Len dúfam, že sa bude riešiť (nepamätám si všetky návrhy čo boli) aj nejaké prepojenie radiál... lebo stačí jedna nehoda/výluka... a je celá radiála mimo.
čo sa týka generelu, preveruje potreby obyvateľstva z hľadiska mobility a tým zmysluplnosť toho-ktorého riešenia dopravy...
trasa električky na DH by mala byť presne tak ako popisuješ: Dunajská - Mlynské Nivy (za BC Apollo v zelenom páse - vyhradený koridor) - Bajkalská (popod D1 pravdepodobne v mieste dodnes existujúcej vlečky) - Slovnaftská - Kazanská, ale úplne presná poloha trate bude ešte predmetom štúdie
Touto cestou "zdravím" včerajšieho vodiča linky 68,vozidlo 4928,posledný spoj zo zastávky Trhovisko 23:26 smer Petržalka. Páni vodiči, viem vás pochopiť,že za celý deň máte toho dosť,viem aký sú cestujúci na vás a že tú jazdu chcete ukončiť čo najrýchlejšie ale za cenu natrhnutia sleziny? Ja,som tiež od rána na nohách,sviatok nesviatok,tiež ma naserú ľudia ale nemám klapky na očiach ako skoro každá verejnosť.Vaša jazda bola hnusná každý výtlk ste brali zo sebou asi tak,že odveziem túto čvargu a idem domov,však? Viem aj to,že nevykonávate danú linku každý deň ale jedno viem určite,že keď ráno dostanem danú linku a po prvom kole spoznám cestu tak sa prispôsobim! Nemám nič proti rýchlej jazde ale aj tú musím ovládať a nie že most Apollo preletím a hneď pri prvom nefunkčnom podchode ani len nespomalím,pride rana,nech žijú tlmiče a podvozok. Veď vozidlo je stroj a musí vydržať aj nemožné a takouto cestou prispievate do stavu vozidiel ich nefunkčnosti hlavne vy páni vodiči.Nikdy som sa nesťažoval a ani nebudem.Nechcel by som aby vám siahali na odmeny,platy nedajbože výpoveď,to dokáže každý ale ja by som takýmto vodičom dal trest. DPB dá do opravy vozidlo ale nebude ho platiť on ale vodič čo to spôsobil,z vlastného. Potom by sa ukázalo či budeme drviť tlmiče a nápravy.
Keďže v 2.voze je vypnuté riadenie a celá súprava sa nahadzuje z 1.voza tak pri roztrhnutí súpravy (aj roztrhnutí elektriky medzi vozmi) 2.voz ostane bez 600V a zavrú sa na ňom čelusťové brzdy. Platí u 2xT3 (ako je to u T6 neviem).
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a.s. bol vyhodnoteny ako uchadzac s najnizsou cenou pre Druhu cast prenajmu autobusov. Ponuka Eurocar Nitra bola druha v poradi. Obe ponuky boli prijate. tak co, kedy ich uvidime v akci??
Keby to tak malo aspoň malé RÁBY, tie nie sú tak náročné na údržbu. Spolieham sa na to, že DPB tieto vozidlá bude nasadzovať len na krátke poradia v prípade núdze - neviem, ako sa bude platiť za prenájom.
Odtrhnuty vozen sa samozrejme pri roztrhnuti supravy sam zastavi.
ach ta pamat, teraz sa mi vybavuju dalsie detaily. v tomto pripade neslo o klasicke roztrhnutie, ale to tusim vodic mal nejaku poruchu a chcel elektricky rozpojit vozy, omylom ich vsak rozpojil aj mechanicky, preto si nevsimol ked odisiel, ze mu druhy vagon chyba.
V Dúbravke a Karlovej Vsi kvôil kopcovitému teŕenu hrozí v takomto prípade tragédia pre cestujúcich v 2. vozni? Majú vlastne električkové vozne záchrannú brzdu a fungovala by aj v takomto prípade?
Odpredane pre 4RAIL vidim aj nejake 14 Trky, cize aj tych sa asi dockame. Stále som však veril, ze sa radsej na par mesiacov radsej prenajmu viacere busy za lacnejsie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon