Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujalo ma, že voz 7811 má na pravej strane dvojky sedadlá, pričom takéto usporiadanie sedadiel majú staršie série T3. Neviete niekto, či to má tak od výroby alebo to bolo z nejakého dôvodu zmenené počas prevádzky?
Reakcia na: Solider #184715:
S tým by som súhlasil. Pri 7,5 min intervale, keby každý druhý spoj išiel na Súhvezdnú, mohol by sa v špičke urobiť preklad aj so 61. No navýšením spojov v úseku TrMy – Súhvezdná by sa asi zvýšila výprava.
Reakcia na: slavius #184711:
ktory priustavny zakon mas na mysli?
Reakcia na: 810zssk #184714:
Tá 39 by tak mohla zostať aj po Dušičkách. Spoje po Trnavské mýto vyznačiť poznámkou, netreba na to mať ďalšiu linku 31.
Pochvala DPB k zverejneniu dusickovych CP ? ? ?
Reakcia na: luky133 #184708:
SL/SAD sa inspirovali DPB zakonom § 5cestujucibytozneuzili....tak to spoplatnili ? ?
Vie mi niekto povedať odkedy J&T rozšíril svoj obzor a nepredáva už len autobusy pre BA, ale pre Karlovu Ves spravuje aj zimnú údržbu? To tu budú jazdiť SOR-ky prerobené na pluhy? ?
Pred chvilou bola vozovna v Petrzke na Jojke v Dr.Ludsky a bolo vidno 4135 a nejaky MBCC v hale.
http://bratislava.sme.sk/c/6586116/zadarmo-doklad-o-meskani-nedaju.html

Ach ten Slovenský podnikateľský duch... Mešká spoj? Ak chcete potvrdenie zaplaťte si... ? DPB by sa mohol inšpirovať! ?
V akom stave je momentalne tender na nove vozidla elektrickej trakcie? 🙂
Reakcia na: Solider #184705:
To je vpohode, keby si videl koľko dní bola ráno jedna 203 nevypravená, nehradená... Resp. tbus vyšiel na linku po jednom kole (cca po 5.30) išiel do vozovne na poruchu a keďže tam nebolo nič čo by malo kolesá a zberače, voz po výmene sa napojil až po 8.30 (keď tam skončil iný voz z rannej špičky..) Resp našli sa už aj dni keď nepremávali celú rannú špičku 2 203ky posebe... autobusový Zv sa napojil na jedno poradie po 8. hod ?
Iné dni sa zasa stáva, že 203/3, ktorá končí ako prvá (po 19. hod) má striedanie tušim po 14tej hod. Na tú krátku poobednú službu dávajú brigádnikov. Ale keď bol(je) najväčší nedostatok vodičov tbus, na to poobedie sa nepodarilo nikoho zohnať.. ranný vodič odjazdil maximum koľko mohol a potom sa pár odchodov vynechalo...
Reakcia na: Sommelier #184703:
Je jasné, že v piatky je dopyt nižší povedzme ako v pondelky, ale aby ten cestovný poriadok mal nejakú formu a bol pre cestujúcich zrozumiteľný, t.j. žiadne poznámky typu c, f, g, r, w, ako pri sadkách, ani sedem stĺpcov pre každý deň, je nutné tie piatky počítať s menším počtom cestujúcich pri rovnakej kapacite ako cez týždeň.

Pravda, poobede to až tak nebolí, ale 15-minútový interval na linke, ktorá premáva do jednej z najviac rozvíjajúcich sa štvrtí, je prosto úbohý.
Reakcia na: Solider #184691:
Poobedňajšia špička - keď je substrát oveľa viac rozložený ako ráno ? Na linkách s hustým intervalom by bolo záhodno uvádzať interval x - x minút (a koľko a akých poradí vykonávať plánovať a prípadne operatívne riadiť podľa potrieb a možností (práve preto, že to je to, čo si mesto objedná, ako aj kvôli ). Ale to by sa mohlo vedieť, že každý deň a najmä ráno je iná situácia - napr v piatok je dopyt evidentne nižší a výkony zhodné so zvyškom týždňa. O tom, že to je možno jediné ráno, kedy je kapacita postačujúca ?
Všeobecne to poobede oproti ránam až tak imho nebolí - teda nestáva sa tak často, že by sa človek do toho vozidla nedostal.
Otázka do pléna - zaoberá/-al sa niekto v DPB napr. GPS či podobnými a súvisiacimi systémami umožňujúcimi koordináciu jázd v hustom slede ?
Ak ma pamäť neklame, tak sa aj u nás objavilo vozidlo so senzormi na meranie výmien a obsadenosti nad dverami ❓ Len či sa náhodou niekedy získavali a vyhodnocovali akési dáta ?
Reakcia na: TeBeCe #184696:
Ktoru myslis?
Reakcia na: Ike #184698:
To je ta vec ktora sa vala na juraku? 😃 Ktoru vyuziva kazde zasrate mesto v miestach reko, len my sme ich vytiahli naposledy ked este Schuster bacoval tomuto narodu? ..... Nie, nepozname 🙂

TeBeCe - a o ktoru ze ide?

Emil - No, ono moja robota je taka zvlastnesia, kedze ide o nie 2D ale rovno 3D verziu, tak poskytujem dve alternativy - prva vezia je rok 2000 a prevadzka pocas toho, druha verzia je "Čo ak by sme v meste koľaje netrhali", takže tam kde niesú, proste budu 🙂 Ak sa zmenilo vedenie jednokolajna-dvojkolajna (zmenena iba os kolaji) ostane dvojkolajna, teda ta "rozsirenejsia" verzia. Taktiez robim v uplnom popzadi na kompletnej scheme vratane rokov prevadzky, avsak tu opat nastava chybicka krasy - na polovici miest su otazniky...... A tie uz asi nik nezmeni (najma kolajove schemy martanovicky, jej poloobjazdnej a vytaznych kolaji, tak isto schema a dokonale presna poloha obratiska na hlavnej stanici (stare v meiste dnesnych A+T+taxi)
Reakcia na: 810zssk #184670:
Podľa mňa si v zlom čase a na zlom mieste.
Máloktorá linka chodí vyťažená na 100% od konečnej. Na Červenom kríži sa proste pripája 203, ktorá sa napĺňa postupne. Každopádne, tie spoje sú plne vyťažené aj v rannej aj poobedňajšej špičke. A práve Červený kríž je zastávka, kde sa vyprázdni väčšina busu. Ďalej na Valašskú/Búdkovú ide len pár (vrátane mňa) jednotlivcov

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.