Rozdiel medzi REX200 OeBB a REX120 ZSSK zlozeny z plesnivych B a Bdt je dost fatalny.
Bratislava-Pezinok ak nebude 15 minut v spicke, tak to bude stale nezaujimave. Busy a ZSSK si nadalej veselo konkuruju a vyzera ze aj budu (dnes cakat 30 minut po ujdenom vlaku na dalsi cestou z prace domov si moze malokto dovolit, prvy co ide berie).
No, na Slovensku osobakom resp. REXom 200 km/h? Nie nie, aj ked ide gorila s ETCS na rychliku, dokonca aj vozne su, to sa nesmie. Len IC vlaky su tie prave a najrychlejsie :(((
15 min sa tam (minimalne teoreticky) da... A ak bude terba, medzi Racou a Sv. Jurom (pevne verim) nebude problem dobudovat jedno aut. hradlo... 160 zase nie je tak malo, len vyuzit to moze len zopar goril s ETCS. Je skor na zamyslenie preco ostatne rychliky, ale aj osobaky, resp. REX-y, nemozu ist aspon tych 140, ked mame HDV alebo jednotky ktore to zvladnu...
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale modernizovať železnicu na 160 km/h je ako keby som sa ako primátor Bratislavy tešil, že dokončujeme kanalizáciu. 160 bolo málo už pred 20 rokmi. O tom, že HV a vagónov schopných ísť tou rýchlosťou máme toľko čo prstov na ruke ani nehovorím. ten 15 min. takto to len zabil ?
Nechcem tu hádzať nejaké vymyslené čísla, ale v súčasnosti možno hej, ale najmä v prípade nárastu intenzity vlakovej dopravy (súkromný osobný dopravca, hustejšie IC, nárast nákladnej dopravy) mám o tom pochybnosti.
Nuz, je to mozne. Potom je to ale ten spominany fail... to vazne nikto na ZSR necakal ze najblizsich dajme tomu 20 rokov niekoho napadne prevadzkovat v okoli hlavneho mesta atraktivnu vlakovu dopravu?
Radšej by mohol DPB kúpiť tieto busy: http://goo.gl/YdGTs Nízkopodlažné, plne klimatizované a nie tak staré. Len škoda, že sú 3 dveráky tie by tu nemohli byť veď v Bratislave je podmienka minimálne 5 dverí lebo tak vraví európska štúdia... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA