Vyradený Citelis?? To sa nedajú dokúpiť už náhradné diely?
Ak je naozaj vyradený tak ma to mierne nas..e, pretože ešte stále behá aj dosť vrakov Ik415.
To nech dokúpia radšej aj celú novú karosériu alebo nech ho pošlú do Vysokého Mýta na opravu.
Aj to málo čo máme dobrých nízkopodlažákov ideme hneď vyraďovať. Hlavná vec že staré karosy sa zachraňovali GO. Aj tú jednu opravili čo ju vtedy prešiel vlak. Nech ide DPB do r... !
novinka - asi oddnes otvoria tú "skratku" okolo kruháča pri výjazde z Einsteinovej na nadjazd okolo Digitalu - pred obedom tadiaľ išlo nejaké auto a ujo zbieral kužele zo zeme...
Aby nečakal len na nové predné/zadné čelo. Neverím tomu, že si môžu dovoliť vyradiť nový autobus v dobe, keď sú autobusy v podstate skladačky. To by potom aj 2349 mala zrátané.
4010 bola viac poškodená tá bola celá dokrivená.-- 4009 podľa foto mala iba načatý zadok.. nič proti ale pokiaľ je to iba z jedného zdroja (vieme z akého), tak ja by som to ešte nebral za definitívne..
Mierne OT: Neviete kde sa vzal vyraz "Main Station"? Lebo v zivote som nic take v ziadnej anglicky hovoriacej krajine nepocul (normalny preklad hlavnej stanice je central station - tak sa to inak preklada aj v niektorych inych krajinach), tak by ma zaujimalo ci mi nieco uniklo, teda ze ci sa to v anglictine bezne pouziva, alebo si myslim spravne ze to je nejaky cesko-slovensky patvar. Dakujem
tiež pochybujem, ale ani podchod by nepomohol, nakoľko nástupištia 400m dlhé by začínali na úrovni Istropolisu v smere od Šancovej, takže pešia túra ako vyšitá...
Tak pozri, ak mas vlak urceny primarne pre dialkovu dopravu a prilis ti ho obsadzuju ludia na kratke vzdialenosti, tak je logicke ze to chces nejako regulovat. Samozrejme, musi to byt kompenzovane nahradenim tej kapacity na kratke trate inym vlakom.
Teraz si spomínam, to bolo v čase odklonu Levičana na N. Mesto, takže z SA+GA chodievali výlučne zámockým na Hl.st. V bežný deň mával 8 vozňov, vo štvrtok a v piatok sa dalo nájsť nejaké to miesto na sedenie, inak plné chodby. Teraz je ten R o mnoho prázdnejší. Dosiahnutý cieľ...
Tvoj dôvod sa mi však pozdáva. Napriek pekným tržbám denno-denne na stanici... (rad až von na ulicu)
Ja to napríklad privítam keďže ak cestujem ďalej väčšinou si zapnem mobil a aspoň ušetrím nejaký ten MB z predplatených dát. A tak je rozdiel zaplatiť WiFi čo ani neplatí DPB, ale See and Go či ako sa volajú a klimatizáciu (keďže sa hovorkyňa vyjadrila, že rozdiel medzi busom s ňou a bez nej je 30 000,- €). Za 15 000,- € sa dá namontovať Webasto CitySphere čo je lepšia klimatizácia ako to čudo v SOR-kách. ? Tak ak by sa raz snažili domontovať klimatizáciu (o čom pochybujem) tak radšej Webasto a za tú cenu by boli rovno dva autobusy. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.