Hm to je také Slovenské. Vypracujeme projekt na dočasnú zmenu dopravy, schválime si ho a máme ho platný do 30.9. a pritom ešte ani nebolo ukončené výberové konanie. ?
Koňka na Korunovačnom nikdy nebola ani nástupište, ani pokladńa, ani čakáreň. Koňka ako MHD v Bratislave neexistovala. Koňka v Bratislave bola len ako železnica do Trnavy a začínala na rohu Krížnej a Legionárskej. Vlečka prístavu končila v úrovni múzea. Na jej konci bola vybudovaná budova osobného prístavu. Dnes je veľká časť premenená na parkovisko.
Wien: Falsch abgestellte Autos sind für Bim und Bus immer wieder ein Problem. Im ersten Halbjahr 2012 wurde dadurch mehr als 500 Mal der Betrieb gestört. http://on.fb.me/N2dGTr
Ja tento portál taktiež poznám a môžem povedať, že niektoré problémy cez neho riešim. Zväčša tie jednoduché ako chýbajúci poklop, orez stromov, vyčistenie zastávky atď avšak zverejnil som tam aj ten problém s magistrátom a prepadnutou cestou a tam ani neodpovedali. Pri riešení s magistrátom sa asi najmenej oplatí dopisovať si e-mailom, viac pozornejší sú pri faxoch - to mám otestované niekoľko krát a najviac rýchly sú pri klasickom dopise (asi preto lebo majú každý evidovaný, teda predpokladám keďže to tak inde chodí). ?
1) Spomaľovací prah na môj podnet nainštalovali po 2 e-mailoch a 1,5 mesiaca od prvej konverzácie (dočkal som sa aj odpovede)
2) Značku zákaz vjazdu nákladným vozidlám nad 7,5t nainštalovali po 1 e-maily a 2 týždňoch od prvej žiadosti (odpoveď, že to vykonajú mi neprišla - len to proste jeden deň bolo nainštalované)
Nechcem robiť reklamu, je však pravda, že som oba podnety riešil aj cez www.odkazprestarostu.sk
Už cca 2 - 4 týždne ja presunutá autobusová zastávka "Damborského" smer mesto (pri "Skleníku") tesne pred jej stálu polohu. Dôvodom je poškodený (žeby prepadnutý?) malý úsek na tom povrchu Ceterprint či ako sa to volá.. To nemá magistrát na opravu takéhoto havarijného stavu? Keďže je na malom úseku, oprava by určite nebola drahá...
Má niekto odsledované zastavovanie za sebou idúcich autobusov? Totiž krátky by sa určite v pohode zmestil aj pred poškodené miesto (náhradná zastávka je totiž za ním). Neviem to lepšie vysvetliť - proste tie náhradné polohy zastávky by mohli byť až dve - teda dva prenosné označníky by tam mohi byť. Pred poškodené miesto by sa kraťas určite zmestil (teda nemusel by byť taký veľký úsek pôvodnej zastávky bez obsluhy) a za poškodené sa zmestí minimálne jeden klbák vďaka tomu, že je tam chodníček.
Zastávky sú celkovo hrozné... zle strhané plagáty, cez ne tá tabuľka nelepiť plagáty, poškrabané sklo... Jedine v Ružinove sú aspoň niektoré celkom na úrovni...
som zvedavý, či DPB napadne na takú "krátku" chvíľu dať na presunutú zastávku "Hálova" na mobilný označník aj názov zastávky
inak, v DPB sa začína šetriť? lebo nočákový cesťák je tam na klasickom bielom papieri a nie tradičnom žltom ?
ešte na mape Petržalky z webu (+/-1963?) je zakreslená trať až po cca. súčasnú modrú budovu prístavu pri SNM a opačným smerom k Zimnému prístavu, keď sa na Prístavnej spájala s traťou cez Chalupkovu zo žst. BA-Nivy, takže zrejme ešte aj v tom čase sa tá koľaj využívala
Opravovať sa už mala, ale neopravuje ako všetci vieme. A teraz čo som sa pozeral (je to 166 strán takže len cez funkciu hľadať) nemajú ani nič schválené. ?
a s JeTi opravou zastávky Zochova to vyzerá ako? ak si dobre pamätám, tak PR informácie boli, že vraj júl 2012 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viliam22
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/nabrezna-cyklotrasa-obmedzila-chodcov.html?page_id=290563