Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #196889:
Nevyriešili len oddialili problém tak ako v Bratislave tak dopadne aj Prešov.
Reakcia na: AAA #196909:
v 1.tendri to bolo takto:
6 bodov za 4 dvere pri sole
6 bodov za nizsiu hmotnost pri sole (tusim do 12 ton)
14 bodov za 5 dveri pri klbaku
14 bodov za nizsku hmotnost pri klbaku ( do 18 ton )

v 2.tendri uz boli bodove zvyhodnenie za 1-2 body za dvere, hmotnost, pocet sedadiel v NP a ine blbosti + cena samozrejme

Reakcia na: AAA #196909:
tá nízka hmotnosť tam určite bola požadovaná, bolo to odôvodnené tak, aby "tažký" trolejbus neničil bratislavské cesty, to, že to bude mať za následok nižšiu životnosť trolejbusu, zjavne nikoho netrápilo, práve naopak - vozy sa rýchlejšie rozpadnú a bude treba kúpiť nové. keď si to dáme do súvislosti s problémami okolo zmluvy DPB s mestom, môže dôjsť ku kritickej situácii - nielen že tu budeme mať "špičkové" trolejbusy s kasňou SOR, ale ešte ich zaplatíme v plnej cene ☠
Reakcia na: Petto #196882:
Ak si dobre pamätám veľkú položku tvorila hmotnosť, alebo niečo podobné, pričom to kritérium bolo na mieru pre hnuSOR.
Reakcia na: 810zssk #196893:
To by bolo asi najlepsie mozne riesenie ☺
Reakcia na: Ike #196895:
Ani jedno ?
Neviem či o tom viete ale ak nie tak čítajte:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9194&secid=1

Dúfam že nebudú problémy ! 😕
Reakcia na: jokl #196903:
Nechcú oni náhodou spriahnuť 7303 so 7304?
Reakcia na: Andreas.Papak #196902:
oki to mi je jasné,že som tam urobil chybu ))) len ono fakt je to tu akosi zvláštne,ked DP si robí zbierku vozidiel,ktoré sú ešte prevádzky schopné ......
Reakcia na: jokl #196900:
Ta vpravo jazdi dennodenne a tu vlavo som ešte naživo nevidel ?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00058183/6401-Vozovna-Trnavka.jpg ked som poslal otázku na adresu DP BA,čo s týmto vozidlom,čo ho vobec uvidíme jazdiť na cestách ....došla mi že,zvažuju jeho prestavbu,a preratuváju jeho finančné zataženie DP.... xi xi ...super)!! čo vy na to ???
ešte si treba uvedomiť že výkon APU v 25tr a 30tr /menovitý/ je rovnaký pritom 25tr má výrazne väčšiu hmotnosť
Reakcia na: BigMac #196859:
NB 18tka trolejbusová má o 6 kusov väčšiu kapacitu sediacich ako abus viď katalóg
za všerajšok skoro 120 príspevkov, to tu už dávno nebolo ?
Ak pôjde mesto do rekonštrukcie električkovej trate na hlavnú stanicu samo, je šanca, že bude kríženie so Šancovou mimoúrovňové alebo toto riešenie definitívne zanikne a električky budú aj naďalej 1-2 minúty strácať na semaforoch?
Reakcia na: Ttom #196894:
a 31Tr sú duobusy, alebo len s pomocným dieselagregátom? Lebo to druhé by malo byť primárne určené na mimoriadne prípady na trati a nie pravidelnú prevádzku. Aspoň tak to tu na fóre bolo písané pred dodávkou našich 25tiek
Reakcia na: Ike #196888:
no ved tak to pozadovali na magoriate, ze z Patronky na Kramare pod dratom a dalej na agregat, "ved to je duobus a podla info vyrobcu ma dojazd 100 km" ? a obide sa tym aj poziadavka EU
Reakcia na: VLK #196891:
Ano, uvedomujem, ja som hovoril o krizovatke v tuneli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.