Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: roman2 #182470:
Vsak ten bol po buracke a vazne poskodeny.
Reakcia na: Marek1978 #182467:
Dôvod? Rám už nevydržal tie naše cesty? ? skôr by som na vyradenie tipoval 2349 ☺
Mierne OT: Neviete kde sa vzal vyraz "Main Station"? Lebo v zivote som nic take v ziadnej anglicky hovoriacej krajine nepocul (normalny preklad hlavnej stanice je central station - tak sa to inak preklada aj v niektorych inych krajinach), tak by ma zaujimalo ci mi nieco uniklo, teda ze ci sa to v anglictine bezne pouziva, alebo si myslim spravne ze to je nejaky cesko-slovensky patvar. Dakujem 🙂
Reakcia na: 810zssk #182465:
A to bolo, keďže ako som písal, vlakov v SC v rannej špičke zastavuje stále rovnako.
mame prvy vyradeny citelis a to 4009. Nahrada 2331
Reakcia na: Mike #182448:
tiež pochybujem, ale ani podchod by nepomohol, nakoľko nástupištia 400m dlhé by začínali na úrovni Istropolisu v smere od Šancovej, takže pešia túra ako vyšitá...
Reakcia na: toldo #182463:
Tak pozri, ak mas vlak urceny primarne pre dialkovu dopravu a prilis ti ho obsadzuju ludia na kratke vzdialenosti, tak je logicke ze to chces nejako regulovat. Samozrejme, musi to byt kompenzovane nahradenim tej kapacity na kratke trate inym vlakom.
Reakcia na: Valec #182461:
Teraz si spomínam, to bolo v čase odklonu Levičana na N. Mesto, takže z SA+GA chodievali výlučne zámockým na Hl.st. V bežný deň mával 8 vozňov, vo štvrtok a v piatok sa dalo nájsť nejaké to miesto na sedenie, inak plné chodby. Teraz je ten R o mnoho prázdnejší. Dosiahnutý cieľ...
Tvoj dôvod sa mi však pozdáva. Napriek pekným tržbám denno-denne na stanici... (rad až von na ulicu)
Reakcia na: Valec #182461:
to je taky slovensky dovod. ludia sa nezmestia? tak zrusime zastavovanie...
Reakcia na: kecho #182458:
Ja to napríklad privítam keďže ak cestujem ďalej väčšinou si zapnem mobil a aspoň ušetrím nejaký ten MB z predplatených dát. A tak je rozdiel zaplatiť WiFi čo ani neplatí DPB, ale See and Go či ako sa volajú a klimatizáciu (keďže sa hovorkyňa vyjadrila, že rozdiel medzi busom s ňou a bez nej je 30 000,- €). Za 15 000,- € sa dá namontovať Webasto CitySphere čo je lepšia klimatizácia ako to čudo v SOR-kách. ? Tak ak by sa raz snažili domontovať klimatizáciu (o čom pochybujem) tak radšej Webasto a za tú cenu by boli rovno dva autobusy. ?
Reakcia na: Joyki #182459:
"Ja som však neraz zažil 10-vozňový raňajší R napchatý tak, že v Senci stál 5-7 min, kým sme sa niekam natrepali."

A či práve toto nebude dôvodom prečo nezastavujú.
Reakcia na: 810zssk #182453:
Lebo bude v strede mesta..... VRAJ. ?
Reakcia na: Valec #182457:
- Aby bol vytvorený takt cca. 20 min, plus na tieto R boli ako-také autobusové návozy ráno. Konkrétne okolo 6 a 7 nastupovalo cca. 150-200 ludi. Dnes už len prechádzajú... a ak už prechádzajú stanicou, prečo nie zastavovať, ak vieme, že v minulosti mali dobrú frekvenciu.
- A popoludní zas nanajvýš, hodinový takt nie je boh vie čo (i ked návrh je taký, že by R odchádzal len 4 min pred Os - blbosť, v tomto prípade nie sú potrebné)
- Jednoznačne len Senec-Galanta-Šaľa-Nové Zámky.

Ja som však neraz zažil 10-vozňový raňajší R napchatý tak, že v Senci stál 5-7 min, kým sme sa niekam natrepali. ?
Reakcia na: luky133 #182455:
radšej by som mal 50 funkčných klimatizácií 😉
Reakcia na: Joyki #182452:
"Zastavovali vždy" nie je dôvod. Tieto zámocké rýchliky nemali žiaden systém, jeden zastavoval v Sládkovičove, iný v Senci či Bernolákove a to navyše každý GVD inak. Ja sa ale pýtam, prečo Senčanom tieto rýchliky tak strašne chýbajú, keď boli nahradené novými Os vlakmi. Ako to bolo s obsadenosťou neviem, ale čo som mal raz možnosť zažiť (síce v pondelok ráno, ale cez prázdniny), tak stál som už od Šale.
Reakcia na: 810zssk #182450:
Neviem prečo tomu nevedia ŽSR povedať jasné NIE. Vôbec celé to aj s tým výhľadovým pokračovaním v Tuneli popod dunaj nemá zmysel. Pri vybudovaní el. trate stredom Petržalky a obnovení aj po Štefánikovej by bol človek z konca Petržalky na Hl. stanici ca cca 15min. A vlaky na Trnavské Mýto - načo? To už nech stanicu Predmesie zrekonštruujú čo je niečo dalej.
Takže ak všetko dobre dopadne tak do konca novembra tu máme 50x WiFi v autobusoch. ? http://dsl.sk/article.php?article=12862
Aktualne na TV JOJ reportáž k nehode vlečenie dôchodcu medzi vagónmi z Obchodnej na SNP- vodič električky je nevinny neporušil predpisy ani rýchlosť. Dochodca bol opitý- zrejme bude vinny....
Reakcia na: Joyki #182451:
Eh? A to preco?
Reakcia na: Valec #182449:
Rýchliky do Nových Zámkov samozrejme, teda tieto vlaky nie sú vôbec dialkové. A kedže konkrétne ranajšie R zastavovali vždy, a boli nadmerne využívané, tak samozrejme, že mnoho cestujúcich ich žiada. Od decembra však už ani jeden nezostane, napriek velkej frekvencie. Dôvod nikto nevie... a to mi nehovor, že nemá právo zastavovať zámocký R v Senci.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.