
Ozaj,Z,to ty sa pytas v prispevku este z augusta (po tych zaplavach,co sme sledovali tu 815 v pristave :o) ) ci som v klube IMHD ?? (nie som)
surfista: Linka 2002? To kde chodi? Alebo si si vymyslel novy oblastny system oznacovania liniek?
A jserver uz nejde vobec 🙂
surfista: Linka 2002? To kde chodi? Alebo si si vymyslel novy oblastny system oznacovania liniek?
Kockac: Skusal si niekedy nahravat na video z HBO? Ja hej, a nahralo mi to taku spravu, ze nahravanie nie je povolene 🙂
K tej nehode dnes rano. Bol to trolejbus 6608, bolo to na Prievozskej ulici medzi zastavkami Kosicka a Mileticova smer von z mesta. Auto (tusim Fiat Punto) odbocovalo doprava na Prievozsku a nevsimlo si trolejbus (bola tam sliepka). Trolejbusy presli, akurat ich riadil dispecer, lebo im takmer nedociahli zberace (ked museli trolejbusy ciastocne prechadzat do protismeru, kedze 6608 blokoval takmer 2 jazdnehe pruhy). Nahradil ho ZV 6283, neskor asi z vozovne 6631 (podla mojich casovych vypoctov to bol on).
Ad: Riko
Trolejbus vylezie vsade :o) . V klbovych Karosach s automatickou prevodovkou je problem v tom,ze preraduje pri 1200 ot.,cize do kopca leze na plny plyn na stvorke (alebo pomalicky a na trojke). Navyse motor je Liaz a elektronicky cip na prevodovke z MANu,tak to pri preradovani trha a Karosa hore pristavnym mostom ledva leze aj s tehlou na plyne :o). TamBus radi pri 2000 ot.,ale ako sa jazdi hore Dlhymi Dielmi,to neviem ...
Peto #10363: Ja som netvrdil, ze reklama uprostred filmu je zla, tiez potrebujem obcas ist na WC. (I ked zvycajne tie 2 hodiny vydrzim.) Ale skus si napriklad film nahravat na video, reklamy sa Ti pacit asi nebudu. S tymi lavickami mas ciastocne pravdu, naozaj som tam skusal v zime sediet a primrzli mi prislusne miesta, ale v lete sa da.
Kokos... dobra debata, len sa neda sledovat - nestiham to popri inych veciach. Spravime meeting.
SOR 7.5 by nebol ku Kalvarii zlym riesenim...
Turbo: je to možné že 8%?, akurát som myslel na tie Dlhé diely.
Tak som si nalistoval autoatlas VKU 1:100 000 a zistil som že Čertovica má 7-8% a to ked tadial ideš máš pocit, že je to dosť velký strmák, Donovaly 7-10% miestami až 15% ale to sú už také úseky, v torých ked dobehneš kamión ktorý ide 20 tak musíš mať raketu aby si ho v tých kopcovitých zákrutách stihol obehnúť.
Potom T-bus vyšlape koľko %, kedže má lepšiu adhéziu ako elina? Hádam 15% by mal zvládať lavou zadnou, ked ho poháňa elktromotor. To je iný točivý moment ako má dýchavičná Rakosa astmaticky sa plaziaca hore Mudronkou. T-bus to vybehne ako atlét ale tieto Rakosy, to máš pocit že sa roztrhne, ale proste nevládze. Druhá vec je, že keby bola iná údržba tak by možno vládala.
riko>
Neveim presne, ale cital som to. Tusim 8%. Zalezi od typu. Vezmi si, ze vozy K2, kotre ako jedine v Bratislave nemaju vsetky napravy hnacie maju stupavost tusim 8%. Ale to mas tak, ze do svahu so stupanim 8% musi vzjst v nahorsich miznach podmienkach:
- plne obsadena
- za kazdeho pocasia (cize aj za dazda, snehu a protivetru)
- musi pred sebou vytlacit dasi prazdny voz rovnakeho typu - teda dalsiu kacicu K2
To su fakt extremne podmienky. V Lisabone ci kde jazia elektricky do svahu 12%. V Linzi je zase el. vlacik, ktory adhezne prekonava tusim 11%. Iba taka mala poznamka na zaver: Ziaden z usekov na Dlhe diely nema vacsi sklon ako 8% (alebo 7%, ani presne neviem 🙂 )
Turbo: akú maximálnu stúpavosť v % má elina?
tr3mp: v BA je aj plán rozširovania MHD 🙂, ale vážne, to skutočne sa ráta, že po Havlíčkovej medzi Funusom a Slavínom by mal chodiť T-bus??? Kto im predá pozemky v predzáhradkách aby sa tam dala urobiť komunikácia 2x3,5m + chodníky, kto je stavár nech povie koľko musí mať šírku komunikácia po ktorej chodí MHD + polomery zákrut. Však stará zákruta pri hrade bola oproti tým na Havlíčkovej veľkopanská a aj tak nevyhovovala, preto ju zmierňovali.
teraz má Havlíčkva na niektorých miestach ani nie 4m, keby ju chceli rozšíriť, tak by museli Knažkovi zbúrať tých 7 garáží čo má postavených s oporným múrom a to asi nikdy nebude. takže ostáva ten malý SOR 7.5 🙂
tr3mp:
Tak moj hlas mas 😉
Turbo: no ved asi aj hej. Ale s lanom by to bola lepsia turisticka atrakcia. Namiesto lanovky na hrad od Rybarskeho cechu. Ale mam dobre napady, aj na zupana by som mohol ist kandidovat 😉
tr3mp:
To by ti ani netrebalo lano. Tramvaj by to vystupala aj adhezne. Len nie k2 😉
riko: Podotykam, ze trolejbusova trat po Havlickovej je stale v plane. Zrejme sa ale pocita s rozsirenim ulice.

Trolejbus by sa mohol na Prokopa Velkeho tocit aj cez nejaku susednu ulicu, hoci aj tam su dost ostre zakruty, ale myslim si, ze by to bolo mozne.

Ja mam este lepsi napad ako riesit dopravu v okoli Kalvarie: elektrickou, ale na sposob San Francisca, teda skor pozemna lanovka (lano by bolo pod povrchom vozovky). Trat by viedla po Hlbokej ulici a koncila pri Funuse (pre neznalych - krcma). A dalsie miesta na elektricku su Novosvetska a Zamocka ulica a cesta na Kamzik (ku slamenej bude). ;-))))) Samozrejme srandujem 🙂
tr3mp: ale taká T-busová trať Prokopa Veľkého - Kalvária, len škoda že sa to nemá kde na Kalvárii otáčať 🙂
Potom fakt len minibus, ale nechce sa mi veriť že taký malý SOR 7.5 (alebo niečo podobné) by sa nedokázal vytočiť v zákrutách na Havlíčkovej, lebo to je najužšie hrdlo trasy Kalvária-Slavín.
To je ťažké, každý by chcel dopravu, ale ak by mala ísť po "jeho" ulici každý je proti. Čo už.
Tie pristresky su fakt nohovno, mozno dobre do Trnavy, ale nie do tohto mesta. Howgh.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.