Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #184462:
L21 ma 5min. interval v spicke. Ja by som ich radsej videl na L83 aspon na celodennych poradiach.
Reakcia na: Ámos #184461:
Ak zoberes z 3 liniek po 1 MBCC a nahradis ich 3 SORkami, tak sa katastrofa nestane (napr ak by z 95 siel 1 max 2 a z nejakej dalsej linky, kde jazdia vacsinovo), kedze maju husty interval oproti L21, ktora jazdi kazdych 7-8 minut v spicke.

Sam si vravel, ze v Petrzalke su preto, lebo su tam prepravne prudy a nosne linky. To iste je ale aj L21 pre DNV.

A kebyze som hnidopych zacnem vrieskat na okolo ako je Petrzalka preferovana oproti inym MC a ma tie najlepsie busy ako svojho casu mala KV/DD za Zahradnika 🙂
Reakcia na: 810zssk #184460:
aha takze ich presunieme na L21 aby SORky nepoberali v Petrzalke.
Reakcia na: Ámos #184459:
Lenze relevantne nie je len aky silny je prepravny prud, ale aj aka je ponukana obsluha. Problem pri 21 je ze v niektorych casoch nema dostatocny interval, ktory navyse nie je mozne posilnit (vykony, vodici, vozidla), preto je pre mna jednoznacnym kandidatom na MBCC.

Ano, rozdiel v dlzke je maly. Lenze velmi relevantne je, ze MBCC ma taku upravu interier vdaka ktorej dokaze "pobrat" ovela viac ludi ako SORka.
Reakcia na: 810zssk #184456:
v tej odpovedi bolo aj preco su v petrzalke. lebo ta ma najvacsie prepravne prudy.
ostatne neviem o com vam ide, ked tu porovnavate 19,5metrovy a 18,75metrovy bus. Ked uz len z Petrzalky jazdili 16,5 IK280 oproti ostatnym 18m busom, nekricali ste tu, ze Petrzalka predsa tiez potrebuje moderne vozy.
Reakcia na: TomJ #184449:
Co je na vlaky.net, to je aj oficialne. To ze uz ZSSK nema dostatok voznov a nododrzuje svoj plan radenia, je ina vec...
A veru v priebehu 2-3 rokov uplne vymiznu stare vozne z okolia BA (Os) a povacsine uz aj na R. Problem bude len, ked v tom super takte budu tie primestske R do NZ napr., nenormalne dlhe ( cca 9-13 voznov.)
Reakcia na: Petto #184454:
Jasne, vezmime ich prec z nosnej petrzalskej linky, to je skvely napad 😛
Reakcia na: Ámos #184448:
Aha, takze o nasadeni vozidiel rozhoduje kto kam kolko prispieva a nie to kde su potrebne? Dobre vediet.
Reakcia na: luky133 #184440:
Riešim to už s kompetentnými. Viac info ti napíšem do chatu FB.
Reakcia na: Marek1978 #184432:
a 83 zase nič ??? Z tej 95ky som urval Capacity okamžite, víkend prednostne.
Reakcia na: Marek1978 #184451:
A este dodam, ze paradoxne sa tym usetria nejake peniaze, ale zaroven sa tym zhorsuje poskytnuta sluzba obcanom a tymito krokmi sa neguje vsetko usilie pritiahnut viac ludi z IAD do MHD.
Reakcia na: Ámos #184450:
Tú stránku poznám a viem, že na osobákoch jazdia aj moderné súpravy, už som nimi aj viackrát išiel. Ale pri spomínanom rýchliku som nemal šťastie na nové vozne, hoci podľa radenia by tam mali byť.
Reakcia na: Ámos #184418:
Tak ako pise Mike, dnes sa prepustaju vodici doslova za prkotiny, kratia sa im premie a novych vodicov demotivuju. Lenze bohuzial vo vedeni je clovek, ktory je mozno dobry manazer pre vedenie skuromnej firmy, ale nie podniku dotovanym mestom s minimalnou kontrolou. Kebyze je to jeho firma, tak takto svojich podriadenych nevyhadzuje a nedemotivuje, ked by mal potom problem zohnat novych a tym padom by nezabezpecil sluzbu, ktoru ma vykonavat a tym by prichadzal o peniaze. Ale nie je to jeho firma.
Reakcia na: Joyki #184445:
Ak myslíš radenie na www.vlaky.net, tak na to by som sa moc nespoliehal. Dvakrát som išiel R 706 a oba razy bol radený z klasických vozňov a nie klimatizovaných, ako píšu tam. A aj na iných rýchlikoch som si to všimol.
Reakcia na: 810zssk #184443:
pretoze Petrzalka prinasa tomuto mestu 1/4 prijmov a ma najvacsie prepravne prudy? Napriklad..
Reakcia na: Mike #184431:
tak by len vznikol vacsi dlh, ktory by mesto ako 100% akcionar muselo uhradit.
Reakcia na: JeJe #184439:
ano zodpoveda ZSSK
prosim skus stranky railtrains.sk ; www.railpage.net ; vlaky.net , www.zssk.sk

Ano obcas sa tu riesia aj zeleznice, ale len ked sa chce niekto nieco spytat, vysvetlit etc. nie na staznosti. Uz to, ze sa tu ludia stazuju na DPB je scestne a nie to este na ZSSK, cargo ci ZSR.

A aby som ti odpovedal, so ZSR spokojny nie som. Infrastruktura by mala byt v uplne inom stave a modernizacia koridoru v uplne inom tempe a grafikon v uplne inom povedzeme, ze takte.
So ZSSK som kazdym rokom spokojnejsi. Nie je vsetko idealne, ale aspon sa to hybe dopredu. Ak si niekto mysli, ze rozvrat ako sme ho sledovali poslednych x rokov sa da zastavit a vyriesit v priebehu par mesiacov je na omyle. Akonahle vsak uz aj na osobakoch stretnes toto http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201101/NIK-029-204.jpg toto http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201003/951-IMGP7854.jpg ale aj toto http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201202/IMG_3439.jpg tak je vidiet, ze veci sa zlepsuju.
Reakcia na: JeJe #184410:
Tak to nie je pravda, ze R do KE su radene starymi voznami. Su radene vacsinou IC-kove vozne, alebo modernizivane, a len ako posila stare... pozri si radenia pre tento grafikon.
Reakcia na: luky133 #184440:
Raz jedno, raz druhé.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.