Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #196819:
Keď sa chceme hrať na duobusy, tak si ich kúpme.
Páni vo výberovej komisii ešte (alebo už zas) nepochopili rozdiel medzi duobusom a t-busom s pomocným pohonom. Stále nám tu niekto tvrdí, ako je to jedno. Jedno je len koliesko na fúriku.
Ako sa podpísal APU režim na 25Tr je vidno na počte odstavených vozov.
Reakcia na: BigMac #196828:
Nič sa nestane. Jedine len, že by Hlina opat YOUTUBOVAL ?
Reakcia na: ivanbuto #196821:
Na okruhu nevidim nic zle, jedine urobit jednostopovu trat v smere z Budkovej po zastavku Safranovu, odtial moze ist okruzna L41 uz aj z kopca na agregat.
Reakcia na: Petto #196825:
Táto otázka bude veľmi zaujímavá až sa nedajbože niečo vysrstí a nastane vyšetrovanie príčin a prispievajúcich faktorov. Som zvedavý, čo potom...
Reakcia na: trolejbus6207 #196811:
Iniciativa Lepšia Doprava vratane Uhlera radsej chceli uplatnit 2motorove klbaky ako tieto sola s APU. Ale DPB musel vysutazit to co vysutazil, lebo by nebolo bubaciky do vrecka,keby nevyhrali polnohospodari. Co tam po tom, ze za 8 rokov budu 30,31 Tr karoseriou dakde v ri** . Zaznel argument ze take 2motorove klbaky vyraba malokto. Ale sam som ich vygooglil 4 typy.
Reakcia na: ivanbuto #196821:
Problémom nie je stúpanie, problémom je nesystémovosť.
Dodnes som nepochopil, načo bolo dobré zavedenie takej t-64 a aký pozitívny prínos má z hľadiska dopravného.
Tá linka je celá na veľký exkrement, jazdí iba pre to, že jazdiť musí, lebo trať bola financovaná z ojrofunds. Jej negatívnym nazvyme to "príspevkom k rozšíreniu nesystémovosti" je, že v konečnom dôsledku len vyháňa ľudí z MHD nezmyselným prestupovaním a-41/t-64. Ak už chceli čosi stavať, tak sa mala drátovať pôvodná a-41 už zo stanice. Bola by aj vytúžená TT HroboPražskoBrnianska a aj spojky pod stanicou okolo SAV. Podstatne potrebnejšia by bola drátizácia a-32.
Ale nie, my tu máme iné priority:
TT Patrónka, aby mali pavúky problém sa zaradiť do odbočovacieho pruhu. (hlavne, že v roku cca 1994 bola presmerovaná pôvodná a-37 Dúbravka - Patrónka - R.mýto - Technopol do trasy cez Vojenskú nemocnicu práve s poukazom na problémy nemožného vychádzania a zaraďovania sa v križovatke Patrónka.

TT Trenčianska, aby (dô)chodkyne s prívesným vozíkom nemuseli z trhu do Lidla pešo chodiť.

V Bratislave sa vždy stavajú práve tie trate, ktoré je treba najmenej. O tbusoch v Lamači sa uvažovalo už v roku 1960, do kopcovitej Dúbravky vozíme ľudí autobusmi a po rovine na Dolné hony sa preháňajú / stoja v zápche tbusy. Paráda, presne takto sa to nemá robiť.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
A kto povedal ze bude mat 30Tr s APU obmedzenu kapacitu len pre 60 vlcakov ? Uz to vidim ako sofer vykrikuje : " Je viac tu viac ako 60, opustite desiati vozidlo" ?
Reakcia na: VLK #196815:
Ake buranie postaveneho? Normalne odbocka z existujuceho tunela.

Vyhadzovanim penazi je to preto, lebo taka trat nebude dobra ale ze na vobec nic.
Reakcia na: VLK #196816:
pri kapacite voza 60 osôb môžeš rátať s intervalom tak dve minúty, aby si zachoval prepravnú kapacitu, myslíš že je to reálne? o navýšení počtu vozokilometrov sa radšej ani nebavme ?
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Je problem aj stupanie od Hrobonky? Ak nie, dala by sa tam obsluha riesit okruzne.
Reakcia na: david1 #196819:
Ale problém je aj síce kratšie, ale strmé stúpanie z Búdkovej na Drotársku...
a okruhové riešenie by zase bolo len zhoršenie dopravy pre miestnych obyvateľov.
Reakcia na: VLK #196816:
Alebo chystaju nejaku dalsiu ostrovnu trolejbusovu trat? (mozno L99? ? )
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Este by sa dalo viest T41 APU okruhovo. Zacinala by na Budkovej isla by na pomocny agregat dole kopcom po Drotarskej a hore na Budkovu uz po dratmi spat po Mudronovej. Prestup by bol na Budkovej a pri Amfiteatri.? Takto by sa nemal nicit pomocny agregat. Sluzba by sa davala za "trest" kvoli neustalemu sa toceniu.... Prestavky by riesil striedac.
Reakcia na: VLK #196816:
Áno, to by celkom dávalo zmysel.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Ma take napadlo, zeby sa mohla dobudovat vyhybka a mohla by jazdit trolejbusova 41 hl. st. - Lovinskeho? a pri voz. Hrobonova by bol prestup na X41 (docasne autobusova)
Reakcia na: ivanbuto #196810:
TB s APU sú podľa mňa jasné, nakoľko máme jednu ostrovnú trať kde je nutné pre výjazd použiť práve APU... ja to vidím na zahustenie intervalu L33 a ich použitie práve tam...
Reakcia na: 810zssk #196795:
ak to nepostavíš ako súčasť prestavby, neviem si potom predstaviť nejaké búranie toho postaveného... rovnako neviem prečo podľa teba je prepojenie cez UNB vyhadzovaním peňazí...

Error: nikto nepovedal že skolabuje tak ako nikto nepovedal, že to Ballo aj postaví ? ale v každom prípade je to riziko, ktoré je nutné vziať v úvahu...
Reakcia na: 810zssk #196807:
Tak logika mi hovorí, že keď príde 30 električiek úplne novej konštrukcie, tak je efektívnejšie ich mať niekde, kde je to technické zázemie lepšie.
Reakcia na: Andy #196812:
Na čo je dobrý všeobecne akýkoľvek trolejbus s APU? Na to aby sa v prípade potreby príležitostne využil. Tozn výjazd a dojazd na nejakú ostrovnú trať (ako 33 na Molecku) - 2 max 4 krát za deň aj to bez cestujúcich. Alebo keď vypadne prúd tak aby mohol ďalej pokračovať po trase. Prípadne si to viem predstaviť počas nejakej víkendovej výluky (2 max. 3 dni).
Ale žiadny APU nie je vhodný na to aby sa denne s cestujúcimi každé kolo (ak nie je zrovna obrat 4 hodiny) štartoval... a vypínal. Na to je keď tak plnohodnotný duobus, aké majú v USA.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Tak načo sa tie 30Tr s APU objednávali? Kto o tom rozhodol a prečo? To bolo tak, že niekto večer na pive dostal nápad, že objednajme aj nejaké krátke trolejbusy s APU, však bude sranda, a ráno keď vytriezvel, tak sa to už nedalo zmeniť? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.