Vladimír: Ak optimalizácia, tak sa toho netreba báť. Proste zovšadial všade je blbosť.
1. No rozmýšlal som aj o ponechaní L7 takže rátajme aj s ňou.
2. Zabudol som, že zrušiť zastávky Vazovova a Floriánske a zriadiť zástavku Blumentál ako prestupný bod medzi výhybkami rača - trnavské a americké - obchodná.
3. L4 som napísal, že po mostovej jesenského.
4.Ružinov sa dostane do centra s prestupom na L4 a L6 na Trnavskom alebo L7 pri blumentáli. Od zastávky Nám. SNP je pešia dostupnosť historického jadra a okolia Kamenného námestia dobrá.
5: Z hlavnej stanice k blumentálu a tam na L5, L6, L7.
6: Hovoril som o intervaloch? Nedovolím si tvrdiť aká je kde hustota prevádzky. Pravidelne sa elinami nevozím, tekže to by som nehal na ostatných, ale tá sieť 6liniek je podľa mňa postaujúca. Hlavne aby bol dobrý interval, prestup by ľuďom až tak nevadil. Samozrejme ideálne by pre nich bolo, keby im pred bránou stál voz, ktorý ich bez zastavenia a zadarmo odviezol do práce, však to nejde
Papyr: jasne, že vozy by nemali byť hrdzavé, ale tu bola otázka:"ak by ste mali tú možnosť s čím by ste v DPB začali?" Ja si myslím, že hrdza na busoch to nie je, hlavne keď sa chystajú nejaké tie megadodávky busov a trolov.
Takže posledná systémová chyba DPMP (nákup citybusov) je odstránená?
1. No rozmýšlal som aj o ponechaní L7 takže rátajme aj s ňou.
2. Zabudol som, že zrušiť zastávky Vazovova a Floriánske a zriadiť zástavku Blumentál ako prestupný bod medzi výhybkami rača - trnavské a americké - obchodná.
3. L4 som napísal, že po mostovej jesenského.
4.Ružinov sa dostane do centra s prestupom na L4 a L6 na Trnavskom alebo L7 pri blumentáli. Od zastávky Nám. SNP je pešia dostupnosť historického jadra a okolia Kamenného námestia dobrá.
5: Z hlavnej stanice k blumentálu a tam na L5, L6, L7.
6: Hovoril som o intervaloch? Nedovolím si tvrdiť aká je kde hustota prevádzky. Pravidelne sa elinami nevozím, tekže to by som nehal na ostatných, ale tá sieť 6liniek je podľa mňa postaujúca. Hlavne aby bol dobrý interval, prestup by ľuďom až tak nevadil. Samozrejme ideálne by pre nich bolo, keby im pred bránou stál voz, ktorý ich bez zastavenia a zadarmo odviezol do práce, však to nejde

Papyr: jasne, že vozy by nemali byť hrdzavé, ale tu bola otázka:"ak by ste mali tú možnosť s čím by ste v DPB začali?" Ja si myslím, že hrdza na busoch to nie je, hlavne keď sa chystajú nejaké tie megadodávky busov a trolov.
Takže posledná systémová chyba DPMP (nákup citybusov) je odstránená?

J
Re #18981 Igorko: Lebo pre cestujúceho je životne dôležité či je voz hrdzavý. Čistý to áno, ale na hrdzu sa ti môže vieš čo. On chce v prvom rade sa odviesť, potom na čas a čo najrýchlejšie, pohodlie a aby mu nebola zima či teplo.
Nevravím, že hrdza na vozoch nevadí, ale priorita to nie je. Ja osobne by som sa dosť naštval, keby DPB zdvihlo ceny azačalo investovať do nových plechov a farby na šunky typu Ik28X
Re #18988 Martyk: chválihodné, ale skúsil si niekedy počkať či si to ľudia nepozatvárajú aj sami? Myslím si, že by to spravili, bo kvapky nelietajú len rovno pod okno. ono ich často nesie aj cez pol eliny a keď už leje, tak by to pozatvárali. Mňa naposledy dožrala vodička eliny, ktorá po mojom otvorení strešného vetráku pri prvých dverách, ho na následujúcej zastávke zatvorila. Čo ona má zatvárať vetráky pre cestujúcich. Tie ju nemajú čo zaujímať. Ak chce mať cestujúci otvorené, tak bude otvorené.
Keby u nás zmokli sedačky bude to len plus. Aspoň budú o trochu čistejšie. U nás ich netepujú
Vladimír: A čo takto. Je to narýchlo, takže som si nejaké neobsluhované územie nemusel všimnúť, tak ma opravte.
L4: Zl. piesky - SNP - Tunel - Jesenského - Zl. piesky.
L5: Súčasná trasa.
L6: Súčasná trasa.
L8: Súčasná trasa
L12: Karlova ves - Šafko - SNP - Tunel - KV.
Medzi všetkými radiálami existuje 1 prestup okrem smeru Rača - Zl. piesky. Tu sú dva možne. Buď L5 -L8 - L4 to by bol ten rýchlejší alebo s jedným prestupom avšak až na Kapucínskej L5 - L4,