Reakcia na: Petto #190614:
6 a 9 budu v zaujme prisposobenia kapacity realnym narokom v pracovnych dnoch riesene takto:- cast vozidiel z Krasnan rano vykona linku 9, potom v rannej spicke jazdi na 6, v sedle na 9, v popoludnajsej spicke na 6 a potom do ukoncenia na 9
- cast vozidiel z Krasnan podobne ako v predchadzajucom bode, ale na konci vykonavaju 6 az do jej predlzeneho ukoncenia
- cast vozidiel z Trnavky vykonava celodenne 9
- cast vozidiel z Trnavky vykonava spicku na 9 (rano vyjazd aj dojazd a popoludni vyjazd ako linka 6)
Je to trosku komplikovanejsie, ale na druhej strane sa takymto sposobom podarilo ziskat vykony na predlzenu premavku linky 6
Co sa tyka prekladu v Dubravke, tam je pri dvojlinkovom LV jednoducha matematika - bud bude taky preklad v useku KV-PKI alebo v useku KV-nabrezie aj KV-tunel - uz sa da len vybrat mensie zlo.
Peon
Veď tam už niekoľko rokov nie je pokladníčka. Lístky tam predáva pracovník dopravnej kancelárie ak má práve čas (tuším 0 až 5 minút pred odchodom vlaku si vyhradzujú právo lístok nepredať).
Inak prečo v Lamači nie je možné kupovať medzinárodné cestovné lístky? Kuriózne to bolo hlavne vtedy, keď sa odtiaľ dalo dostať do Rakúska motoráčikom (do Ganserndorfu). Teraz už neviem či mohli predať lístok aspoň do Marcheggu ALEBO len po štátnu hranicu...