Vladimír: Ak optimalizácia, tak sa toho netreba báť. Proste zovšadial všade je blbosť.
1. No rozmýšlal som aj o ponechaní L7 takže rátajme aj s ňou.
2. Zabudol som, že zrušiť zastávky Vazovova a Floriánske a zriadiť zástavku Blumentál ako prestupný bod medzi výhybkami rača - trnavské a americké - obchodná.
3. L4 som napísal, že po mostovej jesenského.
4.Ružinov sa dostane do centra s prestupom na L4 a L6 na Trnavskom alebo L7 pri blumentáli. Od zastávky Nám. SNP je pešia dostupnosť historického jadra a okolia Kamenného námestia dobrá.
5: Z hlavnej stanice k blumentálu a tam na L5, L6, L7.
6: Hovoril som o intervaloch? Nedovolím si tvrdiť aká je kde hustota prevádzky. Pravidelne sa elinami nevozím, tekže to by som nehal na ostatných, ale tá sieť 6liniek je podľa mňa postaujúca. Hlavne aby bol dobrý interval, prestup by ľuďom až tak nevadil. Samozrejme ideálne by pre nich bolo, keby im pred bránou stál voz, ktorý ich bez zastavenia a zadarmo odviezol do práce, však to nejde
Papyr: jasne, že vozy by nemali byť hrdzavé, ale tu bola otázka:"ak by ste mali tú možnosť s čím by ste v DPB začali?" Ja si myslím, že hrdza na busoch to nie je, hlavne keď sa chystajú nejaké tie megadodávky busov a trolov.
Takže posledná systémová chyba DPMP (nákup citybusov) je odstránená?
1. No rozmýšlal som aj o ponechaní L7 takže rátajme aj s ňou.
2. Zabudol som, že zrušiť zastávky Vazovova a Floriánske a zriadiť zástavku Blumentál ako prestupný bod medzi výhybkami rača - trnavské a americké - obchodná.
3. L4 som napísal, že po mostovej jesenského.
4.Ružinov sa dostane do centra s prestupom na L4 a L6 na Trnavskom alebo L7 pri blumentáli. Od zastávky Nám. SNP je pešia dostupnosť historického jadra a okolia Kamenného námestia dobrá.
5: Z hlavnej stanice k blumentálu a tam na L5, L6, L7.
6: Hovoril som o intervaloch? Nedovolím si tvrdiť aká je kde hustota prevádzky. Pravidelne sa elinami nevozím, tekže to by som nehal na ostatných, ale tá sieť 6liniek je podľa mňa postaujúca. Hlavne aby bol dobrý interval, prestup by ľuďom až tak nevadil. Samozrejme ideálne by pre nich bolo, keby im pred bránou stál voz, ktorý ich bez zastavenia a zadarmo odviezol do práce, však to nejde

Papyr: jasne, že vozy by nemali byť hrdzavé, ale tu bola otázka:"ak by ste mali tú možnosť s čím by ste v DPB začali?" Ja si myslím, že hrdza na busoch to nie je, hlavne keď sa chystajú nejaké tie megadodávky busov a trolov.
Takže posledná systémová chyba DPMP (nákup citybusov) je odstránená?

Vladimír
A: L3 z Ružinova po Technickú univerzitu, ďalej L5 do Karlovej Vsi
B: L3 alebo L8 po Trnavské mýto, ďalej L4 do Karlovej Vsi