Greatrix:
Ak si všimneš CP 93 a 94 tak tam kolonka prázdniny chýba a je tam iba dole poznámka platí len počas šk. prázdnin alebo neplatí počas šk. prázdnin.
Ide o optimalizáciu kedy sú na MHD kladené menšie nároky ako počas šk. roku a to hlavne kvôli študentom avšak aj kvôli množstvám dovoleniek. Robí sa to všade vo svete.
Sú však aj linky, ktoré svoj interval nemenia. Napr. 90.
Obyvatelia BA a zákazníci DPB nemajú takmer žiadnu možnosť ovplyvňovať výkony MHD jedine, že by niekomu na magistráte dlho masíroval hlavu a ten by presadil posilnenie výkonu danej linky. Je tu ešte jedna možnosť a to zamestnať sa u DPB na príslušnom odbore a tam už to usmerniť.
Dovolím si však tvrdiť, že DPB by nemal cestujúcim skočiť na každú požiadavku, avšak mal by každú prehodnotiť a overiť najprv modelovo a ak by tam prešla ako dobrá vec neskôr aj skušobne. Ak by však hneď všetko zmenili tak by každý chcel aby tá jeho linka bola vypravovaná najnovšími vozidlami s intervalom 2 minúty a to nejde.
Ak si všimneš CP 93 a 94 tak tam kolonka prázdniny chýba a je tam iba dole poznámka platí len počas šk. prázdnin alebo neplatí počas šk. prázdnin.
Ide o optimalizáciu kedy sú na MHD kladené menšie nároky ako počas šk. roku a to hlavne kvôli študentom avšak aj kvôli množstvám dovoleniek. Robí sa to všade vo svete.
Sú však aj linky, ktoré svoj interval nemenia. Napr. 90.
Obyvatelia BA a zákazníci DPB nemajú takmer žiadnu možnosť ovplyvňovať výkony MHD jedine, že by niekomu na magistráte dlho masíroval hlavu a ten by presadil posilnenie výkonu danej linky. Je tu ešte jedna možnosť a to zamestnať sa u DPB na príslušnom odbore a tam už to usmerniť.
Dovolím si však tvrdiť, že DPB by nemal cestujúcim skočiť na každú požiadavku, avšak mal by každú prehodnotiť a overiť najprv modelovo a ak by tam prešla ako dobrá vec neskôr aj skušobne. Ak by však hneď všetko zmenili tak by každý chcel aby tá jeho linka bola vypravovaná najnovšími vozidlami s intervalom 2 minúty a to nejde.
J
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
Čo sa týka 84, 39, 31 ide o študentské linky a nie je v silách žiadneho DP spraviť normálny interval. Pretože ide o zaťaženie linky návalové a to pred či po prednáškach. Niečo také by zvládala iba elina či metro.
88 by zaslúžila skrátiť interval to určite ale hlavne spravenie prekladu tak aby zo Šafka neodchádzali naraz.
Čo sa týka 32 a 33 všetko by mohlo zmeniť výstavba trolejbusovej i električkovej trate. Tá elinová by bola kapacitne lepšia ale obyvatelia chcú viac trolejbus, tak nech sa tlačia v budúcom trole.