Reakcia na: david1 #196819:
Keď sa chceme hrať na duobusy, tak si ich kúpme. Páni vo výberovej komisii ešte (alebo už zas) nepochopili rozdiel medzi duobusom a t-busom s pomocným pohonom. Stále nám tu niekto tvrdí, ako je to jedno. Jedno je len koliesko na fúriku.
Ako sa podpísal APU režim na 25Tr je vidno na počte odstavených vozov.
BigMac
Dodnes som nepochopil, načo bolo dobré zavedenie takej t-64 a aký pozitívny prínos má z hľadiska dopravného.
Tá linka je celá na veľký exkrement, jazdí iba pre to, že jazdiť musí, lebo trať bola financovaná z ojrofunds. Jej negatívnym nazvyme to "príspevkom k rozšíreniu nesystémovosti" je, že v konečnom dôsledku len vyháňa ľudí z MHD nezmyselným prestupovaním a-41/t-64. Ak už chceli čosi stavať, tak sa mala drátovať pôvodná a-41 už zo stanice. Bola by aj vytúžená TT HroboPražskoBrnianska a aj spojky pod stanicou okolo SAV. Podstatne potrebnejšia by bola drátizácia a-32.
Ale nie, my tu máme iné priority:
TT Patrónka, aby mali pavúky problém sa zaradiť do odbočovacieho pruhu. (hlavne, že v roku cca 1994 bola presmerovaná pôvodná a-37 Dúbravka - Patrónka - R.mýto - Technopol do trasy cez Vojenskú nemocnicu práve s poukazom na problémy nemožného vychádzania a zaraďovania sa v križovatke Patrónka.
TT Trenčianska, aby (dô)chodkyne s prívesným vozíkom nemuseli z trhu do Lidla pešo chodiť.
V Bratislave sa vždy stavajú práve tie trate, ktoré je treba najmenej. O tbusoch v Lamači sa uvažovalo už v roku 1960, do kopcovitej Dúbravky vozíme ľudí autobusmi a po rovine na Dolné hony sa preháňajú / stoja v zápche tbusy. Paráda, presne takto sa to nemá robiť.