Vodici 50 a 68 tam z velkej vacsine jazdia civilizovane, teda normalne idu v lavom pruhu (ktory je po krizovatku s Gemerskou vlastne jediny).
Imho v smere na Mileticovu Kosicka nie je az taky problem ako v smere na Apollo. Mozno keby sa to presmerovalo na trasu ... - Mileticova - Trnavska cesta - Trnavske myto - Karadzicova - Mlynske nivy - Kosicka - ...? Casti cestujucich by to ale dost predlzilo cestu a neviem ci by nebolo treba navysit pocet vozov... a neviem ci by vysledkom nebolo ze by to "spadlo" do inej zapchy?
A kde chces nabrat vozidla a vodicov na tu 121? Jasne, ze najlepsi by bol lepsi interval, ale pravda je taka ze to nejde. Petrzalske linky z velkej vacsiny stihaju.
Vozidla sa maju nasadzovat tam kde su potrebne a 21 je jedna z liniek ktora kapacitne vozidla potrebuje najviac.
Vazne? IK400 su najhorsie? Tak to tie serble, co niekde este jazdia, su hotovy zazrak ?
"Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko."
- mozes mi povedat ako si vysvetlit tu prvu vetu? Lebo sa bojim, ze vyznam tej vety mi nejde korektne do mojej hlavy a mam z nej pocit, ze vlastne hovoris, ze maju byt radi za to co maju a ze maju byt ticho a neziadat nic, lebo Petrzalka je dolezitejsia. A soto delenie linky ... kde by si tam chcel otacat L121?
A k tej doprave - KV/DNV/Dubravka/Devin robia skoro rovnake mnozstvo ako ta Petrzalka a neviem o tom, zeby sme mali klimatizovane autobusy ci elektricky (a elektricky su starsie ako tie IK400)
Ad prispevok o dubravke: je fajn, ze maju elektricky ale co z toho, ak napr. L34 su na Racku za 22 minut a s L5 za 39 minut?
Osobne si stale myslim, ze 1-3 MCBB by vobec nechybali petrzalke, zvlast ak pridu dalsie (a ak sa opat zaradia cisto do petrzalky iba s nahodnym objavenim na L83 ci L68, tak uz sa zacnem aj pytat, kto preferuje PE ako kedysi Zahradnik KV).
- Pred križovatkou s Miletičovou by pomohlo, že pravý pruh by bol až takmer po križovatku aj pre bus, na to by však asi museli byť stavebné úpravy v križovatke. Ale vyznačiť by sa to dalo, aspoň od Gemerskej, ukončenie tam, kde sa začína hrubá čiara... jedine by to mierne brzdilo plynulosť odbáčania IAD doprava na Miletičovu... tam ale žiadna linka MHD nejazdí, takže prečo nie? Resp. otázka pre znalejších: nezyvknú vodiči 50 či 68 tak jazdiť?
- Pomohol by súvislý bus pruh od Apolla po Prievozskú... pred križovatkou s Prístavnou by bol pravý z troch rovno idúcich pruhov pre bus... pred križovatkou s Prievozskou by mohol byť bus pruh ukončený pred stopčiarou tak, aby autobus prešiel na jeden cyklus. Taktiež treba zrušiť niku pred školou, kde je hanebne úzky chodník.
aha takze budeme mat na kazdej linke ine typy busov aby sa nam vozidla este viac zhlukovali ako sa zhlukuju doteraz a SORky budu dobiehat MBCC nie len na 68 ale uz aj na 21.
Petrzalka stale jazdi na IK400, co su busy v najhorsom stave, takze o com hovoris?
Ja uz sice davno nie som Petrzalcan, ale to mnozstvo dopravy co sa vykonava z/do Petrzalky sa nedeje snad nikde. Takze najkapacitnejsie vozy by mali byt prave tam. Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko.
5 minut ma v RS iba asi cca 1 hodinu. V poobednej ma 7/8, v sedle 15, cez vikend 20. Nehovoriac o tom, ze to je jedina poriadna linka v DNV (potom este 28 s 20 minutovym spickovym intervalom a 20/22 na zvoz k elektrickam).
Na L83 ti budu oponovat, ze v Dubravke su elektricky a mozu ist ludia na L95 a prestupit na safku (tak ako to odporucaju vsetkym), takze tam posilnenie netreba.
Ak zoberes z 3 liniek po 1 MBCC a nahradis ich 3 SORkami, tak sa katastrofa nestane (napr ak by z 95 siel 1 max 2 a z nejakej dalsej linky, kde jazdia vacsinovo), kedze maju husty interval oproti L21, ktora jazdi kazdych 7-8 minut v spicke.
Sam si vravel, ze v Petrzalke su preto, lebo su tam prepravne prudy a nosne linky. To iste je ale aj L21 pre DNV.
A kebyze som hnidopych zacnem vrieskat na okolo ako je Petrzalka preferovana oproti inym MC a ma tie najlepsie busy ako svojho casu mala KV/DD za Zahradnika
Lenze relevantne nie je len aky silny je prepravny prud, ale aj aka je ponukana obsluha. Problem pri 21 je ze v niektorych casoch nema dostatocny interval, ktory navyse nie je mozne posilnit (vykony, vodici, vozidla), preto je pre mna jednoznacnym kandidatom na MBCC.
Ano, rozdiel v dlzke je maly. Lenze velmi relevantne je, ze MBCC ma taku upravu interier vdaka ktorej dokaze "pobrat" ovela viac ludi ako SORka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos