Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #182706:
OBB ma masiny minimalne 1116 (15/25), 1216 (3/15/25) a potom aj dvojsystemove talenty niektore.
Pri nakladoch to funguje tak, ze do petrzky ho dotiahne nasa masina na jednu z rakuskych kolaji, kde prejde zotrvacnostou na koniec, kde ju odvesi dieslova posunovacia masina a vlak si zoberie rakuska masina.
Reakcia na: frenky #182707:
Ma, ale len na 3 kV = / 25 kV 50 Hz ~
Reakcia na: TeBeCe #182695:
Už je tam dávnejšie.
Reakcia na: Peon #182706:
ZSSK ma vela dvojsystemovych a viacsystemovych rusnov, kedze aj na Slovensku mame 2 napajacie sustavy.
Reakcia na: JamaVOku #182703:
A nejakú dvojsystémovú elektrickú lokomotívu má ZSSK alebo aspoň OBB? A nákladné vlaky čo cez Petržalku jazdia oboma smermi majú lokomotívu na naftu alebo sa prepriaha v Petržalke?
Aby som tento primestsky babylon uviedol na spravnu mieru tak:
- v usekoch na uzemi mesta su 37 aj 630 linkami MHD
- v medzimestskom useku (od poslednej zastavky v Bratislave) ide samozrejme o linky primestske a to konkretne 103402 do Chorvatskeho Grobu a 104401 do Marianky

No a pred par minutami odletel podnet na SOI vo veci nedodrzovania cenoveho vymeru pre primestsku dopravu na tychto linkach, srdecne pozdravujem!
Inak to je bug, alebo feature ze podla tarify na dpb.sk sa na primestskych linkach za zlavnene cestovne prepravuju vsetci do 26 rokov, nie len studenti? ? ? ? Upozornujem ze primestske linky su len mimomestskej useky (od poslednej zastavky v BA)
Reakcia na: Peon #182700:
Vlak sa nedostal ani pod most pod vlecku do VW, kedze cez vymeny je rychlost 40 a fira neni taky blby, aby ked vidi ze ide na Marcheggsku kolaj, nezastavil. Je to zvast.

V Petrzalke su cca od polky nastupista kolaje c. 4-10 (teda prve 3 kolaje od 1. nast. + 1 slepa) elektrifikovane 15 kV 16 2/3 Hz~.

Z hl.st. by bolo kedze vlaky BA-Marchegg-Wien vozi nezavisla trakcia, ale aj elektrickou by bolo bud pri preprahu v Petrzke alebo dvojsystemovou masinou...
Reakcia na: Peon #182700:
Vo fyzike existuje taka "feature" ze zotrvacnost. Preto vlak moze prejst istu vzdialenost aj ked nema "stavu" - podobne ked pojdes dole Donovalmi a dojde ti benzin tak pri troche stastia sa dogulas az do Bystrice ? Predpokladam, ze prave toto sposobilo meskanie vlaku - vlak nemohol len tak lahko cuvat, muselo ho prist vytiahnut nieco dieselove a je otazka ci sa neporusil rusen (pantograf).

K tvojej otazke ohladne ZST Petrzalka: Bod styku sustav je priamo v ZST Petrzalka.
Reakcia na: Peon #182700:
Myslím, že v Petržalke je rakúske napájanie, ale ruku za to do ohňa nedám...
Reakcia na: Jezo #182699:
Vyzerá to na dosť rozporuplné (rozumej bulvárne) informácie. Ja som to pochopil tak, že vlak ihneď po odbočení z trate 110 zostal stáť na jednokoľajke. Tomu zodpovedá to, že cestujúcich, ktorí vystúpili, ohrozil vlak EC idúci po trati 110.

Ale v tom článku spomenuli aj, že sa ten vlak dostal až do Rakúska... Do Malaciek náhodou nejazdí vlak na elektrinu? A trať na Marchegg je predsa neelektrifikovaná... Nechápem tomu článku. ?

Ozaj ako je to s trolejovým vedením v Rakúsku? Z Petržalky cez Kittsee do Viedne - to ide na naftu? Inak sa spýtam: Bolo by v prípade potreby možné ísť z Hlavnej stanice do Viedne cez Petržalku a Kittsee?
Reakcia na: Peon #182697:
http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/regiony/na-slovensku-je-to-tak-vlak-namiesto-do-malaciek-isiel-do-rakuska.html?fb_comment_id=fbc_10151309073329829_27654964_10151312985284829

Klasika - novinári preháňajú... Zrejme tesne za odbočkou zostal stáť (blokovať tú jednokoľajnú trať do Rakúska). Ako sa mu podarilo vrátiť sa späť na ŽST DNV?
K nedávnej mimoriadnej premávke EC vlakov cez Rajku vyšiel zaujímavý článok: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4587-Rajka-tam-vlaky-nechodia/1

Je tam diskusia, ktorá ma veľmi zaujala, tak som tam prispel viacerými otázkami. ? Prosím znalcov železničnej dopravy z tohto fóra, aby sa na to pozreli a prípadne mi tam aj odpísali. ?
Reakcia na: kecho #182693:
to uz mozu na tej rovine rovno nechat tu jednu zastavku...
A to kedy na Lovinskeho namontovali radiovo ovladanu vyhybku? ?
Ak by mal niekto zaujem:
Úrad pre reguláciu železničnej dopravy - Odborný radca oddelenia špeciálneho stavebného úradu
http://www.profesia.sk/praca/urad-pre-regulaciu-zeleznicnej-dopravy/O1306754?form=interesting
http://www.dpb.sk/o-podniku/dopravne-obmedzenia/docasna-zmena-zastavky-halova/

tak preto tam včera vysekali ten trávnatý trojuholník za zastávkou medzi lampami?
mienia tam stavať aj nový chodník, keď tam zatĺkali do zeme drevá?
Reakcia na: frenky #182691:
ano to dik .. ?
Reakcia na: frenky #182690:
Ehm, nejako som to nedomyslel. Berem spat. Sluzobaky chodia o 4:30 zo stanice. To si myslel, ci co?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.