trochu som hľadal či takáto predstava o spojenej električke neexistovala a predsalen existovala v čkd ešte dávno spravili návrh na električku spojením T3 a K2 a volá sa to KT2A3 je to dosť dlhá električka ...nevedno prečo ju nevyrábali tu je aj link http://elektrickymhd.blogspot.sk/
Súprava áno, ale zadný vozeň by mal ďaleko vyšší výkon na tomu ako predný a z toho mi vychádza, že pri každom rozbehu by teda narážal na predný. A spriahadlá nie sú na prenos výkonu stavané. Ale počkajme si teda na vyjadrenie niekoho znalejšieho.
Ja neviem, ono aj to obratisko bolo dost zdevastovane...
Skor by ma zaujimalo: Nedalo by sa to spravit tak ze elektrickova trat by sa rovno postavila do podzemia, teda pri reko stanice by sa uz s nou nic nerobilo? Zaujima ma technicke riesenie (ci to s niecim nekoliduje), nie financovanie.
Ja som za to, aby sa každá rekonštrukcia trate tendrovala. Len majú teraz z čoho, keď nemajú ani fuka? Trať treba opraviť od križovatky s Radlinského až po obratisko na Hlavnej stanici. Koľko ráz by sa museli tie tri beusácke tatrovky otočiť hore-dole, kým by vyviezli všetok stavebný materiál? To je niekoľko tisíc m3 nákladu. Aj prenájom UDSky niečo stojí. Netreba zabúdať, že aj štrk by bolo treba očistiť, poprípade zakúpiť nový, čo tiež niečo stojí. Rovnako ako nové koľajové polia, ktoré nie su len tak na sklade.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec