Greatrix:
Ak si všimneš CP 93 a 94 tak tam kolonka prázdniny chýba a je tam iba dole poznámka platí len počas šk. prázdnin alebo neplatí počas šk. prázdnin.
Ide o optimalizáciu kedy sú na MHD kladené menšie nároky ako počas šk. roku a to hlavne kvôli študentom avšak aj kvôli množstvám dovoleniek. Robí sa to všade vo svete.
Sú však aj linky, ktoré svoj interval nemenia. Napr. 90.
Obyvatelia BA a zákazníci DPB nemajú takmer žiadnu možnosť ovplyvňovať výkony MHD jedine, že by niekomu na magistráte dlho masíroval hlavu a ten by presadil posilnenie výkonu danej linky. Je tu ešte jedna možnosť a to zamestnať sa u DPB na príslušnom odbore a tam už to usmerniť.
Dovolím si však tvrdiť, že DPB by nemal cestujúcim skočiť na každú požiadavku, avšak mal by každú prehodnotiť a overiť najprv modelovo a ak by tam prešla ako dobrá vec neskôr aj skušobne. Ak by však hneď všetko zmenili tak by každý chcel aby tá jeho linka bola vypravovaná najnovšími vozidlami s intervalom 2 minúty a to nejde.
Ak si všimneš CP 93 a 94 tak tam kolonka prázdniny chýba a je tam iba dole poznámka platí len počas šk. prázdnin alebo neplatí počas šk. prázdnin.
Ide o optimalizáciu kedy sú na MHD kladené menšie nároky ako počas šk. roku a to hlavne kvôli študentom avšak aj kvôli množstvám dovoleniek. Robí sa to všade vo svete.
Sú však aj linky, ktoré svoj interval nemenia. Napr. 90.
Obyvatelia BA a zákazníci DPB nemajú takmer žiadnu možnosť ovplyvňovať výkony MHD jedine, že by niekomu na magistráte dlho masíroval hlavu a ten by presadil posilnenie výkonu danej linky. Je tu ešte jedna možnosť a to zamestnať sa u DPB na príslušnom odbore a tam už to usmerniť.
Dovolím si však tvrdiť, že DPB by nemal cestujúcim skočiť na každú požiadavku, avšak mal by každú prehodnotiť a overiť najprv modelovo a ak by tam prešla ako dobrá vec neskôr aj skušobne. Ak by však hneď všetko zmenili tak by každý chcel aby tá jeho linka bola vypravovaná najnovšími vozidlami s intervalom 2 minúty a to nejde.
tulenique
Cez leto som cestoval po europe a v mnohych mestach som mal moznost porovnat sancu miestnych pomerov neznaleho, rec nevediaceho cloviecika (konkretne mesta vo francuzkej a talinskej casti Svajciarska Locarno, Laussane, Geneve) dozvediet sa podstatne informacie a musim zial konstatovat ze v BA by mal tie sance velmi male... A pri tom na zaciatok staci malo:
1. Do kazdej JCDeaux vitriny dat mapu (staci format A4) s centralnou castou mesta (ohranicenie Patronka, Novy Most, Trnavske myto, Racianske myto) a po jej okrajoch v slovencine, nemcine, anglictine a este v spanielcine/taliancine/francustine zakladne informacie o tarife - nieco vo vyzname na cestovanie na 30/45 minut (prac.den/weekend) si zakupte cest.listok za 14 skk. Informacie o dalsich listkoch by boli opat styrmi recami vysvetlene na nalepke formatu A5-A4 na kazdom automate...
2. Nazvy konecnych na BUSE podla mestkych casti !!! Predsa clovek nie z BA nemoze vediet kde je ta ktora ulica !!!
V kazdom pripade si myslim ze na BUSE displayoch by sa nemal objavovat ziaden text typu 'smer','cez' a tak, lebo to malokto rozumie a vypisovat to na displayi dvoj-,troj-,stvor- jazycne je imho mrhanie casom. Vsetko vyriesi pekny piktogram.
Jaj... zabudol som, 'to sa neda', 'to by stalo vela penazi', 'to sa tu nikdy nerobilo'
A nech mi nikto netvrdi ze nasa MHD ma byt len pre Bratislavcanov, potom nepotrebujeme takmer ziadne BUSE ani nic podobne, budu len cisla busov a jednoducho kazdy bratislavcan dostane raz za cas domov oxeroxovany papier formatu A5 s popisom co kam jazdi.