Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ale dnes by mal byť Ftáčnik v Bruseli na vybavenie eliny do petržalky!!!! ?
http://spravy.pravda.sk/bratislava-predbehla-prahu-je-piatym-najbohatsim-regionom-unie-psj-/sk_ekonomika.asp?c=A120313_125743_sk_ekonomika_p01

Takže tu máme možno "menšiu" komplikáciu ku snahám aby v ďalšom období mal Bratislavský kraj viac prostriedkov a možností na eurofondy... ?
Som zvedavý ako bude do Karlovky a Dúbravky označovaná NAD. Logické by bolo sa rozlúčiť s X1 aj X12. ? Čo je vhodnejšie - X4 alebo X5? Lebo takéto označenie by teoreticky mohlo byť aj na opačných častiach trasy týchto liniek..
Reakcia na: 810zssk #179100:
"Bratislavský dopravca zároveň zrealizoval prieskum dostupnosti kúpy cestovných lístkov prostredníctvom automatov v okolí predajne"...

Lenže DPB v prieskume akosi zabudol na to, že PCL a nie všetky druhy lístkov (2 a 4-cestné) sa nedajú kúpiť v automatoch.
Chcem sa spýtať, mala okolo roku 1999 nejaká Škoda 14Tr čiastočne modrý náter?
Reakcia na: VLK #179117:
Bavíme sa o výkonovom výstupe alebo o hlásiči?
Reakcia na: Valec #179119:
Z financii mesta napr. planovany zbytocny nakup oznacovacov p94ovych kariet. O co sa stavime ze budu od EMTrestu?
Reakcia na: 810zssk #179118:
Vymenuj ich - aj tie ktoré sa realizujú, aj tie ktoré sa už od tej firmy kúpili.
Reakcia na: aquila #179114:
Tu je predovsetkym nutne upozornit, ze Bratislava (na pokraji krachu) realizuje absolutne zbytocne projekty, ktore pre spustenie BID nie su nevyhnuntne, namiesto riesenia spustenia BID. Ano, ide to z eurofondov, ale mesto ma spoluucast.

A samozrejme je len nahoda ze tieto nezmysly kupuju od firmy ktora sidli na tom istom poschodi ako BID.
Reakcia na: S499.1023 #179115:
neriešim čo a ako - len konštatujem trend, akým sa to vyvíja... a s tým ryžovaním - keď bol hlásič samostatné zariadenie, tiež sa na tom zarábalo (viď. spomínané BUSE a prečo nie je v nových vozidlách)...
Reakcia na: aquila #179114:
neodporuješ si? takže nie je žiaden limit, ale je to limitované voľnými prostriedkami v rámci OP?
Reakcia na: VLK #179082:
Ja ti poviem prečo - lebo na tom möžu viac vyryžovať a celosvetový trend je k šitovitosti všetkého.
Reakcia na: VLK #179097:
nastuduj si nieco o cerpani eurofondov, EU nam na elektricku nedala _ziadny_ limit. ten limit na projekt si dava len zadavatel projektu a je odvysle len od ohto, kolko je volnych prostriedkov v danom operacnom programe.

tam je dalsi kretenizmus bratislavy, kde az na konci obdobia 2007-2013 sa zacnu o cepranie z operacneho programu integrovana doprava...

dalsi problem je, ze preco je stavebnik skorumpovana firma metro a.s. ? mesto bratislava ma vyhlasit klasicky tender a nie ako pri stadione robit priame zadanie a zase na tom mesto vykrvaca.

normalne dufam, ze to ti neschopaci radsej nestihnu a prepadnu peniaze, ako by sme mali stavat tento neskutocny paskvil.

spolu s filialkov su to doslova predrbane peniaze, ktore budu vyrazne komplikovat dopravu.
Reakcia na: Mike #179096:
uz vyse roka sa riesi petrzalka radia s cielom financovnia cez eurofondy, takze naco sa vyhovaraju ? ludia co to predkladali su neschopne hovada, najma ak mali dokumentaciu aj povodnu...

navyse len to znaci o ich malosti a hluposti, ze nedokazu predlozit navrh na zmenu. ked je mozne z nicoho nic na zaklade podkladu od ministerstva dopravy zmenit rekonstrkuciu na novostavbu, aj s navysenim pilierov a rozsirenim lavok na oboch stranach, tak navrat k povodnemu projektu s mimourovnonym riesenim bosakovej len ukazuje na priam demenciu tych ludi ..

opakujem, na magoriate a aj na DPB je banda neschopnych ludi, ktory nie su schopni nicoho. 90% z nich ani do prace nechodi MHD, takze im to je aj tak jedno.
Reakcia na: kecho #179111:
Lebo priklad?

david1: tak inak - trepem sa pomalou MHD, je v nej teplo/nedychatelne/zima/smrad, casto krat je preplnena, ponahlam sa do prace, ako na potvoru prsi a fuka ako keby bol sudny den, vodic jazdi so mnou ako s dobytkom, revizor je prijemny ako noz do chrbta a zrazu do toho sa mam srat cez mesto peso aby som prestupil na iny spoj. Na dalsi den si radsej rovno zoberem taxik ci auto a vykaslem sa na taku uroven. A ak chceme prestupny system, tak treba PRESTUPNY a ne ze budem 10% casu sa presuvat len medzi zastavkami. (a to nehovorim ked ti ujde spoj lebo si presiel na druhu zastavku z inej, kedze ziadna normalna nadvaznost u nas neexistuje v celej sieti).

valec: nie je to jedno, kedze pri presune mas riziko, ze ti ujde druhy spoj a budes opat cakat ako blazon 🙂
Reakcia na: MatejBA #179105:
prečo ideš 95 a nepôjdeš radšej cez/pod Nový most buď na 4 alebo 5/9 cez tunel? keďže prestup z busu z/na 4ku pod mostom je vďaka geniálne nastaveným semaforom nafigu, tak by som radšej využil trasu cez tunel...
Reakcia na: david1 #179108:
Ano, je to o pohodlnosti. Preto musi byt aj MHD pohodlna ak chceme aby ludia nechali IGK doma.
Reakcia na: MatejBA #179106:
A nie je jedno, či tých tvojich 5 minút stojím na zastávke, alebo za tú dobu prejdem na inú zastávku?
Reakcia na: MatejBA #179105:
Ved to je to ,ze radsej si si pockal 12 min.na dalsiu. No presun je max.4 min.
Ked chodila L16 namiesto L11,14 cca dva roky pre reko. tunela po Nam.SNP/Kamenne tiez tu kazdy obhajoval aky je to v pohode presun na Safko a spat.

Z mojho pohladu je to o pohodlnosti.

Drviva vacsina pouzije z Petrzalky prestupny bod Novy Most a do Dubravky vacsina priamy spoj 83.

Asi sa nezhodneme v tejto teme.


Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.