Na okruhu nevidim nic zle, jedine urobit jednostopovu trat v smere z Budkovej po zastavku Safranovu, odtial moze ist okruzna L41 uz aj z kopca na agregat.
Iniciativa Lepšia Doprava vratane Uhlera radsej chceli uplatnit 2motorove klbaky ako tieto sola s APU. Ale DPB musel vysutazit to co vysutazil, lebo by nebolo bubaciky do vrecka,keby nevyhrali polnohospodari. Co tam po tom, ze za 8 rokov budu 30,31 Tr karoseriou dakde v ri** . Zaznel argument ze take 2motorove klbaky vyraba malokto. Ale sam som ich vygooglil 4 typy.
Problémom nie je stúpanie, problémom je nesystémovosť.
Dodnes som nepochopil, načo bolo dobré zavedenie takej t-64 a aký pozitívny prínos má z hľadiska dopravného.
Tá linka je celá na veľký exkrement, jazdí iba pre to, že jazdiť musí, lebo trať bola financovaná z ojrofunds. Jej negatívnym nazvyme to "príspevkom k rozšíreniu nesystémovosti" je, že v konečnom dôsledku len vyháňa ľudí z MHD nezmyselným prestupovaním a-41/t-64. Ak už chceli čosi stavať, tak sa mala drátovať pôvodná a-41 už zo stanice. Bola by aj vytúžená TT HroboPražskoBrnianska a aj spojky pod stanicou okolo SAV. Podstatne potrebnejšia by bola drátizácia a-32.
Ale nie, my tu máme iné priority:
TT Patrónka, aby mali pavúky problém sa zaradiť do odbočovacieho pruhu. (hlavne, že v roku cca 1994 bola presmerovaná pôvodná a-37 Dúbravka - Patrónka - R.mýto - Technopol do trasy cez Vojenskú nemocnicu práve s poukazom na problémy nemožného vychádzania a zaraďovania sa v križovatke Patrónka.
TT Trenčianska, aby (dô)chodkyne s prívesným vozíkom nemuseli z trhu do Lidla pešo chodiť.
V Bratislave sa vždy stavajú práve tie trate, ktoré je treba najmenej. O tbusoch v Lamači sa uvažovalo už v roku 1960, do kopcovitej Dúbravky vozíme ľudí autobusmi a po rovine na Dolné hony sa preháňajú / stoja v zápche tbusy. Paráda, presne takto sa to nemá robiť.
A kto povedal ze bude mat 30Tr s APU obmedzenu kapacitu len pre 60 vlcakov ? Uz to vidim ako sofer vykrikuje : " Je viac tu viac ako 60, opustite desiati vozidlo" ?
pri kapacite voza 60 osôb môžeš rátať s intervalom tak dve minúty, aby si zachoval prepravnú kapacitu, myslíš že je to reálne? o navýšení počtu vozokilometrov sa radšej ani nebavme ?
Ale problém je aj síce kratšie, ale strmé stúpanie z Búdkovej na Drotársku...
a okruhové riešenie by zase bolo len zhoršenie dopravy pre miestnych obyvateľov.
Este by sa dalo viest T41 APU okruhovo. Zacinala by na Budkovej isla by na pomocny agregat dole kopcom po Drotarskej a hore na Budkovu uz po dratmi spat po Mudronovej. Prestup by bol na Budkovej a pri Amfiteatri.? Takto by sa nemal nicit pomocny agregat. Sluzba by sa davala za "trest" kvoli neustalemu sa toceniu.... Prestavky by riesil striedac.
Ma take napadlo, zeby sa mohla dobudovat vyhybka a mohla by jazdit trolejbusova 41 hl. st. - Lovinskeho? a pri voz. Hrobonova by bol prestup na X41 (docasne autobusova)
TB s APU sú podľa mňa jasné, nakoľko máme jednu ostrovnú trať kde je nutné pre výjazd použiť práve APU... ja to vidím na zahustenie intervalu L33 a ich použitie práve tam...
ak to nepostavíš ako súčasť prestavby, neviem si potom predstaviť nejaké búranie toho postaveného... rovnako neviem prečo podľa teba je prepojenie cez UNB vyhadzovaním peňazí...
Error: nikto nepovedal že skolabuje tak ako nikto nepovedal, že to Ballo aj postaví ? ale v každom prípade je to riziko, ktoré je nutné vziať v úvahu...
Na čo je dobrý všeobecne akýkoľvek trolejbus s APU? Na to aby sa v prípade potreby príležitostne využil. Tozn výjazd a dojazd na nejakú ostrovnú trať (ako 33 na Molecku) - 2 max 4 krát za deň aj to bez cestujúcich. Alebo keď vypadne prúd tak aby mohol ďalej pokračovať po trase. Prípadne si to viem predstaviť počas nejakej víkendovej výluky (2 max. 3 dni).
Ale žiadny APU nie je vhodný na to aby sa denne s cestujúcimi každé kolo (ak nie je zrovna obrat 4 hodiny) štartoval... a vypínal. Na to je keď tak plnohodnotný duobus, aké majú v USA.
Tak načo sa tie 30Tr s APU objednávali? Kto o tom rozhodol a prečo? To bolo tak, že niekto večer na pive dostal nápad, že objednajme aj nejaké krátke trolejbusy s APU, však bude sranda, a ráno keď vytriezvel, tak sa to už nedalo zmeniť?
Osobne veľmi pochybujem, že 30Tr s APU sú stavané na to, aby každé kolo zapínali pomocný motor a štverali sa s sním do obrovského stúpania z Búdkovej na Drotársku.
S tými vozidlami ešte bude problém, kam ich dať, aj vzhľadom na ich obmedzenú kapacitu. ?
Myslím, že je reálnejšie, že po výstavbe TT Tesco Lamač - Avion (ak bude), keď už bude nutnosť reformovať aj linkové vedenie trolejbusov a trať na Pražskej bude obsluhovaná linkou s hustejším intervalom, sa obnoví opäť A-41 a zruší nesystémová T-64.
Keď alebo ak sa raz Drotárska zatrolejuje, potom samozrejeme tam patrí trolejbus, či už ako prejazd z 203 alebo inak.
Isteže dopyt po MHD na Drotárksej vzhľadom na výstavbu viacerých bytových domov nie je o nič menší ako na úseku Búdkovej, kde jazdí 207.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207