Reakcia na: Andreas.Papak #182813:
Neviem, či to nebolo kvôli redukcii počtu zamestnancov. No namiesto toho, aby zlúčili Trnávku a Jurajov dvor, tak radšej zrušili Krasňany. Pritom zlúčenie 1. a 2. DP by bolo omnoho rozumnejšie napríklad aj preto, lebo v súčasnosti je medzi nimi veľký nepomer v počte NP kĺbových vozidiel. Na Trnávke sú NP skoro všetky, na Juráku ich je len 12. Keby to bola jedna vozovňa, tak by sa NP voz dostal na každú kĺbovú linku a na každej by mohli byť garantované aj 4 NP poradia (čo by sa mohlo upraviť podľa potreby na jednotlivých linkách). Dnes ani jedna kĺbová linka z Juráku nemá garantované NP poradia, pričom nechápem prečo s prechodom na letný grafikon ich neurčili aspoň na linke 78. Tam jazdia síce v dosť veľkom počte, no invalid si ani pri jednom spoji nemôže byť istý, že mu príde SORka.

Ike
1) Spomaľovací prah na môj podnet nainštalovali po 2 e-mailoch a 1,5 mesiaca od prvej konverzácie (dočkal som sa aj odpovede)
2) Značku zákaz vjazdu nákladným vozidlám nad 7,5t nainštalovali po 1 e-maily a 2 týždňoch od prvej žiadosti (odpoveď, že to vykonajú mi neprišla - len to proste jeden deň bolo nainštalované)
Nechcem robiť reklamu, je však pravda, že som oba podnety riešil aj cez www.odkazprestarostu.sk