Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Len tak btw., po pripadnom (bozechran) vybudovani stanice BA-Filialka sa rata so zachovanim tohto historickeho nazvu, alebo sa rata s niecim rozumnejsim, napr. Bratislava-Trnavske myto?
Reakcia na: Joyki #182447:
Čo vy v tom Senci máte stále s tými rýchlikmi? Stále počúvam, ako tam rušia ich zastavovanie (podľa mňa oprávnene, keďže rýchlik je diaľkový vlak a Senec nie je ani veľké mesto so 17tis. obyvateľov a ani železničná križovatka) a máte tam menej vlakov, pričom posledné 3 grafikony tam v rannej špičke (medzi 4 a 8 hod.) zastavuje stále 7 vlakov.
Reakcia na: VLK #182444:
Áno ale pôvodný príspevok MatejaBa bol o tom, že keby podchod stanice priamo prepojili s podchodom na Trnavské Mýto bez nutnosti absolvovať x schodov, že by to bol dobrý projekt. Tak ja som si dovolil zapochybovať že ani tak by to nebol dobrý projekt.
Reakcia na: Mike #182443:
A kedže nechcú, aby R zastavovali v Senci, tak ranajšie 5 vozňové osobáky sú plné, čiže aj tých pár osobákov by znamenalo obrovskú záťaž. Pravdepodobne v r. 2015 už budeme mať hustejší interval, ale rozhodne tie vlaky nebudú prázdne a rozhodne nepomôžu doprave na mýte. Hlavne, že predpokladám ludia budú viacej využívať vlaky na Tnavské mýto - vraj viac v centre. No dúfam, že projekt prepadne.
Reakcia na: MatejBA #182441:
V čom podľa teba spočívajú výhody dezintegrácie dopravy?
Reakcia na: VLK #182444:
Ale ak by niekto chcel ísť do LIDLu, tak mu je ten východ zo stanice akurát vhod. Pri najhoršom sa môže zriadiť zastávka a bude existovať kyvadlovka na Trnavské v podobe linky 51, intervaly by už aj sedeli. ?
Reakcia na: Mike #182443:
ja skôr vidím problém v tom, ako je vôbec naprojektovaná samotná stanica (a za aké prachy)... ak je vchod do stanice na úrovni polohy dnešnej budovy stanice (bližšie k ceste pri Istropolise, ale tak ďaleko od samotného mýta), tak o prestupe sa nedá hovoriť ani náhodou... rovnako ani nebude priame prepojenie podchodu pot Trnavským mýtom a stanicou... jednoducho celé zle
Reakcia na: MatejBA #182441:
Lebo minimálne EC na trase Praha-BA- Budapest by aj naďalej zastavovali na hlst. a osobáky zo Záhoria (a z viedne cez DNV) by aj naďalej končili na Hl.St (poťažmo na žst N.Mesto).
Takže sa rozbije prestup. (prestup s peším presunom Predmestie - Vinohrady sa mi nevidí ako to pravé orechové, ani keby boli schody priamo z jedného nástupišťa na druhé)
A hlavne ona ani nebude mať kapacitu aby tam išli všetky osobáky od Senca, Pezinku a rýchliky od Senca a Pezinku čo v Ba začínajú a končia. Taže tam pôjde pár osobákov od PK a SC ako dnes na žst N.Mesto? Kvôli tomuto postavíme stanicu za 450 mil. €?
A v neposlednom rade na Trnku na to MHD nemá kapacitu. Na tých pár osobákov áno. Ale aby sa tam robil návoz a odvoz na rýchliky, alebo Zr ktoré prichádzajú napr. pondelok ráno...to by tam muselo byť obratisko a nejaké linky tam začínať..
Reakcia na: MiroBA #182438:
Ale zas keby na filialke urobili modernu stanicu s prepojenim na podchod na trnku a aj trnko opravili, tak preco nie? 🙂
Reakcia na: MatejBA #182436:
Aj zastávka Malá scéna (smer ASMN) má už RadioPoint s novým označníkom.
Reakcia na: 810zssk #182428:
presne, nejde o vedenie v plytkom tunele, ale aby napriklad po bosakovu to riesili aspon ako mimourovnovo podla povodne spracovanej DURky .. nieco na styl tohoto ..

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817

a nie ze na bosakovej pribudnu 3 dalsie semafory ..
Reakcia na: aquila #182422:
Kedˇ to tak súkromné firmy strašne chcú nech si celú tú slepú stanicu postavia za vlastné.
Jedine vtedy by som videl ako tak zmysel toho ak by sa tá trať postavila až do Petržalky. Ale tiež otázka čo by tam premávalo. Jedine nejaké regionálne vlaky o ktoré by nebol ani veľmi záujem.
Osobne si myslím že na reláciu Petržalka - Filiálka - Rača stačí úplne Električka s kvalitnou preferenciou a preriedenými zastávkami.
Za tých 420mil. by som privítal omnoho viac obnovu vozových parkov dopravných podnikov v SR.
Reakcia na: MatejBA #182436:
Včera som šiel tadiaľ pred 16tou a videl som nejaký okrúhly označník tak som si si najprv myslel, že DPB vrátil tie staro nové lebo je lenivý vyrobiť ceduľky. A dnes pozerám veď je v tom reprák. Ale neviem či už funguje. ?
Reakcia na: luky133 #182434:
COZE? Odvcera tam mame RadioPoint? Vsak vcera o 13:00 som tade isiel a stale nic ?
Reakcia na: Mike #182433:
Dik aj ked si ma nepotesil 🙂
Ja z DPB nemôžem ? Niekoľko mesiacov im vypisujem nech láskavo namontujú názvy zastávok na zastávky na Dlhých dieloch. Potom som sa sťažoval na magistráte a z neho mi prišla odpoveď, že DPB sľúbil promptnú nápravu a dosadenie názvu zastávky (odpísali v jednotnom čísle pritom šlo o takmer všetky zastávky). A od včera máme miesto označníku bez mena na Molecovej označník s tým debilným a otravným rádiom. ? ? To, že zbytok zastávok stále nemá označenie im asi nevadí. ?
Reakcia na: 810zssk #182432:
Keďže nie je v územnom pláne tak neráta. Keďže by to malo byť v réžií mesta (GIB) tak nejako skoro to asi nezačne. Aj keby tam bolo stavebné povolenie (akože sa mi zdá že nie je), tak už dávno prepadlo alebo ho musia donekonečna predlžovať ako pri niektorých iných projektoch mesta (GIb-u).
Ako to inak vyzera s predlzenemi Tomasikovej, kedy by sa malo stavat? Rata sa tam aj s rezervou na elektricku?
Reakcia na: Valec #182430:
Mne to je jasne, to nie ja tu robim krik okolo toho ze urcite Filialka bude. Ale rozhodne v ramci moznosti pomozem tomu aby nebola.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.