Reakcia na: 810zssk #196771:
také prosté to nie je, nakoľko Ballo už má DUR a ak bude na to žiadať stavebné povolenie, tak to vybuduje tak ako to má schválené... čiže žiadne napojenie na Štefánikovu sa nekoná (nakoľko tam projektované nebolo)... ono sa to nedá iba tak mirnix dirnix, v každom projekte sú určité stupne, tie si vyžadujú komplexnú dokumentáciu a zapojenie určitých úradov... ani projekt rodinného domu nie je záležitosť na pár dní... niekedy sa mi už nechce, ale rád by som bol, aby ste konečne pochopili že existujú určité predpísané postupy a tie sa musia dodržiavať
Re #196772 Solider: no neviem či sa smiať a či plakať, ale to si fakt toľkí myslíte že v zahraničí niekto ráno vstane a si povie že ideme stavať električkovú trať iba tak
Rovnako musia dodržať jednotlivé postupy (normatívy a zákony) a na základe toho potom stavať... rovnako musia mať vypracované štúdie a posúdenia, napr. tomu čomu hovoríme u nás územný generel dopravy v iných štátoch volajú ako Urban mobility plan a tiež slúži ako podklad pre jednotlivé realizované projekty... bez toho by mohli tiež iba snívať
endrucio
Tá trať je samá zákruta, tá električka má gumené kolesá, že ich vôbec nepočuť?
A križovatky na každom kroku, ale s preferenciou...
Pekne vidno aký je rozdiel v investíciach vo východnej a západnej Európe. Tu je cieľom niečo rýchlo spraviť, aby to splnilo účel a nebola ohrozená stolička kompetentnej. Tam zasa keď už niečo robia, tak poriadne a so všetkým komfortom, čo k tomu patrí. A kto vie, možno im to v konečnom dôsledku vyjde aj lacnejšie.