Co sa tyka L20 a Technickeho skla>
ja doteraz neviem pochopit, preco L22 nieje nosna medzi DNV a Dubravkou. Pretoze L20 s 15min. intervalom a este k tomu so 100% zachadzkou k SZST je absolutna krepost hodna vrazdy.
Totiz ak si dobre spominam tak volakedy L20 mala 26/30min. interval a obyvatelom Opletalovej ulice to uplne stacilo. Takze ak by do SZST zachadzal pri sucasnom intervale kazdy 2. spoj, zvysne by sa mohli pouzit na posilnenie L22, za predpokladu, ze uz konecne dakoho osvieti a uzna, ze L22 ma byt nosna a teda by premavala aj cez vikend. Tym padom by bol na L20 celodenny interval 30min. cez tyzden a cez vikend by sa tam zasa mohol tresnut ten 32min, co tam bol aj predtym. To uplne pre Technicke sklo staci. A aj pre obyvatelov sidliska DNV by to bolo velke +, pretoze by sa spravil nejaky rozumny preklad na sposob L31 a L39, pre mna, za mna aj s prejazdami. No a v koncenom dosledku by sme usetrili aj nejake tie vzkm.
Co sa Krematoria tyka> jednoznacne tam ziadnu linku netreba ani L37 ani L38...
-------------------------------------------------
Este by ma zaujimal vas nazor na L30 a jej podla mna stupidnu zachadzku na Segnare.
ja doteraz neviem pochopit, preco L22 nieje nosna medzi DNV a Dubravkou. Pretoze L20 s 15min. intervalom a este k tomu so 100% zachadzkou k SZST je absolutna krepost hodna vrazdy.
Totiz ak si dobre spominam tak volakedy L20 mala 26/30min. interval a obyvatelom Opletalovej ulice to uplne stacilo. Takze ak by do SZST zachadzal pri sucasnom intervale kazdy 2. spoj, zvysne by sa mohli pouzit na posilnenie L22, za predpokladu, ze uz konecne dakoho osvieti a uzna, ze L22 ma byt nosna a teda by premavala aj cez vikend. Tym padom by bol na L20 celodenny interval 30min. cez tyzden a cez vikend by sa tam zasa mohol tresnut ten 32min, co tam bol aj predtym. To uplne pre Technicke sklo staci. A aj pre obyvatelov sidliska DNV by to bolo velke +, pretoze by sa spravil nejaky rozumny preklad na sposob L31 a L39, pre mna, za mna aj s prejazdami. No a v koncenom dosledku by sme usetrili aj nejake tie vzkm.
Co sa Krematoria tyka> jednoznacne tam ziadnu linku netreba ani L37 ani L38...
-------------------------------------------------
Este by ma zaujimal vas nazor na L30 a jej podla mna stupidnu zachadzku na Segnare.
J
Re #18981 Igorko: Lebo pre cestujúceho je životne dôležité či je voz hrdzavý. Čistý to áno, ale na hrdzu sa ti môže vieš čo. On chce v prvom rade sa odviesť, potom na čas a čo najrýchlejšie, pohodlie a aby mu nebola zima či teplo.
Nevravím, že hrdza na vozoch nevadí, ale priorita to nie je. Ja osobne by som sa dosť naštval, keby DPB zdvihlo ceny azačalo investovať do nových plechov a farby na šunky typu Ik28X
Re #18988 Martyk: chválihodné, ale skúsil si niekedy počkať či si to ľudia nepozatvárajú aj sami? Myslím si, že by to spravili, bo kvapky nelietajú len rovno pod okno. ono ich často nesie aj cez pol eliny a keď už leje, tak by to pozatvárali. Mňa naposledy dožrala vodička eliny, ktorá po mojom otvorení strešného vetráku pri prvých dverách, ho na následujúcej zastávke zatvorila. Čo ona má zatvárať vetráky pre cestujúcich. Tie ju nemajú čo zaujímať. Ak chce mať cestujúci otvorené, tak bude otvorené.
Keby u nás zmokli sedačky bude to len plus. Aspoň budú o trochu čistejšie. U nás ich netepujú
Vladimír: A čo takto. Je to narýchlo, takže som si nejaké neobsluhované územie nemusel všimnúť, tak ma opravte.
L4: Zl. piesky - SNP - Tunel - Jesenského - Zl. piesky.
L5: Súčasná trasa.
L6: Súčasná trasa.
L8: Súčasná trasa
L12: Karlova ves - Šafko - SNP - Tunel - KV.
Medzi všetkými radiálami existuje 1 prestup okrem smeru Rača - Zl. piesky. Tu sú dva možne. Buď L5 -L8 - L4 to by bol ten rýchlejší alebo s jedným prestupom avšak až na Kapucínskej L5 - L4,