Ale vsak tam je "Super neriesitelny problem", ked cesta ide pod dialnicou a troleje by boli "nizko" (aspon tak znelo odovodnenie, preco sa este nepredlzila trolejbusova trat)
Primárne tbusy tam, kde je kopec a silný záťažový smer. Fixné náklady sú vždy rovnaké na jednotku trate, sú vysoké a na rozumnú / prijateľnú výšku ich môžeš deliť práve počtom prepravených osôb.
Dokonca na úroveň lepšiu ako u abusu. Obávam sa však, že Šafranová nie je ten správny príklad.
Veď ja s Tebou takmer vo všetkom, čo si napísal, súhlasím, a linku 64 kritizujem od prvého dňa.
Rovnako poukazujem na problematickosť predĺženie trate na Trenčianskej, keďže nie je riešené sociálne zariadenie a nikto nevie povedať, kde a ako sa budú po novom pauzovať linky premávajúce do Ružovej doliny. Tiež z dopravného hľadiska otázna investícia.
A úplne súhlasím aj s potrebou zatrolejovania A-32, atď.
O tom ktoré sa tam postavý z eurofondov spolu s podúrovňovým sústruhom a ktorého servisné zázemie bude využívať Škoda transportation na ľahkú aj ťažkú údržbu po dobu 15 rokov.Podotýkam budú tam novopostavené budovy.
Kecom typu 60 ludi hádam neveris . Tabulkove hodnoty polnohospodarov boli len tupy nezmysel a DPB ho rad akceptoval, preto vidime dnesne uplatnenie SOR 10,5 BN na linkach.
Zväčša sú podobné šoto nápady, šoto projekty, šoto výmysly a šoto argumenty prudko kontraproduktívne až diletantské a v konečnom dôsledku sa otočia na PROTI trolejbusové. Opatrne s nimi. Realizovať sa dá všeličo, zaujímavá je ale výsledná efektivita, náklady, energie, produktivita...
V pohode by na to stačil 3 min. interval. Dnes na 33 behajú 4 vozy a takto by bola potreba 8 vozov.
Je pravda, že dnes 33 častokrát nepostačuje, ale zober si že to niesú všetky spoje. Raz totiž trolejbus odíde pred hromadným príchodom električiek poloprázdny a potom samozrejme, že ďalší spoj je preplnený. Pri takomto hustom intervale by ani netrebalo, aby vodiči vyčkávali keďže spolu s 32 by chodili v poobednej špičke v priemernom intervale 2,4 minút. Navyše na takúto využivnanú linku by bol ten interval adekvátny. V prípade, že by sa 133 zachovala tak tam si myslím, že ráno by stačil 6 min. interval a v sedle by s adalo spraviť, že 1x by išla 33 a 1x 32
Cez víkend by sa mohol spraviť cca 5 min. interval linky 33 s tým, že by každý trolejbus musel povinne čakať na jednu električku. (Interval 4+5+9 je cez víkend 5 min.) Takto by sa to fajn vyrovnalo a
Ak nie tak aspoň 7,5 minutový interval, aby sa aspoň dal kombinovať s eletkričkami. Nie ako dnes
Hlina? Máš na mysli pána Populistu? Nech odloží megafón a iniciuje poslanecký prieskum na tému Hospodárenie so zvereným majetkom v DPB. Ale na to on gule nemá...
Keď sa chceme hrať na duobusy, tak si ich kúpme.
Páni vo výberovej komisii ešte (alebo už zas) nepochopili rozdiel medzi duobusom a t-busom s pomocným pohonom. Stále nám tu niekto tvrdí, ako je to jedno. Jedno je len koliesko na fúriku.
Ako sa podpísal APU režim na 25Tr je vidno na počte odstavených vozov.
Na okruhu nevidim nic zle, jedine urobit jednostopovu trat v smere z Budkovej po zastavku Safranovu, odtial moze ist okruzna L41 uz aj z kopca na agregat.
Iniciativa Lepšia Doprava vratane Uhlera radsej chceli uplatnit 2motorove klbaky ako tieto sola s APU. Ale DPB musel vysutazit to co vysutazil, lebo by nebolo bubaciky do vrecka,keby nevyhrali polnohospodari. Co tam po tom, ze za 8 rokov budu 30,31 Tr karoseriou dakde v ri** . Zaznel argument ze take 2motorove klbaky vyraba malokto. Ale sam som ich vygooglil 4 typy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac
Dokonca na úroveň lepšiu ako u abusu. Obávam sa však, že Šafranová nie je ten správny príklad.