Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #196665:
ja nevravim, ze nemozes prestupit. Ja vravim, ze po dobudovani je nelogicke nepotiahnut linky konciace na Safku cez most.
Ale gratulujem k zmyslaniu, dodajme metrofilom dalsi argument v podobe pomalosti eletrickovej dopravy!

vysvetlis mi preco si proti L6 do Petrzalky? poprosim rozumne argumenty, nie "lebo sa mi to nepaci"
Reakcia na: Mike #196668:
To aj mne. Pri dogme a L1 z Petrzalky na hlavnu stanicu. Ok ziadne namietky. Ale prestup z L95 na L1 s 8minutovym intervalom! WTF?
Reakcia na: 810zssk #196664:
No a napisa som ti uplne konkretny pripad, kedy nie. Z podmosta obsluhujes petrzalku L91 a L88. Dost malo na 90tis Petrzalcanov...
Elektricka pls rozvazadlo L99 je idealny pripad s jednym prestupom, hlavne ked si uvedomime interval liniek 88 a 91+191 v sedle.
Reakcia na: Ámos #196666:
Verím že skôr či neskôr sa na to prejde. Z tohto hľadiska mi ale príde jediná linka do Petržky - 1 z Hl.st. v intervale 4 min. ako celkom dobré riešenie... Riziko môže byť akurát keby sa dovtedy neopravila celá trať na hl.st. alebo sa opraví nejako provizórne že tam nebudú môcť premávať nové vozy, ale iba vysokopodlažné el.
Reakcia na: 810zssk #196664:
Ale po dobudovaní 2. etapy eliny v Pe si viem reálne predstaviť cestu z DD napr. k tomu Zrkadlovému háju 2 prestupy - Molecova (z 33 na el.) a Šafko (z el. oproti na inú el.)
Reakcia na: Mike #196661:
Ani sa necudujem, ze presli. A prave preto, ked sa opat vratime na tri minuty Bosakova - Safko miesto 11 min sme mohli dostat spat zopar ludi s preplnenej L83.
Miesto toho este viac ludi opusti L95, ti ktori si cenili jeden prestup aj ked za cenu dlhsieho cestovania.
Ak teda sa takto hlupo zmenili parametre obratiska Bosakova bolo by vhodne pouvazovat nad dalsou redukciou elekrickovych liniek so zahustenim intervalu s tolkokrat omielanou tr3mp-eho dogmou. Ked uz prestupovat, tak s minimalnou casovou stratou.
Reakcia na: Ámos #196663:
To, že ideš z KV šalinou ešte neznamená, že z nej v neste nemôžeš prestúpiť, to nie je argument

A po druhé, až bude hotová 2. etapa šaliny v Petržalke, tak sa o takých veciach môžeme baviť. Ale určite nie teraz (i keď aj v takom prípade som razantne proti L6 do Petržalky, skôr za tie L3 + L8. Prestup by si mal len jeden, a to buď na Šafku, alebo pod Manderlákom).
Reakcia na: Ámos #196663:
Pochopitelne som mal na mysli cestovanie celu trasu elektrickou, teda aj cez Dunaj. Proste na tej relacii VZDY bude lepsi autobus.
Reakcia na: 810zssk #196659:
Tak jednak si napisal "z KV ist do Petrzalky elektrickou bude naveky uplna hlupost" inu moznost ako ist z KV elektrickou nemas.
Po druhe ked by si siel do oblasti Zrkadloveho haja, ist tam prestupom cez Novy most by po dobudovani II. etapy NS v petrazlke by bola kolosalna hlupost. jeden prestup "na hrane" verzus dva az tri prestupy, s celkom slusnym presunom medzi nastupistami...
Reakcia na: tr3mp #196653:
Aj tak si myslím, že trolejovať by sa mali celé linky, nie drobné úseky. Tá 63 ešte bude bolieť. Inak to je presne o tom, či zatrolejovať Brniansku. Lebo šoto nápad pekný, ale čo tam bude jazdiť?
Reakcia na: Ámos #196651:
Najvýraznejší presun ľudí z 95 do 83/84 bol po uzavretí starého mosta a presmerovaní na apollo. (prejavil sa v podobe zredukovania intervalu zo 4 na 5 min. a neskôr zmeny výpravy z MBCC na "klasické kĺby", zatiaľ čo na 83 išli MBCC a stále je preplnená..
Navyše, viesť do Petržalky x liniek s následným intervalom 2 min (v sieti je jednotný interval 8 min.) pričom by bolo v každej eline 5 a pol človeka len preto, aby išla na každú radiálu priama linka sa mi zdá blbosť. Aj tak je dosť pochybností či linka s intervalom 4 min (prípadne 2 linky s následným 4 min) budú dostatočne využité a čo do kapacity by postačoval redší interval.
Samozrejme, medzičasom vystala skutočnosť že tam nebude obratisko a teda akýkoľvek návrh linkového vedenia bude viazaný na 15 obojsmerných vozov (z ktorých bude za deň jazdiť 13, max. 14).
Reakcia na: Ámos #196658:
Prestup na zast. Lafranconi predsa nie je žiadny problém. Nakoľko v KV sú "nosným systémom" a okrem Dlháčov aj takmer jedinou prevázdovanou formou dopravy, zatiaľ čo v Pretržalke sú to busy, nemôžeš očakávať ich spojenie priamou linkou. Aj keby si našiel vozy na L6 z KV na Bosákovu, tak celý južnejší zvyšok Petržalky + Ovsište + polka Dvorov by z nej museli ďalej prestupovať, takže v kvalite spojenia nevidím rozdiel.
Reakcia na: Ámos #196655:
Prestup pod Novym mostom na bus. Motat sa z KV do Petrzalky cez Jesenskeho by bol kolosalny nezmysel bez ohladu na to ci tam ide priama linka, alebo nie.
Reakcia na: Rubber38 #196656:
A L30 a L37 jazdi cez Karlovu Ves? To som si veru nevsimol....
Reakcia na: tr3mp #196653:
Ak by sa spojili fondü aj s nakupom troflov so zabudovanym systemom od siemensu, ako ho pozname z Viedne, tak by sa mohli nasadit na L63 a L61 a nabijat pri jazde pod dratmi a zvysok ist na baterie. Ziaden prestup navyse by nebolo treba.
Ale to by na magistrate museli rozmyslat dalej ako na spicku svojho nosa. Samozrejme mozme pripomenut ako magistrat rad obstarava u spolocnosti Siemens.
Reakcia na: Ámos #196655:
Zlúčením L30 / L37 s L91? ? ? Škoda, že by to nesedelo v intervaloch v rannej špičke
Reakcia na: 810zssk #196652:
A co by si ty navrhol aky spoj KV - Petrzalka?
Reakcia na: 810zssk #196652:
Pokiaľ nepôjdeš od Rivéry alebo z DD, tak sa aspoň časť cesty električkou viezť budeš ?
Reakcia na: Ámos #196651:
Toto je presne ten istý problém, ako vznikol po výstavbe trate na Hroboňovej, kde sa vytvoril umelý prestup zo 41-ky na 64-ku. Ak by sa vopred viac rozmýšľalo, zatrolejovala by sa spolu s Hroboňovou celá Drotárska cesta. Niečo podobné hrozí 63-ke, kde sa neplánuje zatrolejovať naraz celá radiála do Lamača, ale len časť Brnianska - Tesco Lamač. Samozrejme, následne sa vytvorí umelý prestup...
Reakcia na: Ámos #196651:
Tak konkretne z KV ist do Petrzalky elektrickou bude naveky uplna hlupost.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.