To je jedno, ako sa tvárim ja, podstatné je, čo je napísané v príručke k vozidlu. Ten výrobca asi vedel, čo a prečo tam píše. S nadľudským výkonom a príplatkom to nemá nič spoločné.
L2 točit cez tunel - v meste je to kapacitná náhrada L13 . Na nabreží stačí v pohode K2S
malé výhody -prepojenie prestupných bodov aspoň v jednom smere./Zochova-Most SNP/
L3/8 bez zmeny - zbytočné plytvanie vozokm ťahaním dvojičiek cez tunel
L6,7 zlúčenie .
L7 premáva obojsmerne cez Obchodnú pre odlahčenie preplnenej L5 v špičkách.
L6 pôjde obojsmerne po nábreží ,kde ostane posila v špičkách pre L4.
Bohvieako dlho = kým sa analfabeti naučia čítať nálepky na dverách, pohnúť svojimi ctenými zadočkami s batôžtekmi na chrbátikoch a odprdnúť z priestoru dverí, kde nemajú čo robiť.
Z pohľadu bezpečnosti premávky ako aj cestujúcich je asi lepšie, keď vodič v takomto prípade prestáva stresovať kvôli extremnému meškaniu. Ak by sa snažil za každú cenu dohnať meškanie, hrozili by kolízne situácie s ostatnými vozidlami, prípadne pricviknutými cestujúcimi vo dverách. ?
Napríklad preto, že podľa príručky k vozidlu to je len ako krajné riešenie.
Keď v tomto meste nikomu nevadí, že abusy zbytočne vystávajú na zbytočných svetelných križovatkách, tak vodičom nevadí, že zbytočne meškajú. Alebo vadí, ale sú si vedomí toho, že s tým aj tak nič nespravia...
Táto firma ma naučila, aby som skákal len do výšky svojho platu a morálneho ocenenia. Plat je mizerný a toho druhého sa nedočkáš vôbec. A pritom by možno stačilo aj pri tom mizernom plate len to morálne ocenenie (ktoré nestojí nič, takže kecy o peniažtekoch sú irelevantné)...
Ak mam meskanie XY minut a mam si vybrat medzi cakanim bohvieako dlho, kym sa dvere same zatvoria, alebo ich "pretlacim", tak si vyberiem tu druhu moznost.
A čo teraz?S prepáčením sa už na to pretláčanie fotobunky vys*al a čo teraz?Ja byť v jeho situácii tak na to kašlem tiež.Načo to už pretláčať keď mám nafullovaný BUS a idem po 40 minútovej diere?Meškám tak či onak a tie sekundy už môžeš akurát tak oželieť.Včera aj predvčerom to vyzeralo s dopravou v celom meste katastrofálne,všetko meškalo.Tam buď rád,že si sa aspoň dočkal a viezol si sa ?
Pardon, ale musim si "ulavit"....
Ak ho náhodou niekto poznate, tak ze pozdravujem kuzelnika z vcerajsej 68/10. Pretoze vykon, ktory predviedol, by bol urazkou vyznamu slova "vykon". Podla mna mal 4929 prvy krat v ostrej sluzbe.. Neslo ani tak o to, ze medzi 18:12 a 18:43 nesla ziadna 68, za co samozrejme nemohol, to mu neberiem, ale logicky potom siel natrieskany az po okraj. Lenze sposob, akym tlacil na kazdej zastavke tlacidla zatvorenia dveri /aka jadrovy fyzik ampulky s plutóniom/, mi dvihal zlc. Absolutne vobec sa nesnazil tie dvere pretlacat, pritom RAZ to skusil a hravo to slo.... uff... podla mna ho prsty asi boleli alebo co... ?
To je možno pravda... iba si myslím, že ak niečo ťahať na nábrežie, tak práve 3 a 8, ktoré tam podľa mňa povezú viac ľudí ako 2 z Vajnorskej, odkiaľ chodí na nábrežie aj 4 a navyše kratšou trasou.
Staré 15Tr zahlásia zastávku hneď, ako vodič stlačí otváranie dverí.
trolejbus6207: RÁBA je to najlepšie, čo môžme na trolejbusoch mať, kto nadáva, nech sa zakope. Moderné európske mestá s kopcovitým terénom preferujú nápravy s vonkajšími prevodmi aj na nových vozidlách. A mimochodom, RÁBA pri kvalitnej údržbe má naozaj príjemný zvuk.
obavam sa, ze mas uplnu pravdu, to ze klbovy trolejbus s hnanou len zadnou napravou je zjavny omyl, je viac nez iste, tato konstrukcia je dlhodobo prevadzkovatelna len po rovine, kde namahanie diferencialu nie je az take brutalne ako v kopcovitom terene, bohuzial v dobe, ked sa 25Tr-ky kupovali, este tieto problemy neboli tak vykrystalizovane, ako su v dnesnej dobe, ci uz u nas, ale aj inde - Presov, Brno a pod.
dal som tu prislub, ze pat rokov nebudem kritizovat renomovaneho vyrobcu polnohospodarskej techniky, ale neda mi okomentovat to, co sa tu deje - skutocnost, ze sa vedenie DPB rozhodlo ist cestou podpory prave tohoto vyrobcu, je podla mna cesta do pekla pre trolejbusovu dopravu. trolejbusy boli vzdy symbolom vytrvalosti a "neznicitelnosti" a to aj v podmienkach prevadzkovania v Bratislave - na rozbitych cestach a pri "kvalite" udrzby vozoveho parku. nadavame tu na huciace Raba napravy v 15Tr-kach, ale mnohe tie vozy tu jazdia dvadsat a viac rokov, co podla mna 31Tr nemozu vydrzat ani nahodou, zvlast, ked si uvedomime, ake problemy sprevadzaju NB18-ky. ale vedeniu DBP a mesta je to pravdepodobne jedno, ako to dopadne, vsak oni sa vozia ci uz v sluzobnych alebo sukromnych autach a je im zjavne ukradnute, ake sluzby poskytuju cestujucej verejnosti. rad by som sa vo svojich predstavach mylil, ale naozaj som presvedceny, ze o desat rokov bude trolejbusovej trakcii zvonit umieracik... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007