Reakcia na: Rubber38 #196679:
						
			ale ved o to ide, aby sa co najvacsie mnozstvo ludi presunulo do elektricky ako ekologickej trakcie a nasledne sa smradobusy redukovali. ak by jazdil priami spoj vysehradska - pri krizi prve co treba spravit je napr. zredukovat L83 a L84. Pri L8 obmedzenie L68, etc. etc.kym neponuknes kapacitu, nikto ti na elektricku neprestupi a radsej sa za tych 120 milionov € co to bude stat mohli zaplatit 30 rocne vydavky na prevadzku busov.
 A aj bez elektricky tam ide vela spojov (nie len do Race ale do vychodnej casti), pricom do zapadnych casti jazdi len L92 (co sa za adekvatne spojenie neda povazovat). A tym padom si myslim, ze L6 sa tam hodi viac ako L3 ci L8 (do ruzinova ti ide kolko, 6 ci 7 liniek? A este tam chces tahat aj elektricku?)
						
Rubber38
Čo sa týka zastávky pod Manderlákom - Uvažuje sa tam o vybudovaní novej zastávky pre električku, zhruba v miestach ako je dnes to zábradlie (Jesenského by sa zrušila, alebo by ostala, avšak len pre L6). Neviem síce, do akej miery sa tým vôbec na Magistráte zaoberajú, ale hovorilo sa o tom. A je to logické riešenie, vznikol by veľmi dobrý prestupný bod Kamenné nám. - Manderlák - Nám. SNP. Ak o tom nič nevieš, ešte to nie je dôvod osočovať mňa. ?