Tak to ti udiera do očí len nejaký výsek reality.
Sedlový interval v preklade 7,5 min sa dá, ale poobede to je dosť zlé najmä od Hodžovho v smere na Búdkovú vzhľadom na rozdielne meškania 203 a 207 (väčšinou preplnená 207 a prázdnejšia 203, ale býva aj naopak). Bolo by vhodné poobedňajší interval posilniť na 12 minút - tak je to uvažované aj v novom LV trolejbusov. Ak by chodila na Mudroňovu len jedna linka, zvládlo by sa to asi na hrane aj s int. 7,5 min.
Na 203 je potrebné pridať vložené spoje Koliba – Hodžko v poobedňajšej, i rannej špičke, tam je 15-minútový interval naozaj katastrofa. Pri 210 to je nie je katastrofické, keď prednedávnom mala hustejší interval, tak tie vozy boli v poobedňajšej špičke ani nie na polovicu obsadené.
Mimochodom, ktorý úd vymyslel ten dementný vjazd do garáží v Centrali, že autá blokujú ulicu, aby si zobrali kartičku pri rampe. Kde bol pán najväčší odborník Drahovský a policajný orgán, ktorý stále dbajú na plynulosť a bezpečnosť IAD?
No ja som uvazoval ani nie tak o redukcii 207 ako o skrateni 203 po Hodzko a z uspory posilnit 210. Ale neviem ci je to schodne z pohladu kapacity v spicke, skor by som sa obaval ze nie - preto sa pytam.
V špičkách býva dosť vyťažená najmä 207, tam si zhoršenie na 20 minút predstaviť neviem a to ani v sedle. U 203 je to trochu iné, ale je to skôr dané tým, že málokto chodí Koliba - Mudroňova, preto máš na Hodžku v podstate 203 prázdnu.
Keď tak sledujem síce v poslednej dobe síce trochu lepšiu (no to je asi tým, že sú nové vozidlá) údržbu vozidiel, zastávok, a vôbec mesta, napadá ma, že by sa zriadila dobrovoľná skupina ľudí, ktorý by si napr. cez víkendy zobrali na paškál nejaké to vozidlo, zastávku, vyčistili, prípadne natreli atď. Len či by to bolo mesto a DPB ochotné podporiť (aj tie čistiace prostriedky na grafitti a plagáty niečo stoja, aj tie farby... Čo vy na to?
ta kolaj po Jesenskeho - ved kedysi chodili obojsmerne po Hviezdoslavku, tak urcite ta kolaj musela byt ci? ved to by smerom z KV museli obchadzat cez Mostovu a Safko...skor ta druha kolaj po Mostovej asi nebola..ak to tak neni, tak ma nezabite ?
No, tam ta druha kolaj praveze pokial som sledoval stare fotografie tak bola dlhodobo. Mna vsak najma zaujima kolaj po sturovej (asi si nemyslel stefanikovu - k hlavnej stanici), ta co tvorila trat do petrzalky, spiatocnu kolaj do vozovne, a jej napojenie na krizovatke s jesenskeho, ako tam bola. Totizto, druha kolaj na safku bola este v 2001 na mieste (nepamatam presny rok trhania, dakde mam poznacene, no nie som doma), avsak neviem si ani za boha spomenut, ci bola a ci nie napojena k sieti (trolej nebola urcite).
Skor teraz si prestavam byt isty podla toho, co si napisal o svojej vlastnej znalosti historie. Druha kolaj na jesenskeho co viem bola dlhsie, nie? Niekde mam fotografie kompletneho trianglu Sturova/Jesenskeho pocas jednej z jeho rekonstrukcie a to este len zacinali prve kacice......
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk