Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #196821:
Na to krátke stúpanie som úplne zabudol.
Dalej je to už ,len z kopca. Každopádne by nebolo efektívne budovať stopu či len jednu pre dopyt ,ktorý je na Drotárskej. Po zmene linkovania a presmerovania silnej linky po Prazskej by som obnovil autobusovú L41 v pôvodnej trase na 30 min.int. /špička 20min./

Reakcia na: Ámos #196915:
vieš veľmi dobre, že som to myslel v zmysle pevnejšia skriňa = vyššia váha, aj keď uznávam, že to nemusí byť vždy pravda(ale také riešenie by stálo omnoho viac peňazí)
tu je porovnanie hmotností, ktoré som mal na mysli:
Škoda 31Tr SOR váha 15.800kg
Škoda 27Tr Solaris váha 16.500kg
za 10rokov môžeme zhodnotiť, ktorý voz je menej problémový, však tých 27Tr jazdí za riekou Morava 25ks ?
Reakcia na: trolejbus6207 #196910:
z tohto mi vyplyva, ze cim je nieco tazsie tym to ma vacsiu zivotnost? Chapem to spravne?
Zaujimave, v kazdom pripade zatial vsetko co tu NP od Skodovky mame je brutalne problemove. Uvidime ako na tom budu SORy.
Reakcia na: jokl #196903:
ono uz dlhodobo sa da vnimat, ze niekto v DPB si robi z prevazdky MHD modelarske kolajisko v mierke 1:1
Reakcia na: Solider #196889:
Nevyriešili len oddialili problém tak ako v Bratislave tak dopadne aj Prešov.
Reakcia na: AAA #196909:
v 1.tendri to bolo takto:
6 bodov za 4 dvere pri sole
6 bodov za nizsiu hmotnost pri sole (tusim do 12 ton)
14 bodov za 5 dveri pri klbaku
14 bodov za nizsku hmotnost pri klbaku ( do 18 ton )

v 2.tendri uz boli bodove zvyhodnenie za 1-2 body za dvere, hmotnost, pocet sedadiel v NP a ine blbosti + cena samozrejme

Reakcia na: AAA #196909:
tá nízka hmotnosť tam určite bola požadovaná, bolo to odôvodnené tak, aby "tažký" trolejbus neničil bratislavské cesty, to, že to bude mať za následok nižšiu životnosť trolejbusu, zjavne nikoho netrápilo, práve naopak - vozy sa rýchlejšie rozpadnú a bude treba kúpiť nové. keď si to dáme do súvislosti s problémami okolo zmluvy DPB s mestom, môže dôjsť ku kritickej situácii - nielen že tu budeme mať "špičkové" trolejbusy s kasňou SOR, ale ešte ich zaplatíme v plnej cene ☠
Reakcia na: Petto #196882:
Ak si dobre pamätám veľkú položku tvorila hmotnosť, alebo niečo podobné, pričom to kritérium bolo na mieru pre hnuSOR.
Reakcia na: 810zssk #196893:
To by bolo asi najlepsie mozne riesenie ☺
Reakcia na: Ike #196895:
Ani jedno ?
Neviem či o tom viete ale ak nie tak čítajte:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9194&secid=1

Dúfam že nebudú problémy ! 😕
Reakcia na: jokl #196903:
Nechcú oni náhodou spriahnuť 7303 so 7304?
Reakcia na: Andreas.Papak #196902:
oki to mi je jasné,že som tam urobil chybu ))) len ono fakt je to tu akosi zvláštne,ked DP si robí zbierku vozidiel,ktoré sú ešte prevádzky schopné ......
Reakcia na: jokl #196900:
Ta vpravo jazdi dennodenne a tu vlavo som ešte naživo nevidel ?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00058183/6401-Vozovna-Trnavka.jpg ked som poslal otázku na adresu DP BA,čo s týmto vozidlom,čo ho vobec uvidíme jazdiť na cestách ....došla mi že,zvažuju jeho prestavbu,a preratuváju jeho finančné zataženie DP.... xi xi ...super)!! čo vy na to ???
ešte si treba uvedomiť že výkon APU v 25tr a 30tr /menovitý/ je rovnaký pritom 25tr má výrazne väčšiu hmotnosť
Reakcia na: BigMac #196859:
NB 18tka trolejbusová má o 6 kusov väčšiu kapacitu sediacich ako abus viď katalóg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.