Jedna zeleznicna:
Neviete ako budu riesene obehy EC vlakov ked sa trasa Budapest - SR - Nemecko skrati po Prahu? Dnes medzi BA a Prahou ZSSK nema ziadne vlastne vozne - zmeni sa to, alebo tam budu len supravy CD a MAV? Uprimne by ma dost potesilo keby namiesto tych MAV crepov na tu trasu slo nieco od ZSSK...
Neviete ako budu riesene obehy EC vlakov ked sa trasa Budapest - SR - Nemecko skrati po Prahu? Dnes medzi BA a Prahou ZSSK nema ziadne vlastne vozne - zmeni sa to, alebo tam budu len supravy CD a MAV? Uprimne by ma dost potesilo keby namiesto tych MAV crepov na tu trasu slo nieco od ZSSK...
hlavne nechápem, k čomu mi má pomôcť, keď idem na zelenú a v iných smeroch autá nejdú + musel by som mať také natočenie kolies, že len obtiažne by to išlo ?
Ike
bol som tam a musím povedať
- absolútne nezvládnutá.
Tu sú pripomienky:
1) chýbajú značky vyznačenia obchádzky IS 25 s cieľom "Centrum", alebo aspoň IS 26 so šípkou
2) značenie je nekorektné, vodorovné dočasné značky C22b nezodpovedajú skutočnému radeniu jazdných pruhov
3) Chýba dopravné značenie ukončenia úseku na ktorom prebiehajú stavebné práce B 39
4) Maximálnu povolenú rýchlosť 30 km/h považujem za neadekvátnu - bez problémov stačí 50 km/h
5) prejazd cez električkovú trať pri družbe je absolútne nezvládnutý! Vozidlá nad 3,5 t s väčšou dĺžkou (autobusy, nákladné autá) majú problém zvládnuť stanovený rádius a tak pred samotným otočením blokujú jeden priebežný pruh - vzniká tam chaos, lebo to nie je v súlade s vodorovným a zvislým značením.
Existovali dve riešenia
5a) odbočovací pruh zrušiť a z dvoch priebežných spraviť jeden odbočovací (smer Centrum) a jeden priebežný (smer KV, Dúbravka)
5b) úplne dočasne zrušiť priecestie pri Družbe a presunúť premávku k priecestiu pri Riviére - samozrjeme upraviť cyklus svetelnej križovatky