Hlučnosť trolejbusov závisí od dodávateľov jednotlivých dielcov, napríklad 6267 je tichšia, ako SORka. Zlá údržba koľajníc bude aj na nových tratiach, hučať to bude vždy, aj keď tu budú nové vozy.
Z môjho pohľadu zmysluplná trasa pre električky by bola cez Mlynské nivy a poza biznis centrá, tým by sa pokryli novo urbanizujúce sa územia. Na Prievozskej/Gagarinovej by zostala súčasná elektrická trakcia a urobili by sa potrebné opatrenia na jej preferenciu.
ak neratam hlucnost sposobenu zlou udrzbou kolajnic, tak modernizovane T3/K2 a T6A5 su tichsie ako terajsie trolejbusy (teda aspon podla mna, nemam to nijak vedecky podlozene)
Tie trolejbusy nešli náhodou na Jurajov dvor? K odvozu do šrotu by predsa musela byť zverejnená zmluva.
Ešte tam boli aj 6603 a 6628.
Valec: Čo je na budovaní trolejbusov na nížinách nezmyselnejšie, ako budovanie električiek? Azda len to, že sú niekoľkonásobne tichšie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
44