Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
A kto povedal ze bude mat 30Tr s APU obmedzenu kapacitu len pre 60 vlcakov ? Uz to vidim ako sofer vykrikuje : " Je viac tu viac ako 60, opustite desiati vozidlo" ?
Reakcia na: VLK #196815:
Ake buranie postaveneho? Normalne odbocka z existujuceho tunela.

Vyhadzovanim penazi je to preto, lebo taka trat nebude dobra ale ze na vobec nic.
Reakcia na: VLK #196816:
pri kapacite voza 60 osôb môžeš rátať s intervalom tak dve minúty, aby si zachoval prepravnú kapacitu, myslíš že je to reálne? o navýšení počtu vozokilometrov sa radšej ani nebavme ?
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Je problem aj stupanie od Hrobonky? Ak nie, dala by sa tam obsluha riesit okruzne.
Reakcia na: david1 #196819:
Ale problém je aj síce kratšie, ale strmé stúpanie z Búdkovej na Drotársku...
a okruhové riešenie by zase bolo len zhoršenie dopravy pre miestnych obyvateľov.
Reakcia na: VLK #196816:
Alebo chystaju nejaku dalsiu ostrovnu trolejbusovu trat? (mozno L99? ? )
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Este by sa dalo viest T41 APU okruhovo. Zacinala by na Budkovej isla by na pomocny agregat dole kopcom po Drotarskej a hore na Budkovu uz po dratmi spat po Mudronovej. Prestup by bol na Budkovej a pri Amfiteatri.? Takto by sa nemal nicit pomocny agregat. Sluzba by sa davala za "trest" kvoli neustalemu sa toceniu.... Prestavky by riesil striedac.
Reakcia na: VLK #196816:
Áno, to by celkom dávalo zmysel.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Ma take napadlo, zeby sa mohla dobudovat vyhybka a mohla by jazdit trolejbusova 41 hl. st. - Lovinskeho? a pri voz. Hrobonova by bol prestup na X41 (docasne autobusova)
Reakcia na: ivanbuto #196810:
TB s APU sú podľa mňa jasné, nakoľko máme jednu ostrovnú trať kde je nutné pre výjazd použiť práve APU... ja to vidím na zahustenie intervalu L33 a ich použitie práve tam...
Reakcia na: 810zssk #196795:
ak to nepostavíš ako súčasť prestavby, neviem si potom predstaviť nejaké búranie toho postaveného... rovnako neviem prečo podľa teba je prepojenie cez UNB vyhadzovaním peňazí...

Error: nikto nepovedal že skolabuje tak ako nikto nepovedal, že to Ballo aj postaví ? ale v každom prípade je to riziko, ktoré je nutné vziať v úvahu...
Reakcia na: 810zssk #196807:
Tak logika mi hovorí, že keď príde 30 električiek úplne novej konštrukcie, tak je efektívnejšie ich mať niekde, kde je to technické zázemie lepšie.
Reakcia na: Andy #196812:
Na čo je dobrý všeobecne akýkoľvek trolejbus s APU? Na to aby sa v prípade potreby príležitostne využil. Tozn výjazd a dojazd na nejakú ostrovnú trať (ako 33 na Molecku) - 2 max 4 krát za deň aj to bez cestujúcich. Alebo keď vypadne prúd tak aby mohol ďalej pokračovať po trase. Prípadne si to viem predstaviť počas nejakej víkendovej výluky (2 max. 3 dni).
Ale žiadny APU nie je vhodný na to aby sa denne s cestujúcimi každé kolo (ak nie je zrovna obrat 4 hodiny) štartoval... a vypínal. Na to je keď tak plnohodnotný duobus, aké majú v USA.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Tak načo sa tie 30Tr s APU objednávali? Kto o tom rozhodol a prečo? To bolo tak, že niekto večer na pive dostal nápad, že objednajme aj nejaké krátke trolejbusy s APU, však bude sranda, a ráno keď vytriezvel, tak sa to už nedalo zmeniť? 🙂
Reakcia na: ivanbuto #196810:
načo potom takéto vozy DPB požadoval? zasa ďalší dôkaz toho, akí amatéri o doprave rozhodujú
Reakcia na: 810zssk #196798:
Osobne veľmi pochybujem, že 30Tr s APU sú stavané na to, aby každé kolo zapínali pomocný motor a štverali sa s sním do obrovského stúpania z Búdkovej na Drotársku.
S tými vozidlami ešte bude problém, kam ich dať, aj vzhľadom na ich obmedzenú kapacitu. ?
Myslím, že je reálnejšie, že po výstavbe TT Tesco Lamač - Avion (ak bude), keď už bude nutnosť reformovať aj linkové vedenie trolejbusov a trať na Pražskej bude obsluhovaná linkou s hustejším intervalom, sa obnoví opäť A-41 a zruší nesystémová T-64.
Keď alebo ak sa raz Drotárska zatrolejuje, potom samozrejeme tam patrí trolejbus, či už ako prejazd z 203 alebo inak.
Isteže dopyt po MHD na Drotárksej vzhľadom na výstavbu viacerých bytových domov nie je o nič menší ako na úseku Búdkovej, kde jazdí 207.
Reakcia na: Mike #196804:
Tak akoze mohli by to zlucit s 203 (Koliba - Drotarska - Jelacicova) 😃 alebo spravit tu blbu spojku a zaviest 203 Koliba - Drotarska - hlavna stanica.
Reakcia na: Mike #196791:
Po dodávke nových vozidiel sa predbežne počíta s navrátením intervalu 203+207 a predpokladám aj 206 cez pracovné dni. (203+207 ale asi bude 12 celodenne vrátane rannej špičky).
Reakcia na: Quakeman #196803:
Ale o akom technickom zazemi hovorime? O dennej udrzbe ci tazkej udrzbe? Lebo ustredne dielne su uz dnes na Trnavke a aj tak mame nejake tie vozy v Kraksnanoch 😉
Reakcia na: Quakeman #196803:
tak z toho som jeleň - čo potom bude na Hroboňke, keď všetky staré vozy majú skončiť na Trnávke, ako píše TeBeCe a nové vozy tam pôjdu tiež(ako píšeš Ty a počul som aj ja)? ? kúpime ešte zo päťdesiat ďalších vozov? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.