To je jedno, ako sa tvárim ja, podstatné je, čo je napísané v príručke k vozidlu. Ten výrobca asi vedel, čo a prečo tam píše. S nadľudským výkonom a príplatkom to nemá nič spoločné.
L2 točit cez tunel - v meste je to kapacitná náhrada L13 . Na nabreží stačí v pohode K2S
malé výhody -prepojenie prestupných bodov aspoň v jednom smere./Zochova-Most SNP/
L3/8 bez zmeny - zbytočné plytvanie vozokm ťahaním dvojičiek cez tunel
L6,7 zlúčenie .
L7 premáva obojsmerne cez Obchodnú pre odlahčenie preplnenej L5 v špičkách.
L6 pôjde obojsmerne po nábreží ,kde ostane posila v špičkách pre L4.
Bohvieako dlho = kým sa analfabeti naučia čítať nálepky na dverách, pohnúť svojimi ctenými zadočkami s batôžtekmi na chrbátikoch a odprdnúť z priestoru dverí, kde nemajú čo robiť.
Z pohľadu bezpečnosti premávky ako aj cestujúcich je asi lepšie, keď vodič v takomto prípade prestáva stresovať kvôli extremnému meškaniu. Ak by sa snažil za každú cenu dohnať meškanie, hrozili by kolízne situácie s ostatnými vozidlami, prípadne pricviknutými cestujúcimi vo dverách. ?
Napríklad preto, že podľa príručky k vozidlu to je len ako krajné riešenie.
Keď v tomto meste nikomu nevadí, že abusy zbytočne vystávajú na zbytočných svetelných križovatkách, tak vodičom nevadí, že zbytočne meškajú. Alebo vadí, ale sú si vedomí toho, že s tým aj tak nič nespravia...
Táto firma ma naučila, aby som skákal len do výšky svojho platu a morálneho ocenenia. Plat je mizerný a toho druhého sa nedočkáš vôbec. A pritom by možno stačilo aj pri tom mizernom plate len to morálne ocenenie (ktoré nestojí nič, takže kecy o peniažtekoch sú irelevantné)...
Ak mam meskanie XY minut a mam si vybrat medzi cakanim bohvieako dlho, kym sa dvere same zatvoria, alebo ich "pretlacim", tak si vyberiem tu druhu moznost.
A čo teraz?S prepáčením sa už na to pretláčanie fotobunky vys*al a čo teraz?Ja byť v jeho situácii tak na to kašlem tiež.Načo to už pretláčať keď mám nafullovaný BUS a idem po 40 minútovej diere?Meškám tak či onak a tie sekundy už môžeš akurát tak oželieť.Včera aj predvčerom to vyzeralo s dopravou v celom meste katastrofálne,všetko meškalo.Tam buď rád,že si sa aspoň dočkal a viezol si sa ?
Pardon, ale musim si "ulavit"....
Ak ho náhodou niekto poznate, tak ze pozdravujem kuzelnika z vcerajsej 68/10. Pretoze vykon, ktory predviedol, by bol urazkou vyznamu slova "vykon". Podla mna mal 4929 prvy krat v ostrej sluzbe.. Neslo ani tak o to, ze medzi 18:12 a 18:43 nesla ziadna 68, za co samozrejme nemohol, to mu neberiem, ale logicky potom siel natrieskany az po okraj. Lenze sposob, akym tlacil na kazdej zastavke tlacidla zatvorenia dveri /aka jadrovy fyzik ampulky s plutóniom/, mi dvihal zlc. Absolutne vobec sa nesnazil tie dvere pretlacat, pritom RAZ to skusil a hravo to slo.... uff... podla mna ho prsty asi boleli alebo co... ?
To je možno pravda... iba si myslím, že ak niečo ťahať na nábrežie, tak práve 3 a 8, ktoré tam podľa mňa povezú viac ľudí ako 2 z Vajnorskej, odkiaľ chodí na nábrežie aj 4 a navyše kratšou trasou.
Staré 15Tr zahlásia zastávku hneď, ako vodič stlačí otváranie dverí.
trolejbus6207: RÁBA je to najlepšie, čo môžme na trolejbusoch mať, kto nadáva, nech sa zakope. Moderné európske mestá s kopcovitým terénom preferujú nápravy s vonkajšími prevodmi aj na nových vozidlách. A mimochodom, RÁBA pri kvalitnej údržbe má naozaj príjemný zvuk.
obavam sa, ze mas uplnu pravdu, to ze klbovy trolejbus s hnanou len zadnou napravou je zjavny omyl, je viac nez iste, tato konstrukcia je dlhodobo prevadzkovatelna len po rovine, kde namahanie diferencialu nie je az take brutalne ako v kopcovitom terene, bohuzial v dobe, ked sa 25Tr-ky kupovali, este tieto problemy neboli tak vykrystalizovane, ako su v dnesnej dobe, ci uz u nas, ale aj inde - Presov, Brno a pod.
dal som tu prislub, ze pat rokov nebudem kritizovat renomovaneho vyrobcu polnohospodarskej techniky, ale neda mi okomentovat to, co sa tu deje - skutocnost, ze sa vedenie DPB rozhodlo ist cestou podpory prave tohoto vyrobcu, je podla mna cesta do pekla pre trolejbusovu dopravu. trolejbusy boli vzdy symbolom vytrvalosti a "neznicitelnosti" a to aj v podmienkach prevadzkovania v Bratislave - na rozbitych cestach a pri "kvalite" udrzby vozoveho parku. nadavame tu na huciace Raba napravy v 15Tr-kach, ale mnohe tie vozy tu jazdia dvadsat a viac rokov, co podla mna 31Tr nemozu vydrzat ani nahodou, zvlast, ked si uvedomime, ake problemy sprevadzaju NB18-ky. ale vedeniu DBP a mesta je to pravdepodobne jedno, ako to dopadne, vsak oni sa vozia ci uz v sluzobnych alebo sukromnych autach a je im zjavne ukradnute, ake sluzby poskytuju cestujucej verejnosti. rad by som sa vo svojich predstavach mylil, ale naozaj som presvedceny, ze o desat rokov bude trolejbusovej trakcii zvonit umieracik... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
dal som tu prislub, ze pat rokov nebudem kritizovat renomovaneho vyrobcu polnohospodarskej techniky, ale neda mi okomentovat to, co sa tu deje - skutocnost, ze sa vedenie DPB rozhodlo ist cestou podpory prave tohoto vyrobcu, je podla mna cesta do pekla pre trolejbusovu dopravu. trolejbusy boli vzdy symbolom vytrvalosti a "neznicitelnosti" a to aj v podmienkach prevadzkovania v Bratislave - na rozbitych cestach a pri "kvalite" udrzby vozoveho parku. nadavame tu na huciace Raba napravy v 15Tr-kach, ale mnohe tie vozy tu jazdia dvadsat a viac rokov, co podla mna 31Tr nemozu vydrzat ani nahodou, zvlast, ked si uvedomime, ake problemy sprevadzaju NB18-ky. ale vedeniu DBP a mesta je to pravdepodobne jedno, ako to dopadne, vsak oni sa vozia ci uz v sluzobnych alebo sukromnych autach a je im zjavne ukradnute, ake sluzby poskytuju cestujucej verejnosti. rad by som sa vo svojich predstavach mylil, ale naozaj som presvedceny, ze o desat rokov bude trolejbusovej trakcii zvonit umieracik... ?