Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #184483:
Aha a zvysok DNV budes vozit ako? Alebo je tvoja myslienka ze "dedina" bude mat polovicku spojov = tie busy pridu na sidlisko este viac nabalikovane?
Reakcia na: 810zssk #184478:
No tak každý tu vravíte niečo iné, viacerí písali o prejazde cez Prievozskú aj od Apolla na viackrát... v smere od Miletičovej to môže byť detto. Asi by bolo dobré urobiť vyhodnotenie z údajov palubných počítačov.

Jazdia civilizovane = stoja v šóre, treba nájsť riešenie, aby nemuseli.
Reakcia na: Ike #184480:
uz som dlho v DNV nebol, nepamatam si rozmery ulic. Nemohli by sa otacat cez Zeliarsku? resp cez Pieskovcovu a Primoravsku?

Samozrejme na hriadkach by to slo, ked to ide na Holicskej. Uz davno nemame 90te roky a byvaly hrubokrki "mafiani" by uz nerobili problemy s busmi pred rolandom ako kedysi. a aj keby ano, policia uz taketo osoby davno nechrani a urobili by poriadok.
Reakcia na: 810zssk #184477:
ake vozidla a vodici navyse? vdaka skrateniu polovice spojov v spicke o cca 5+5 minut mozes pri rovnakom pocte vzkm a rovnakom pocte vozidiel a vodicov zahustit interval.
Reakcia na: MatejBA #184476:
zaidne soto delenie linky. musis byt velmi mlady, ked si rovnake linkovanie z minulosti nepamatas.
Reakcia na: Ike #184480:
Tie argumenty DPB su dokazatelne blbost z jednoducheho dovodu a sice ze ta "122" este cca 2 mesiace dozadu fungovala, akurat to boli spoje L21 s poznamkou (a v smere do mesta stale funguju, do DNV to ide naprazdno).

Ono na tu krizovu hodinu - dve sa tie vozy mozu tocit viac-menej nonstop, aj tak asi nestihnu viac ako dve jazdy.

Kazdopadne, spicka nie je jedine obdobie kedy by tu DNV bolo treba riesit, aj cez vikend by to v niektorych casoch znieslo lepsiu dopravu.
Reakcia na: 810zssk #184479:
To je a bol vždy najväčší problém.

Do roku 2000 existovala kombinácia 121/122 ktorá takto fungovala (122 boli vybrané spoje 121, ktoré mali konečnú na Hriadkach). Potom zo 121 spravili 21 a 122 zrušili bez náhrady.

V roku 2002 som nastúpil na gympel a túto linku začal pravidelne denne využívať a presne od toho momentu som začal (aj s tu prítomným kolegom frenkym) bombardovať DPB s požiadavkou znovuzriadiť ex 122ku (a očíslovať ju 121).

všetky odpovede mali spoločný menovateľ : obnovená L122 je dobrý nápad, ale... ... Na hriadkach sa vozidlá linky s takým intervalom nemôžu otáčať pre nedostatok miesta. Či to bola pravda, alebo bohapustá výhovorka neviem. Ako dodatok k tomuto tvrdeniu bolo, že ani jedno kĺbové vozidlo sa tu nezmestí tak, aby neblokovalo parkovisko priľahlého relaxačno-oddychovo-reštauračného zariadenia... Verbálne útoky a hádky návštevníkov zariadenia s vodičmi L122 boli príčinou jej neobnovenia - toto je asi extrakt z toho, čo písali v každom e-maily.

všetko to ale malo niekoľko riešení (uvádzam tie, ktoré som dostal ako odpovede ohľadom budúceho riešenia a možnosti zriadenia L122 [po novom asi L121] aj s predpokladaným termínom realizácie)

1) vybudovanie obratiska na za zastávkou Milana Marečka (de facto na Nám. J. Kostru oproti Ternu) [jún 2003]

2) vybudovanie nového obratiska na Hriadkach (podľa popisu na kynologickom/hasičskom cvičisku na zelenej ploche medzi P+R parkoviskom a zastávkou) [apríl 2004]

3) priebežná zastávka L122 na Ulici na hriadkach [bez termínu]

Nerealizovalo sa nič. Teraz bývam inde, necestujem L21 a vlastne mi to môže byť jedno. Len ma štve kontinuálne trvanie politiky §x-nedasanicprecestujucich a §y-hladamedovodypreconiemiestosposobovakoano
Reakcia na: MatejBA #184476:
Tak 121 by sa mohla otacat Na hriadkach (ako vybrane spoje 21 donedavna), to by problem nebol.
Reakcia na: ivanbuto #184472:
Vodici 50 a 68 tam z velkej vacsine jazdia civilizovane, teda normalne idu v lavom pruhu (ktory je po krizovatku s Gemerskou vlastne jediny).

Imho v smere na Mileticovu Kosicka nie je az taky problem ako v smere na Apollo. Mozno keby sa to presmerovalo na trasu ... - Mileticova - Trnavska cesta - Trnavske myto - Karadzicova - Mlynske nivy - Kosicka - ...? Casti cestujucich by to ale dost predlzilo cestu a neviem ci by nebolo treba navysit pocet vozov... a neviem ci by vysledkom nebolo ze by to "spadlo" do inej zapchy?
Reakcia na: Ámos #184469:
A kde chces nabrat vozidla a vodicov na tu 121? Jasne, ze najlepsi by bol lepsi interval, ale pravda je taka ze to nejde. Petrzalske linky z velkej vacsiny stihaju.

Vozidla sa maju nasadzovat tam kde su potrebne a 21 je jedna z liniek ktora kapacitne vozidla potrebuje najviac.
Reakcia na: Ámos #184469:
Vazne? IK400 su najhorsie? Tak to tie serble, co niekde este jazdia, su hotovy zazrak ?

"Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko."
- mozes mi povedat ako si vysvetlit tu prvu vetu? Lebo sa bojim, ze vyznam tej vety mi nejde korektne do mojej hlavy a mam z nej pocit, ze vlastne hovoris, ze maju byt radi za to co maju a ze maju byt ticho a neziadat nic, lebo Petrzalka je dolezitejsia. A soto delenie linky ... kde by si tam chcel otacat L121?

A k tej doprave - KV/DNV/Dubravka/Devin robia skoro rovnake mnozstvo ako ta Petrzalka a neviem o tom, zeby sme mali klimatizovane autobusy ci elektricky 🙂 (a elektricky su starsie ako tie IK400)

Ad prispevok o dubravke: je fajn, ze maju elektricky ale co z toho, ak napr. L34 su na Racku za 22 minut a s L5 za 39 minut?

Osobne si stale myslim, ze 1-3 MCBB by vobec nechybali petrzalke, zvlast ak pridu dalsie (a ak sa opat zaradia cisto do petrzalky iba s nahodnym objavenim na L83 ci L68, tak uz sa zacnem aj pytat, kto preferuje PE ako kedysi Zahradnik KV).
Reakcia na: Ámos #184461:
SORKY ani nemali kupovat. to mohli opravit rovno 435ky. Sorky dopadnu tak ako shorelisy. mozno este horsie. ?
Reakcia na: Mike #184431:
Mesto by malo za úmyselné a plánované nevypravenie vozidiel dať aj pokutu ako dopravný správny orgán na úseku podnikania v cestnej doprave.
Reakcia na: Ámos #184470:
Jedna sa celkovo o L83, ktora chodi stale plna aj cez vikend.
Reakcia na: IK435_FAN #184421:
Postrehy ku Košickej:

- Pred križovatkou s Miletičovou by pomohlo, že pravý pruh by bol až takmer po križovatku aj pre bus, na to by však asi museli byť stavebné úpravy v križovatke. Ale vyznačiť by sa to dalo, aspoň od Gemerskej, ukončenie tam, kde sa začína hrubá čiara... jedine by to mierne brzdilo plynulosť odbáčania IAD doprava na Miletičovu... tam ale žiadna linka MHD nejazdí, takže prečo nie? Resp. otázka pre znalejších: nezyvknú vodiči 50 či 68 tak jazdiť?

- Pomohol by súvislý bus pruh od Apolla po Prievozskú... pred križovatkou s Prístavnou by bol pravý z troch rovno idúcich pruhov pre bus... pred križovatkou s Prievozskou by mohol byť bus pruh ukončený pred stopčiarou tak, aby autobus prešiel na jeden cyklus. Taktiež treba zrušiť niku pred školou, kde je hanebne úzky chodník.
Reakcia na: Solider #184465:
skratit interval a posunut ich od Hanulovej. Je tam zbytocny subeh s elektrickou a aj Dubravcania mozu prestupovat.
Reakcia na: Marek1978 #184463:
preco? ak sa jedna o kapacitu Dubravka ma najkapacitnejsiu dopravu a to elektricky.
Reakcia na: MatejBA #184462:
aha takze budeme mat na kazdej linke ine typy busov aby sa nam vozidla este viac zhlukovali ako sa zhlukuju doteraz a SORky budu dobiehat MBCC nie len na 68 ale uz aj na 21.

Petrzalka stale jazdi na IK400, co su busy v najhorsom stave, takze o com hovoris?

Ja uz sice davno nie som Petrzalcan, ale to mnozstvo dopravy co sa vykonava z/do Petrzalky sa nedeje snad nikde. Takze najkapacitnejsie vozy by mali byt prave tam. Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko.
Reakcia na: Marek1978 #184467:
malo tam byt zahustis.
Reakcia na: Solider #184465:
to uz uvazovali, ale nakolko je tam rozdielna prevadzka, tak to zmietli. Ak zriedis int. na L83, potom uz nebude preklad s L84.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.