V Dúbravke a Karlovej Vsi kvôil kopcovitému teŕenu hrozí v takomto prípade tragédia pre cestujúcich v 2. vozni? Majú vlastne električkové vozne záchrannú brzdu a fungovala by aj v takomto prípade?
Odpredane pre 4RAIL vidim aj nejake 14 Trky, cize aj tych sa asi dockame. Stále som však veril, ze sa radsej na par mesiacov radsej prenajmu viacere busy za lacnejsie.
Hlučnosť trolejbusov závisí od dodávateľov jednotlivých dielcov, napríklad 6267 je tichšia, ako SORka. Zlá údržba koľajníc bude aj na nových tratiach, hučať to bude vždy, aj keď tu budú nové vozy.
Z môjho pohľadu zmysluplná trasa pre električky by bola cez Mlynské nivy a poza biznis centrá, tým by sa pokryli novo urbanizujúce sa územia. Na Prievozskej/Gagarinovej by zostala súčasná elektrická trakcia a urobili by sa potrebné opatrenia na jej preferenciu.
ak neratam hlucnost sposobenu zlou udrzbou kolajnic, tak modernizovane T3/K2 a T6A5 su tichsie ako terajsie trolejbusy (teda aspon podla mna, nemam to nijak vedecky podlozene)
Mike
pozrite ktoré z toho má ten 4 Rail a dva z nich sú už v Ba - v Krasňanoch...