Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #184691:
Poobedňajšia špička - keď je substrát oveľa viac rozložený ako ráno ? Na linkách s hustým intervalom by bolo záhodno uvádzať interval x - x minút (a koľko a akých poradí vykonávať plánovať a prípadne operatívne riadiť podľa potrieb a možností (práve preto, že to je to, čo si mesto objedná, ako aj kvôli ). Ale to by sa mohlo vedieť, že každý deň a najmä ráno je iná situácia - napr v piatok je dopyt evidentne nižší a výkony zhodné so zvyškom týždňa. O tom, že to je možno jediné ráno, kedy je kapacita postačujúca ?
Všeobecne to poobede oproti ránam až tak imho nebolí - teda nestáva sa tak často, že by sa človek do toho vozidla nedostal.
Otázka do pléna - zaoberá/-al sa niekto v DPB napr. GPS či podobnými a súvisiacimi systémami umožňujúcimi koordináciu jázd v hustom slede ?
Ak ma pamäť neklame, tak sa aj u nás objavilo vozidlo so senzormi na meranie výmien a obsadenosti nad dverami ❓ Len či sa náhodou niekedy získavali a vyhodnocovali akési dáta ?
Reakcia na: TeBeCe #184696:
Ktoru myslis?
Reakcia na: Ike #184698:
To je ta vec ktora sa vala na juraku? 😃 Ktoru vyuziva kazde zasrate mesto v miestach reko, len my sme ich vytiahli naposledy ked este Schuster bacoval tomuto narodu? ..... Nie, nepozname 🙂

TeBeCe - a o ktoru ze ide?

Emil - No, ono moja robota je taka zvlastnesia, kedze ide o nie 2D ale rovno 3D verziu, tak poskytujem dve alternativy - prva vezia je rok 2000 a prevadzka pocas toho, druha verzia je "Čo ak by sme v meste koľaje netrhali", takže tam kde niesú, proste budu 🙂 Ak sa zmenilo vedenie jednokolajna-dvojkolajna (zmenena iba os kolaji) ostane dvojkolajna, teda ta "rozsirenejsia" verzia. Taktiez robim v uplnom popzadi na kompletnej scheme vratane rokov prevadzky, avsak tu opat nastava chybicka krasy - na polovici miest su otazniky...... A tie uz asi nik nezmeni (najma kolajove schemy martanovicky, jej poloobjazdnej a vytaznych kolaji, tak isto schema a dokonale presna poloha obratiska na hlavnej stanici (stare v meiste dnesnych A+T+taxi)
Reakcia na: 810zssk #184670:
Podľa mňa si v zlom čase a na zlom mieste.
Máloktorá linka chodí vyťažená na 100% od konečnej. Na Červenom kríži sa proste pripája 203, ktorá sa napĺňa postupne. Každopádne, tie spoje sú plne vyťažené aj v rannej aj poobedňajšej špičke. A práve Červený kríž je zastávka, kde sa vyprázdni väčšina busu. Ďalej na Valašskú/Búdkovú ide len pár (vrátane mňa) jednotlivcov
Reakcia na: TARKAN #184690:
Inak nerozumiem, prečo sa musí uzavrieť celá radiála kvôli rekonštrukcii povedzme na 5 % dĺžky trate. Kaliforňanov nepoznáme?
Reakcia na: AAA #184683:
Hlavne nechápem, prečo dali závory pred klesaním a nie po klesaní do garáží. Tá rampa by nejakých 7-8 GK zniesla, ktoré by potom neblokovali L64. V Eurovei je to správne.
Reakcia na: Emil #184695:
a to tu najzaujimavejsia informacia este nebola ?
Reakcia na: Emil #184694:
A aby to nebolo take jednoduche pred druhm zdvojkolajnenim Mostova-Jesenskeho Ta kolaj co bola solo bola v osi protismernej 😃 To by uz chcelo patrat v geodetickych planoch z tej doby ?
Reakcia na: fanatikmhd #184674:
no.. ono sa to dost menilo v priebehu casu a udalosti 🙂 v 70 rokoch napriklad bola kolaj jesenskeho Mostova jednokolajna, predtym dvojkolajna osobne si pamatam jej znovu zdvojkolajnenie ....
Rovnako Sturova. Druha kolaj po zruseni ako spojka do depa. Potom slepa bez napojeni ale to este vyhybku z Martanovicky dali na prevadzkovu kolaj... etc etc
a nezabudni ze okolo 1 sv. vojny sa tam este motali 2 rozchody nech to nie je tak jednoduche
Urobit schemu kolaji bude naozaj zasluzna robota ? led sa treba bud sustredit na jedno obdobie... alebo pouzit veeeela farieb na odlisenie aby sa clovek nestratil ☺
Skus si prestudovat http://www.facebook.com/viedenskaelektricka?ref=ts&fref=ts
alebo oslov priamo tych chalanov. O oblasti Safka, Mostovej a okoli ti daju vycerpavajuce info ?
Reakcia na: ivanbuto #184692:
OK, dik. Asi proste chodim v zlych casoch tade 🙂
Reakcia na: 810zssk #184673:
Tak to ti udiera do očí len nejaký výsek reality.
Sedlový interval v preklade 7,5 min sa dá, ale poobede to je dosť zlé najmä od Hodžovho v smere na Búdkovú vzhľadom na rozdielne meškania 203 a 207 (väčšinou preplnená 207 a prázdnejšia 203, ale býva aj naopak). Bolo by vhodné poobedňajší interval posilniť na 12 minút - tak je to uvažované aj v novom LV trolejbusov. Ak by chodila na Mudroňovu len jedna linka, zvládlo by sa to asi na hrane aj s int. 7,5 min.
Reakcia na: 810zssk #184680:
Na 203 je potrebné pridať vložené spoje Koliba – Hodžko v poobedňajšej, i rannej špičke, tam je 15-minútový interval naozaj katastrofa. Pri 210 to je nie je katastrofické, keď prednedávnom mala hustejší interval, tak tie vozy boli v poobedňajšej špičke ani nie na polovicu obsadené.
v akom stave mame Racu a nasu rekonstrukciu trati?????kua sneh jak
Dubravka tiez, na autach sa drzi...
Taký menší flash. Kramáre pociťujú prvý sneh... ? zatiaľ sa nedrží... hajzel...
Reakcia na: AAA #184683:
Central má vjazd do garáži aj z Metodovej a ten nik nevyužíva. Ide len o nevedomosť a všetci sa tlačia z Jelačičovej.
Reakcia na: AAA #184681:
OK, predpokladal som to. Dik 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.