Neviem, či zálohu ale Orangeways predal všetky tie ich pôvodne oranžové zájazďáky (vraj vysoké náklady ne prevádzku.. alebo servis?) a teraz si požičiavaju všeliaké hajtry od najrôznejších súkromníkov v Maďarsku a na Slovensku..
Tak áno, tá (ne)obnova vozového parku bola slabina.
Ťažil z toho, že keď nastúpil boli nové IK 4x5 a ekonomickú životnosť mali presne tých 8rokov ako bol vo funkcií. Plus hromadné generálky krátkych a dlhých karos (v zásade made by Zliner sú celkom ok, tie vozidlá v princípe jazdia doteraz a mnohé ešte pár rokov budú, akurát tie 732 strach bieda a utrpenie), relatívne nové boli aj TAMy a keď im skončila životnosť tiež išli na GO.. plus generálkovali sa aj IK 283..
Áno a ako píše Dunčo, mesto vyčlenilo peniaze na nákup 20 kĺbakov a niekto v DPB (asi ten, kto sa rád hrá s modelmi v mierke 1:1) rozhodol že to budú nakoniec 15 m vozidlá.. preto ich za tú cenu vyšlo 22...(jasné že GR to musel odobriť..)
Je vidieť, že o dianí v DPB máš prehład. Asi ako z ponorky v bahne...
Cng. bol des, Bulhar z Prievozu ešte väčší a Delfín najväčší. Obyčajná fašistická prevodová páka záujmov Yetiho v Popravnom podniku.
Aj to Solarisy preto, lebo jemu sa zapáčili 15m vozidlá a boli na plyn. Potom boli vo výhodnej cene, no tak po čom taký nenásytný katolík neskočí nie? A víziu o tom, kde budú 15m vozidlá premávať do budúcna samozrejme nemal. Inak som za 15 metráky ale nie hurá a potom ich nevieme systematicky a VHODNE (!!!) vypravovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak