a) V Dubravke, Raci a Ruzinove su po jednej konecnej, v Novom Meste aspon tri
b) Podobne riesenie zvolili aj na autobusoch, kde zakon vyzaduje nazov konecnej zastavky (doteraz sa to ignorovalo len na nocakoch, ale tak tam je to z pohladu informacnej hodnoty v pohode).
Piktogram tam bol aj doteraz a sucasne tam bol aj nazov konecnej zastavky. Neviem co sa na tom komu nepacilo.
No vsak ano, ale to nic nemeni na tom ze ten spoj vypadol. Samozrejme, ja chapem ze sa to stava, ale teraz sa tvarit, ze mala ist skorsim spojom a nevedela by o tom, takze by vlastne vsetko bolo OK, to mi pride divne ?
Pozor, ona ho nestihla, lebo nebola na zastavke v case odchodu (co este aj napisala). Keby bola na zastavke vcas tak by ani nevedela, ze ten dalsi vypadne a ten po nom potom skrz naval (a zlu chrono) meska. A tym padom by nas usetrila o jeden srdcervuci prispevok.
daňový úrad BA III sídli v budove "Reding tower" na úrovni električkovej zastávky Nový záhon v smere do rače. Je to novostavba, presný rok výstavby si nepamätám, orientačne tak 4 - 5 rokov. Niekedy pred rokom a pol sa začala výstavba ďalšej veľmi podobnej škatule "Reding tower II" bližšie k mestu, teda aj k vozovni. Od areálu vozovne Krasňany (stavenisko je na tej strane, z ktorej v minulosti vychádzala jedna koľaj do Rače - vy ste v tomto znalejší) dokončenú Reding tower aj rozostavanú Reding tower II oddeľuje cesta vedúca do (myslím) pneuservisu za vozovňou, tie stavby nie sú nalepené bezprostredne na vozovňu. Zaujala ma informácia, že to má byť hotel - vyzeralo to na klasický kancelársky skleník, na ktorom sa navyše posledné 2 - 3 mesiace nič viditeľné nedeje a je stále v štádiu hrubej stavby...
Na fóre sú väčší odborníci na túto problematiku ako ja, tak sa zároveň spýtam - malo by význam zrušiť súčasnú vozovňu Krasňany a riešiť niečo nové, keď je v prevádzke myslím od 1973, teda nie až tak dávno?
Ja viem, že sú na ne napojené, ale tam sú taktiež úplne zbytočné. Cez víkend bývajú aj tak vypnuté a nikomu nechýbajú. Pár mesiacov dokonca schválili dáke úpravy v častejšom vypnutí, ale neviem či sa prebehli. ?
Tak isto sú riešené aj ciele ŽST. Rusovce (videl som to u 191-ky, no mám pocit, že keď som cca pred 10 dňami išiel 90-kou, že tá mala starú verziu) a ŽST. PB (pravdepodobne aj ŽST. Vajnory, ale 54-ku som tým smerom od zmeny verzie nevidel). Ja si myslím, že ako nápad to nie je až také zlé, veď piktogram vlaku pochopí snáď každý a aspoň je názov stanice väčším písmom ako doteraz.
Ta ZST Nove Mesto ma dorazila ? Co na tom, ze ziadna konecna "Nove Mesto" nie je a ze vlak s cislom linky zaberu polku displeja, uloha splnena, urcita cinnost vykazana, mozeme ist domov ?
Dost ma zarazilo toto:
"Cestovný poriadok reflektuje zníženú objednávku zo strany Ministrestva dopravy výstavby a regionálneho rozvoja, čo spôsobí, že celkový počet vlakov sa zníži o cca 4,8 %."
To ako ministerstvo si moze znizovat objednavky a pripadne si neobjednat nic ? Ci tam je nejaky limit, o ktory mozu zvysit/znizit objednavky?
A ako som dnes spozoroval, tak zmena sa týka všetkých staničných cieľov (zatiaľ som to videl len na električkách a trolejbusoch), ale zároveň boli zmenené aj fotky niektorých cieľov (zasa som videl len električkové a trolejbusové) čo najmä na trolejbusoch s veľkým displejom vyzerá úplne fantasticky (test je vycentrovaný asi na 2/3 tabule), zatiaľ čo na malých sa pre zmenu zasa nezmestí (jedine, že by ten Šulekov zakrývalo niečo iné, čo som prehliadol). ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
http://i46.tinypic.com/2s9or9z.jpg
ŽST Nové Mesto:
http://i46.tinypic.com/6dvoed.jpg