Jediný problém pani psíčkarky je ten, že môže zdržovať, ale proti jej rozhodnutiam sa dá odvolať a dokonca vo veciach stavebného úradu jej možno kompetenciu za celkom ľahko splniteľných podmienok odňať a preniesť ju na okresný úrad v sídle kraja.
To vzniklo vrámci úvah o tramtraine. Z Petržalky sa mali stavať popri 1000ke splietkové koľaje aj s 1435 (také nakoniec asi budú aj na starom moste) niekam na Hlavnú Stanicu.
Lenže taký tramtrain má iné normy na polomery oblúkov, na prevýšenie, ako klasická elina.. a tak sa ľahko môže stať, že by odbočenie z Nám. SNP na Obchodnú bolo pre tramtrain nevyhovujúce. Potom prišla starostka Starého Mesta p. Rosová, ktorá bez ohľadu na konštrukciu a technické danosti povedala že ona s tramtrainom na Obchodnej nikdy nebude súhlasiť a nedá na to povolenia. Tak sa zrazu našla ešte lepšia trasa na stanicu. Priamo cez Špitálsku a z Amerického nám. cez objekt nemocnice priamo na I. Karvaša..
To som dal ako jednu z variant. Štefaniková sa aj mne vidí lepšia.Aj keď,rýchlejšie by sa spravila táto spojka a ešte by to bol variant pri rôznych nehodách či obmedzeniach.
Trochu pridám oleja aj ja do debaty.Svojho času sa plánovala skratka zo zástavky Americké nám.-Štefanovičová cez Štátnu nemocnicu.Možno je to možné alebo je to hudba budúcnosti.Ak ale by tak išla L 1 z Petržalky na Hl.stanicu,tak by podľa mňa mala kratšiu jazdnú dobu,ako cez Obchodnú či Vazovovú.
No ale aby s tou električkou z Petržalky na stanicu aj niekto jazdil
Len teraz to bude riadna obkľuka keď ide cez Priečnu os a neexistuje Štefániková, nieto ešte cez Vazovovu a Priečnu os. Táto cesta by bola o 2-3 min. dlhšia
Len podľa mapy si porovnaj
cez Špitálsku http://goo.gl/maps/HieAg
Cez Obchodnú http://goo.gl/maps/cG7hS
Tá L1 mi príde dosť o ničom lebo na stanicu obsluhuje svoje zastávky len Mariánsku (blízko k Vysokej) a Odborárske námestie (blízko k STU, resp. budúcemu Blumentálu)
Pre porovnanie ukážem jazdnú dobu z Nám.SNP/Kamenného nám na stanicu
Súčasná X13 cez Štefánikovú = 6 min.
elina cez Obchodnú a Priečnu os = 11 min.
elina cez Špitálsku a Priečnu os = 13 min.
Takže mimo špičky by podľa tvojho návrhu trvalo spojenie centra s hl.st. o 7 min. viac oproti súčasnej X13. A Petržalka by elinu na hl.st. nevyužívala vôbec a chodila by autobusmi ako teraz
Linka 6 zober si, že táto linka jazdí len v špičke pracovných dní. Vieš aký úpech zožala X13 keď dostala novú rýchlu trasu z centra na hl.st.? Dosť pochybujem, že by niekto z centra na stanicu išiel tou linkou 1 cez Vazovovu maximálne tak dôchodci a ostatný by išli na Hodžovo námestie a z tadial 93. Navyše nechápem ani moc tej 6, že kto by ňou cestoval. Či KV? Možno by na stanicu s ňou išiel akurát od Mosta SNP ale keď linku na stanicu od KV tak cez tunel. Pamätáte si určite na bývalú L1 Dúbravka - Šafko - Obchodná - stanica
Ak sa nemýlim, tak projekt bol má trvať 5 rokov (info o projekte boli priamo v autobusoch, či tam ešte sú netuším) a premávka začala na konci roka 2010, takže ešte nejakú dobu premávať bude.... či aj potom zrejme dnes nik nevie.
kvázi 6 by ostala, len by bola predĺžená a spojená s bývalou 13 tak som to myslel
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike