Reakcia na: 810zssk #187805:
Ono aj urovňové kríženia sa dajú krásne vyriešiť. Jednoducho to bude na rovnakom princípe ako vlak. S tým rozdielom, že električka vie rýchlo zastaviť a teda nemusí byť prezváňanie ako v prípade železnice, ale stačí obyčajné žlté svetlo. Električka bude 300 m od priecestia - oranžová, električka bude 200 m od priecestia - červená. V prípade nehody automaticky vinný vodič - bum - vybavené.
Mike
Estakáda = poistka proti blbým projektantom a záujmom policajtov a všetkým alibistom atď.. nepreferovať električku, alebo aj v prípade ak by mala preferenciu poistka proti nehodám el.-igk..
Alebo garancia toho, že okrem MU (kedy by manipulácia bola o to horšia - neprístupnosť pre servisné vozidlá) pôjde električka od Šafka plynulo až po obratisko so zastavením iba na zastávkach.
Úrovňové kríženie: podstatne lacnejšie (na estakáde nad Bosákovou mala byť zastávka, takže plus cena za zábradlia, schody, výťahy,...), ale pre samotných cestujúcich nakoniec aj dostupnejšie, avšak zraniteľnejšie... áno, ak sa dobre nastaví CSS na reálnu preferenciu el, tak to pôjde (až na tie nehody s autom, či chodcami ale to nie je faktor s ktorým by sa malo počítať), ale sme nohami aj hlavou v Bratislave stále...